שלום,
קניתי סוזוקי סוויפט והשמע ברכב זוועתי...
המולטימדיה היא של חברת blaupunkt.
מה לדעתכם כדאי לעשות? הטראבל גרוע, המיד גרוע והבאס מגעיל.
האם כדאי להחליף את הרמקולים לקומפוננט לדוגמא JBL GTO609C, HERTZ CENTO 165, MOREL , FOCAL?? כדאי לעשות אטימות בדלתות?
האם כדאי להוסיף סאב מוגבר מתחת למושב?
אני רוצה לשמוע באס כמו בסקודה קודיאק שיש לי - הדגם הבסיס.