Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור נסיעה על רכב ללא טסט.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר ישנו רכב ישן בן 20 שנה שללא טסט כבר חודש חמישי בפתח, וללא ביטוח.

כמו שהבנתי ישנו אישור ליומיים לנסיעה על הרכב שאפשר להוציא ממשרד הרישוי שעולה כ40 שקל, איך זה עובד?

מה התנאים להוצאת אישור כזה?

 

תודה רבה מראש.

פורסם

זה נקרה "אישור תנועה זמני", ומיועד להסעת רכב ללא טסט לתיקונים ולטסט עצמו.

 

בעל הרכב הולך למשרד הרישוי, עם תעודת זהות כמובן, ומבקש אישור תנועה זמני.

 

שואלים אותו, למתי הוא רוצה את האישור, והוא אומר לפקידה את התאריך והשעה.

היא רושמת את התאריך והשעה על גבי האישור, ומהשעה הנקובה יש לו 48 שעות לנסוע עם הרכב.

 

לפני כן, כמובן צריך לשלם את האישור בדואר, נראה לי שזה 34 ש"ח. ללא תשלום שום דבר לא תקף.

 

הנסיעה עם האישור מותרת לצורך תיקונים וטסט בלבד.

 

ועדיין חייב ביטוח חובה בתוקף !

 

 

פורסם

ניתן להוציא עד 3 אישורים כאלו לתקופת טסט אחת(אפשר גם מראש, במעמד הוצאת הראשון, ולא חייב להיות עוקב).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

את הטופס של האגרה הוא היה אמור לקבל לפני הטסט האחרון (שהוא לא עשה).

במידה ואין ,לגשת למשרד הרישוי.

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אישור תנועה זמנים אתה יכול לקבל רק במשרד הרישוי.

 

לא צריך לזה שום טופס. הפקידה מדפיסה לך את האישור במקום,

 

האישור נראה בדיוק כמו רישיון רכב רגיל, אבל למטה בסעיף "היתרים והגבלות" מודפסים התאריך והשעה של תחילת התוקף, וכתוב, שזה ל 48 שעות.

 

אחרי שקיבלת את האישור הזה במשרד הרישוי, אתה משלם אותו בדואר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...