Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

כיום רכשתי מכשיר רדיו דיסק Pioneer מדגם DEHP5050UB

ביצעתי הזמנה באינטרנט ואישרתי אותה בטלפון,

הגעתי לחנות והכל התנהל בצורה טובה מאוד.

במעמד הקנייה נראה שהמכשיר כבר נפתח,המוכרת נשאלה אם המוצר כבר נפתח והשיבה שלא,

שאלתי שנית והמנהל הגיע ואמר שהמוצר חדש, המוצר נפתח והכבלים של הרדיו דיסק התגלו ללא שקית, והוא הגיב שזה בסדר גמור, הגעתי הביתה ופתחתי את המוצר והתגלה שהוא בלי שלט ועם אבק עליו וסימני ידיים..

 

שאלתי אליכם מה אפשר לעשות?

פורסם

שלום

כמה שילמת?המכס?

לענין

1.תדרים מתאימים לארץ?

2.לדבר עם המוכר להגיד לו שאין כבל ושלט

3.האיום בפידבק שלילי יכול לדרבן אותו(המוכר)

4.האופציה להחזרת המוצר קימת?

5.אני מניח שאתה אפילו לא יודע אם המכשיר תקין כי אין לך כבל

פורסם

על מה אתה מדבר?

איזה מכס? הוא קנה את המכשיר בארץ.

 

תחזור לחנות ממנה קנית ובקש לקבל מכשיר חדש שלא נפתח קופסה אטומה.

מגיע לך בתור לקוח ששילם ממיטב כספו (לא משנה הסכום) לקבל מוצר סגור שאתה הראשון שנוגע בו.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

שלום

מחיר: 817 ש"ח באיסוף עצמי והנחת מזומן.

מחר כשהם יפתחו את החנות הם יקבלו טלפון.

יש על המכשיר אחריות 3 שנים,אבל המעצבן פה שנשאל אם המוצר משומש ונאמר שלא.

לא יודע אם הוא תקין,אבל אם החזירו אותו אז כנראה שלא תקין.

פורסם

אם אפשר לקבל את שם החנות כדי שנדע להתרחק ?

וכמובן תתחיל לצעוק עליהם רק ככה אתה מקבל מה שאתה רוצה ! אצלי זה עובד בכל אופן .

תתלונן גם ברשות להגנת הצרכן , זה תמיד מפחיד את בעלי החנויות .

בהצלחה .

פורסם

להגיע בדחיפות לחנות ולדבר עם המנהל בהקדם האפשרי.

המכשיר מאובק וחסרים חלקים בקופסא, הוא משומש או נפתח ללא ספק.

אם יתחילו גמגומים מצד המנהל תדע שיש בדבריך מן הנכון.

תבקש להחזיר את המוצר (אם זה אפשרי מבחינת החוזה) ואם לא פשוט תצעק ותתנהג בתקיפות.

פורסם

ישראלים רגילים - "תצעק ותדבר בתוקפנות" לא ככה זה עובד אצלנו במדינה .

הולכים מסברים מה קרה , איך היה וכו' (כמובן שאם אתה בגיל ה 17-21 ממליץ לערב אבא מזרחי) ודורשים לקבל חדש מאריזה סגורה כמו שצריך וכמו שקנית! כמובן שכל זה חייב לקרוא אצל חדר המנהל .

 

אם במקרה ובטעות רבה זה לא עובד תקרא טוב טוב את סדר הפעולות :

הופכים את שולחן המנהל בעצבים רבים עד כדי כך שהוורידים יוצאים לך מהידים וכמעט נותים לו אחת לפנים , מנפחים תאף בצורה עצבנית , מוסיפים לזה את כל העצבים שיכולים לצאת (לא מילולית- אלה מביחנת מראה ,פיזית ) תופסים למנהל בעניבה (אם אין עניבה בצוורון החולצה בדיוק באמצע בחלקו העליון ואומרים : "תקשיב לי טוב טוב , זה לא יעבור לך על סדר היום ! ברור יא מז*** **** **** ***" ויוצאים תוך כדי לקיחת המוצר - אני מבטיח לך שהוא יחזור אליך על ארבע .

 

גם זה לא עובד ? יש 1001 דרכים להוציא למקום שם רע מאוד עד גם אם ידרש פגיעה פיזית באזור המקום וכו'...

 

אל תיהיה פרייר - תסביר לבחור שאתה גם מקומבן טוב טוב איפה שצריך כדי להביא אותו למשפט ולשלם הרבה יותר !

קנית מוצר , במחיר הגון וחדש ! זה כמו שאני אמכור לך חולצה אחרי שמשיהו לבש - אצלנו בחברה פשוט באים הלקוחות ומסבירים מה היה ואם הם לא לבשו והשתמשו לפני מחליפים כי זאת זכותו של הלקוח !

 

כמובן שאני בדעתי שלי הייתי עושה זאת אחרי שניסנו לעשות הכל בעזרת הפה .

 

בהצלחה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

התקשרתי היום לחנות ואמרתי את כל הדברים שקרו

ביקשתי להחליף את המוצר בחדש והמוכר אמר שאת מה שאני קניתי הוא האחרון

ועכשיו הוא מציע לי דגם אחר שהוא Pioneer DEH-4250SD

מישהו מכיר את המוצר? אם יותר טוב מהקודם?

פורסם
התקשרתי היום לחנות ואמרתי את כל הדברים שקרו

ביקשתי להחליף את המוצר בחדש והמוכר אמר שאת מה שאני קניתי הוא האחרון

ועכשיו הוא מציע לי דגם אחר שהוא Pioneer DEH-4250SD

מישהו מכיר את המוצר? אם יותר טוב מהקודם?

 

 

ים האו מציה משאו אחר אז תיקח קבר דגם DEH-6050

פורסם

טוב ככה:

סגרנו על המכשיר 4250 ללא משלוח במקום מחיר של 965 ש"ח 880 ש"ח

עם שירות מעולה.

באמת תודה רבה לכל העוזרים הועלתם לי מאוד :)

פורסם
טוב ככה:

סגרנו על המכשיר 4250 ללא משלוח במקום מחיר של 965 ש"ח 880 ש"ח

עם שירות מעולה.

באמת תודה רבה לכל העוזרים הועלתם לי מאוד :)

 

 

חבל אתה מוותר אל USB ומקבל חריץ לכרטיס SD

פורסם

התיכנון הוא לקנות כרטיס זיכרון לשים עליו את כל המוזיקה ולחבר לרדיו דיסק אז המקרה הזה עדיף חריץ SD.

ואם אני לא טועה אז יש לו USB AUX וכרטיס זיכרון.

×
×
  • תוכן חדש...