כחודש לאחר הצגת מתיחת הפנים לסדרה 5, ב-מ-וו חושפת את גרסת הביצועים המחודשת שלה.
חיצונית היא זוכה לגריל כפול מחודש (לא זערורי אמנם, אבל בהתחשב בשאר הליין הנוכחי שלהם הוא סביר למדי), פגושים חדשים, פנסים חדשים מאחור ומקדימה, כאשר האחרונים כוללים לדים בצורת האות L, ואת תאורת הלייזר של ב-מ-וו (Dynamic Laser Matrix Beam) שאמור לספק תאורה חזקה יותר בעת השימוש באורות גבוהים.
בנוסף ניתן להבחין בהרבה דייטילינג שחור כולל הגריל, מראות, ספויילר אחורי, אגזוזים ועוד...
חמישה צבעים חדשים נוספו לקטלוג כמו גם חישוקי 20 אינץ׳ חדשים היישר מה-M8.
תא הנוסעים זוכה לאותם שינויים שראינו ב5 הרגילה, והם כוללים מסך מגע גדול יותר 12.3 אינץ׳ מבוסס מערכת הiDrive 7 האחרונה, אנדרואיד אוטו שנוסף לאפל קאר פליי, ריפודים חדשים ועוד מספר טאצ׳ים שנלקחו גם הם מהM8, כמו למשל שני כפתורים בוררי נהיגה חדשים. הראשונה מאפשרת לנהג לעבור מיידית ממצב ״כביש״ עם כל מערכות הבטיחות בפעולה, למצב ״מסלול״ שמנטרל את כל מערכות הבטיחות מלבד התראת התנגשות והתחמקות ממכשול. הכפתור השני מעביר למצב Individual configuration שמאפשר קינפרוג מנוע, מתלים, ותיבת ההילוכים.
אין שינויים בגזרת המנועים (למרות השמועות המוקדמות שכן יהיו כאלה...).
מנוע 4.4 ליטר V8 שמפיק 600 כ״ס ו76.4 קג״מ שמטיס את הבהמה הזו ל100 תוך 3.4 שניות, ומנוע ומומנט דומה בקומפטישן אך עם תוספת של כ20 כ״ס וקיזוז של 0.1 שניות בתאוצה הקלאסית. שניהם משודכים לגיר אוטומטי 8 הילוכים ונהנים מהנעה כפולה.
המהירות המירבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ״ש אך חבילת M Drive אופציונלית מסירה את ההגבלה, ומעלה את המהירות המירבית לטיפה מעל 300 קמ״ש לא חוקיים בעליל (לא ש250 הם כן...).
מחיר הדגם הנוכחי הרגיל פה בארץ היום הוא כ1.15 מליון ש״ח, ולא נותר לי אלא לקנא כרגיל בחברי בבריטניה שיכולים להעמיד את הדגם המחודש בערך במחיר שפה תעלה לי 530e בסיסית (כן, אפילו לא המאובזרת...).
- 1
Recommended Comments
אין תגובות.
הצטרף לדיון
ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.