Jump to content

קאקדילק

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קאקדילק

  1. תודה רבה ! אני אבדוק את החיישן נתעדכן ולגבי הסורק עזרתה מעוד מצאתי חבר עם המכשיר
  2. שלום חברים אחד הרכבים בעבודה המנורות רוורס דלוקות קבוע ברלינגו 2012 ידני יש כפתור שמפעיל את זה או שמדובר בתקלת חיישן ? ודבר שני בברלינגו שאני נוסע אין כבל אוקס קניתי באלי אקספרס כבל שמתחבר למערכת וכנראה אני מפספס משהו הפונקציה לא עובדת בקסם ... תודה
  3. 100K אחרי ישבתי קרוב לכמה שעות טובות באינטרנת וכמה טלפונים אני דיי בטוח שהחלפת שמן לא תעזור מסקנה שלי לא קונים רכב עם גיר רציף היחידים ששמעתי שמחזיקים מעמד הם הטויוטות עם רציף קורולה של השכן שלי 280K 2019 מבאס אמא שלי לא מוכנה להפרד מהרכב כולכך אוהבת אותו ונוח לה
  4. מעניין קפצתי היום לביקור מוסך גיר בעמק חפר אמרו מה שאמרתה אחד לאחד מה שמבאס שמוסך אחד בכפר סבא ומוסך רם רעננה (מוסך שברולט) אמרו שאין צורך בהחלפת שמן גיר כששאלתי ועוד שאלתי לפני שנתיים מסקרנות יש מושג מה המחירים בשוק ? ולמה לא לשפץ ? תודה ✌️
  5. אהלן חברים הספארק שוב התחילה לעשות בעיות LTZ 2016 הפעם יש רעשים כשהמנוע עוד קר רעש מתכתי בזמן האטה ורוורס בלבד, רעש בדיוק כמו בסרטון הזה השאלה שלי מה עדיף לעשות במצב כזה ללכת למוסך גירים שיתקנו או שצפויות הפתאות נוספות ולהחליף ? תודה ! בהתחשב בעובדה שבאוטו נוהגים בשיא הזהירות לא נכנסים לנתיב שמאלי אפילו אחרי שנה בלבד הוחלף מנוע (נשבר טל) במסגרת אחריות ועכשיו 7 וחצי שנים אחרי גיר עושה בעיות
  6. שלום חברים מדובר בשברולט ספארק LTZ 2017 גיר רציף 95K ק"מ בזמן נסיע ברוורס אם לוחצים מאט על הדוושה יש רעש מתכתי של גלגל שיניים מתחכך במתכת כביכול ואז כאילו הגיר מתנתק או לחצו על קלאצ' ונפסקת ההעצה בנסיע קדימה הרכב מתנהג רגיל יש לו כוח מגיב מהר והיטב בצורה רגילה אבל יש מאט רעש גם בזמן נסיע בכביש מהיר\ בעיר זו בעיה היחידה בכל הרכב מישהו מכיר שמע פגש ויכול להמליץ על מה לעשות ? תודה !
  7. אהלן חברין לחבר יש לאון FR בחודשים האחרונים הגיר נהיהי קשה להעברה הילוך 2 ממש קשה אז הוא מדלק מ1 ל3 במוסך מורשה המליצו לו להחליף קלאצ' אחרי בדיקת OBD זרירזה (לא נשמע לי הכיוון מצד שני אני לא מומחה בסיאט) דעות ? או המלצה על מקום טוב לבדוק את הרכב לחוות דעת נוספת ? תודה : )
  8. התקנתי לבחור מערכת של פיוניר AVH-X490BS מבאס הנושא של התמיכה במחשב דרך שאין תצוגה של פרמטרים מסויימים אבל זה שולי מה שכן הזמנו מתאם למערכת לדשבורד במקום המערכת המקורית שהיא סוג של חלק מהפנל כמו בתמונה מעבר לזה הכל עובד מצויין ושומעים משמעותית טוב יותר
  9. ממליץ על האינפיניטי שמעתי אותם ממש מצויינים למחיר
  10. לא . מאיפה אתה מה התקציב ובאיזה רכב מדובר
  11. תצלם את המערכת דגם ומותג אנסה לעזור לך אולי בעיה של הגדרות
  12. היה לי כל דבר אפשרי הכי טוב שפגשתי של טאיד (כן החברה שעושה אבקת כביסה) https://www.amazon.com/Febreze-Vent-Original-Scent-Freshener/dp/B01GRE1VGY/ref=pd_ybh_a_63?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=RC8ARH5B9K54F57EYAF2 שווה כל אגורה
  13. משהו פשוט שעושה את העבודה YI DASH https://www.bug.co.il/brand/yi/color/black/nightscape/dash/camera יש לי דגם קודם קרוב ל4 שנים מתחברת למצת של האוטו מצלמת בלופ ולאחרונה קניתי אחת נוספת לרכב השני (את אותה אחת בקישור) עושה את אותה העבודה בדיוק
  14. מה התקציב שלך חבר ? יש המון דגמים ואופציות המחירים נעים סביב ב1100-4800 שקל המשתנה הוא מעבד, זכרון, תצוגה וגודל צג במידה ויש לך את המסך הקטן יש משהו כזה בתור פתרון מגיע פנל מתאם לגודל המסך החדש במידה וזה מסך גדול אני לא בטוח אבל אפשר יהיה אולי להזמין מערכת בלבד ותחבר למסילה קיימת צריך לבדוק את זה קודם תגיד מה יש לך או אפילו תצלם
  15. אין קשר לאטימה לאיכות סאונד כן אטימה משפרת את החווית הנהיגה עם השקט בקבינה אבל זה לא זהעיקר 99% זה רמקולים פח אשפה תתחיל מהם, על הדרך כשאתה מתקין אותם תדאג לחזק את כל הפלסטיקה וכל מה יכול לעשות רעש ולרעוד על הדלתות ומאוחר יותר תתקדם לשאר הדברים
  16. נשמע כמו באג איך המערכת מקבלת אינטרנת ? WIFI או SIM ? במידה וזה WIFI תעשה רישום מחדש (שכח רשת זו והתחבר לרשת חדשה) במידה וזה SIM תבדוק אותו הבמכשיר אחר תראה שאי בעיה בו
  17. לחפניי שנה התקנתי לשכן מערכת במקום המקורית במקרוית אין יצאות למגבר מה שכן אפשר לעשות אם אתה לא מוכן לשדרג את המערכת זה לחבר ממיר HIGH LVL IN TO LINE OUT למגבר חיצוני משהו כזה https://www.amazon.com/DS18-V4HL-High-Level-Technology-Aftermarket/dp/B01IVKF87U קח בחשבון שזה רק יאפשר לך לתת עוד עוצמה ולא יתן כלום בנושא האיכות סאונד מהסיבה שבמערכות מקוריות לרוב יש אקוולייזר מובנה "DSP -DIGITAL SOUND PROCESIN" שחותך ומשנה תדרים
  18. תלוי מצב רוח מקלאסיקה עד ראפ רוק היפהופ ועוד רגוע או טוב עייף אין לי מוד אחר : )
  19. מדובר במגבר גנרי שמספק סביבות ה450W+- ו-120W ב4OHM מגבר סביר שעושה את העבודה ממליץ לשדרג לאחד איכותי יותר בעתיד שתוכל להינות מאיכות סאונד לגבי הרמקולים מה שהמליצו פה סבבה לגמריי המורל טובים יותר לדעתי נשמעים טוב יותר מהאינפיניטי חד משמעי הטוויטרים של המורל פשוט נשעמים טוב יותר, הצליל חד יותר
  20. דגם של המגבר או לפחות תמונה ? שכח ממה שהציעו לך לקנות אם הרקמולים שקיבלתה במצב תקין (תבדוק שאין רעשים או בעיות) תקנה קרוס מפוצל מאמזון או איביי משהו כזה ותהנה : )
  21. אהלן חברים מדובר ב spark 2016 ltz עם המסך מגע 7" החלפתי קומפוננטים הוספתי סאב קטן ואני רוצה להשאיר את המערכת המקורית "MYLINK" מהסיבה שהיא נותנת לי לשחק בהגדרות של הרכב כמו נעילה אוטומטית, הגדרות תאורה, ועוד עכשיו מבדיקה זריזה מצאתי שיש DSP שעיקר הבעיה איתו היא השתקת תדרים בטווח ה 50HZ ומטה ברכבים כמו סילברדו 2014 ובלייזר 2015 אני מצאתי בעבר מדריך איך לבטל את הDSP כששדרגתי רמקולים ופה אני תקוע ולא מוצא פורומים או מדריכים שדנים את הנושא ואשמח לעזרתכם תודה : ))
  22. מה הולך חברים בחצי שנה האחרונה היה ניסיון גנבה של רכב במשפחה ואנחנו לא רוצים לקום בבוקר ללא רכב ובעקבות הפעם השנייה החלטתי שהגיע הזמן להרכיב מערכת כזו או אחרת מה ההמלצות שלכם ? ומה המחירים על השירות + התקנה ? תודה
  23. אפשר בתהליך הדרגתי לקחת ניירות בכמה דרגות גסות 500 800 1000 1500 ואז פוליש עם קצת מעמץ יצאה לי כמו חדש תהליך מאוד פשוט עשיתי על הגוירייד 250
  24. בגדול ממליץ על פול כל מי שאני מכיר מבוטח דרכם כולל אותי http://www.pool-act.org.il/
×
×
  • תוכן חדש...