Jump to content

aviel56

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviel56

  1. יש לך בחלק העליון הפנימי של הרכב גומיה קשה כזו שמרגישה כמו פלסטיק שדרכה עוברת צמת החשמל מהמחשב רכב אל תוך הרכב עצמו, בדרך כלל מה שעושים זה חור קטן עם מברג ומכניסים כבל חשמל קשיח עד שהוא יוצא בתא המנוע. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  2. aviel56

    דאבל דין pioneer 8550

    Up Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  3. למכירה דאבל דין של pioneer 8550 הסדרה הגבוהה של פיוניר. סאונד ללא פשרות ונוחות מפליאה! 3 יציאות rca: Front Rear Sub יציאת hdmi דיבורית בלוטוס איכותית ביותר. מצב חדש כולל את כל האביזרים המקוריים שלו. 1800 ש"ח מירושלים ונמצא הרבה בחולון. נמכר אך ורק מכיוון שברכב החדש אין אפשרות להתקים אותו בכלל. לעוד פרטים ושאלות: אביאל 0507571197 Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  4. נמכר!! אפשר לנעול! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  5. חבר שלחתי לך הודעה בפרטי כנס תראה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  6. 0507571197 אביאל תתקשר מחר לגבי ההתקנה Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  7. Up 70,000 Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  8. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=624395 אחלה מגבר לתקציב הזה! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  9. למכירה פולקסווגן שירוקו שנת 2011 יד 3 133000 ק"מ מחיר 73,000 ש"ח גמיש לרציניים. האוטו אחרי טיפול מקיף וצמיגים חדשים. לעוד פרטים נא להתקשר 0507571197 אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  10. הוא מתקן את כל סוגי הרמקולים אני רק התכוונתי שיש לי איתו ניסיון של שנים והבנאדם מומחה ברמה גבוהה מאוד ופדאנט! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  11. aviel56

    מגבר old school

    1200 שקלים חדשים ויפים
  12. למכירה מגבר old school ברמה גבוהה מאוד, דגם cutting edge ce5f מגבר 5 ערוצים ברמה מאוד גבוהה! המגבר הנ"ל לא מיוצר יותר עקב פשיטת רגל של החברה. מי שמבין בסאונד יודע שזה לא עוד זבל סיני זה מגבר אמריקאי מיום לידתו 0507571197 אביאל Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  13. רפי האוזמן ברמת גן, הכי תותח בתחום. באחריות! ממערכות הגברה גדולות של אולמות אירועים שהיו אצלו! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. איתמר תראה בפרטי Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  15. התקנתי כזה בעבר לחבר. סאב חמוד לא מדוייק מדי אין יותר מדי עומק בכל זאת סאב שטוח ללא תיבה אבל יודע להשתולל כשצריך. לטעמי יקר מדי לעומת מה שמספק אבל אם עניין המקום משחק פה פקטור אז הוא נכנס אופצי טובה. Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  16. ציוד יפה ומעניין מאוד! שאפו על האומץ אני מאמין שפתחת פה דלת להרבה חברה שעוקבים אחרי השרשור(כמוני לפחות). אני יותר מאשמח אם תעלה כאן או בשרשור אחר את תהליך ההתקנה. יש לי נסיון קטן עם פיברגלאס כך שאם אתה מעוניין במידע אל תהסס לשאול או לשלוח הודעה. בהצלחה ושוב כל הכבוד נראה מרשים! Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  17. בגדול זה נראה טוב אך אני לא אהבתי כל כך את ה"סלטיה" שיש בכבלים ואת האיזוק של הדו גידים לכבלי המתח מה שעלול להכניס רעשים למערכת,ועם עבודה יותר נכונה היה אפשר להעביר אותם בצורה אחרת. תתחדש ותהנה מעניין איך נשמע. Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  18. יש בירושלים את מוטי קרייזי סאונד בנאדם מאוד נחמד ויש לו פרוייקט על טויוטה rav4 עם הסט של SPL SHOW. תדבר איתו הוא ייתן לך את כל הפרטים וגם אופציה לשמוע את הסט. Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  19. האיטום- אוטם ומוסיף מסה לשיכבת הפח או שאר החלקים ומונע רעשים לא רצויים. הדפיוזר תפקידו הוא פיזור נכון יותר של הצלילים ומניעה של החזרים לא רצויים
  20. מהנסיון שלי וההגיון שלי אומר שהוא צריך לחבר את הטוויטרים לשני צידי הוופר ואת הקרוס לכניסות הראשיות בוופר וכבל דו גידי אחד הולך למגבר (ככה זה היה בנוי בטלויזיות הקרנה אחורית של פעם) נסה את זה ותעדכן תראה אם עובד כמו שצריך.
  21. דעתי חברתה את הכבל של הסוויץ' והכבל של הפלוס הפוך נסה להפוך את החיבורים צהוב ואדום ותראה אם זה עדיין קורה.
  22. תודה לכולם על הפרגון ותודה למייעצים. אני כרגע עדיין בשלב של ניסוי ותהייה לגבי כל הנוגע ברמקולים,לא ברמה של נזק כמובן אלא בגבול הטעם הטוב. אדי קראתי הבנתי הפנמתי עכשיו איישם זאת ונראה איך ישמע הסאונד... נכון לעכשיו הסאונד דיי מאוזן אך בתדרים הממש גבוהים הוא נורא צורם באיזור 8-16. אנסה מה שהמלצתה ואעדכן.
  23. הסט של בוסטון הוא סט שבעיקרון יוצר לתחום הSPL אך עם כיוון נכון הוא בהחלט הופך לסט SQ חביב פלוס! אני רק בהתקנה הזאת שומע את הסט,הסט נרכש מיד שנייה שעבדה איתו נאמנות! הסט הזה בנוי כאשר הוא במצב bi-amp לספוג כ 510 rms שזה מטורף. אני לא יודע עליו יותר מדי פרטים וגם מה שחפשתי באינטרנט זה חומר בעיקר ברוסית וקשה עד בלתי ניתן להבין..... מה שהספקתי לראות מהכיוונים והמבחנים שעשיתי לו זה שהוופר שלו יורד עד 63hz והסאונד לא נפגע בכלל XD.. את הטוויטרים חתכתי ב2000 hz כי כאשר הורדתי אותם בווליום חזק הם התחילו לחרחר. המידריינגים כרגע מנגנים מ2000 עד 500 עדיין נשמעים מעולה ויכולים לרדת עוד... זה מה שידוע לי עד עכשיו.
  24. נפח התיבה הוא בין 15- 18 ליטר כרגע יותקן בו הp1 הוא לא שטוח והוא נכנס בצורה מעולה ויש עוד רווח של כ5 סמ" בין המגנט לפיבר עצמו.
  25. האמת שלא.. אני צריך סאב יחסית שטוח שבנוי לתיבות קטנות/קטנות מאוד אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע.. חשוב שיהיה איכותי!
×
×
  • תוכן חדש...