Jump to content

קאקדילק

  • הודעות

    64
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קאקדילק

  1. שלום חברים אני מתחיל להתייאש מהשטיפות שיש בהרצליה הסיפור שלי קצר יש לי 2 רכבים C250 שמורה מלוקקת 2010 לא עברה טיפול קוסמטי מלבד ווקס פעם בכמה חודשים ואופל קוסרה 2015 שקניתי לחברה שלי שמורה שנראת כבר יותר פזמניקית מהרכב שלי גם מבפנים וגם מבחוץ כשאני מגיע עם המרצדס לשטיפות לא משנה איפה מטפלים בכפפות משי ובזהירות ומפנקים בלי לשאול שאלות ולהציע וכשאני מגיע עם האופל עושים טובה שמנגבים מבחוץ את המים מהשמשות מתייחסים בזלזול טורקים בכוח דלתות מזיזים בגזות את הכסאות כל האוטו זז יחד עם הכסא שלא לדבר על 4 מקרים בחצי שנה שגרמו נזקים בשטיפה שרטו את הצג של המערכת ששדרגתי רק לפניי חודש וחצי כל הדש בורד תמיד נשארים סימני ניגוב ונראה כאילו מלוכלך אותו סיפור עם אחי הקטן עם השברולט ספארק החדשה פגמו את הפלסטיקה בדלתות כולה בת חודשיים וקיבלה שנה למראה של כל הפנים רכב אגב אני מדבר על נזק כאילו נתנו מכה עם סכין וגילפו חתיכה מהפלסטיק ושריטות של גרגרי חול שתבינו משהו לא אני בנאדם שמתלונן בדרך כלל המצב המצטבר הביא אותי לנקודת רתיחה שכנראה לא היתי צריך לחכות ***רק שטיפת רכבים אחת יצאה מן הכלל *** בקניון שבעת הכוכבים יש עסק משפחתי שדואגים ומטפלים בכל הלקוחו בצורה שווה ואני אומר אחרי כניסה של אין ספור פעמים ושמתי לב תמיד איך רכבים ישנים שנכנסים אליהם נראים מטופלים היטב מבפנים ומבחוץ עוד מישהו עבר כמוני חוויה דומה ?
  2. שלום חברים. יש קטע מוזר עם הרכב החדש שקניתי לאחרונה לאחי. הוא התלונן שאחרי הגשם האחרון האלקטרוניקה ברכב התחילה לעבוד לא בצורה תקינה. אורות נשארים דלוקים אחרי כיבוי ונעילת רכב (גם אם האורות לא על מצב AUTO). מנורת ברקס נדלקת פתאום כשהאוטו נעול ועוד שטויות. החלטתי לזרוק מבט וכשפתחתי את מכסה המנוע אכלתי כאפה. הכל היה מלוכלך ועדיין רטוב יום אחרי גשם. הרכבים הקודמים שהיו לו היו עם מגן מים מתחת למנוע (סיריון 2000 פיאסטה2007) ורכב 2016 חדש מגיע ללא ?! זה הגיוני? או שזה משהו שקונים בנפרד?
  3. ביזמנו הוחלפו דיסקים בלבד חברים לקחתי על עצמי היום להחרים לחברה את האוטו ופירקתי את הגלגלים הרפידות היו שחוקות לגמרי ראו כבר את הבסיס המתכתי חבל שהמוסכניק שהחליף לי את הדיסקים לא אמר לי שהן גמורות הייתי מחדש גם אותן כנראה שהגיע הזמן לחזור למוסך הרשמי ברעננה
  4. שלום חברים החלפתי לפניי חודש מעצורים דיסקים בסיריון 2008 ויש לי אכשיו פתאום רעש שבה והולך בלי קשר אם הם קרים או אחרי נסיע ארוכה או קצרה יש סיבה למה זה קורה ?
  5. מצויין טוב לדעת שזה משהו שקיים ובמקרה ואני ירצה בכול מקרה לחבר לPRE OUT זה משהו שקיים ידוע לך ?
  6. שלום חברים קניתי לאח שלי רכב חדש SPARK LTZ 2016 ואני מתקשה לקבל תשובה ממוסכים ומגוגל האם ניתן לחבר סאבוופר למערכת המקורית שמובנית CHEVY MYLINK כבתמונה הכוונה שלי האם יש למערכת חיבור אנלוגי או חיבור כלשהו (PRE SUB) מוכן לחיבור לסאבוופר יש לי בבית סאב של סרוין ווגה VPAS10 שאני רוצה לחבר תודה
  7. שלום אני מחפש מצלמה שמרכיבים על הדשבורד שמצלמת את כל הנעשה בזמן הנהיגה מהסיבה שלא חסר סטלנים על הכבישים שרק עושים צרות ... ראיתי מספר סרטונים ביוטיוב של אנשים עם המצלמה ברכבם שמתעדת תעונות ומקרים כאלה או אחרים אשמח אל הסבר על סוגי מצלמות מחירים שמומלץ להשקיע וכו תודה מראש
  8. תודה רבה לך חבר אני החלטתי לרכוש את המערכת מאוחר יותר יש עוד אירועים שנה לחתונה שלו וכו לכן לא בעיה אני סגור על המערכת הזו
  9. טוב אז אחרי חיפושים מעמיקים והחלטות לא קלות החלטתי להתחיל בלקנות זוג רמקולים התקשרתי למס חנויות לברר אל סוג הרמקולים נאמר לי שאכן מקדימה יש זוג 4 אינטש ומאחורה זוג 6.5 אינטש אשמח להמלצות בטווח ה 1500-1000 שקל ככה תודה רבה חברים
  10. תודה רבה לך שאלה סתם בשביל לדעת היה לך ניסיון עם המערכת או שאתה אומר את זה מחוות דעת וניסיון של אנשים אחרים ? חשוב לי לדעת כדיי להיות בטוח !
  11. מה זה 2DIN ?ואיזה מסגרת אתה מדבר יאנ ישלא יהיה רווח ביין המערכת לדשבורד ? אין לי מושג אם כן וגם אם לא חחח P: אלה אם כן המסגרת בה יחד עם המערכת ביחד ?
  12. מישהו המליץ לי על המערכת הזות PREMIER DVM6500G גם ג'י פי אסגם וגם בלוטוס ב1400 שקל נירא לי לא רע בכלל מה אתם אומרים ?
  13. התקנת הרמקולים בדשבורד כולכך מסובכת ? יאני דורש לפרק את כולו או משהו ? ומה לגביי המערכת זה באמת 7 אינטש כמו שאני חושב שזה ?
  14. שלום חברים אני חדש בפורום לכן עם אני עובר על החוקים תנו לי לדעת תודה אז ככה אני מחפש מערכת סטריאו לרכב מסוג דיהטסו סיריון 2008 של אח שלי לעשות לו מתנה לכבוד היומולדת כי הוא נוסעה המון ברכב ומוזיקה היא חלק חשוב לו ! מה שאני מחפש זה ... להחליף את הרמקולים המקוריים שהם פשוט זוועה של דבר ולהחליף את המערכת סטריאו שהלכה לעולמה (מדובר במערכת DVD מקורית מהחברה עם מסך 7 אינטש אם אני לא טועה) אני מוכן להשקיע עד 2300 שקל להכל ביחד מאוד חשוב שלמערכת יהיה חיבור בלוטוס לפלאפון (במקרה ויש קושי להכניס מערכת ורמקולים בתקציב אני יכול להתפשר על מערכת בלבד ומאוחר יותר לקנות לו רמקולים) אכשיו יש לי שאלה איפה כדיי ללכת שירכיבו לי את הרמקולים במקרה ואני מסתבך ? סך הכל אני הרכבתי כבר בעבר רמקולים ו2 סוגיי רכב מאזדה דמיו של אמא שלי ורנג' רובר ספורט של חברה שלי אבל אין לי ניסיום בלהחליף רמקולים כמו בסיריון שממוקמים בדשבורד מקדימה מובנים כזה אלה אם כן אתם יכולים להסביר לי איך אני עושה את זה ? תודה רבה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...