החלטתי לרכוש סופר מיני לכן יצאתי לנסיעות במבחן ברכבים הטובים ביותר
התחלתי עם יונדאי i20 שזה באמת אחלה רכב עם כל האיבזור שאפשר לבקש כולל בטיחות רק מה אל תצפו יותר מדי מהמנוע וגם חיצונית הוא לא הכי מרשים אבל בכללי אחלה של רכב לדעתי השני הכי טוב בסגמנט.
אחכ עברתי לטיוטא יאריס שמאוד הפתיע אותי לרעה. רכב שבפנים נותן תחושה של "ישן" עם חלונות אחוריים מכאניים, (מה זה שנות ה80?) המנוע מאוד מאוד מרעיש וולדעתי גורע מאוד מאיכות הנסיעה. מאוד קשה לנסוע עם רעש כזה.
אחכ עברתי לסקודה פאביה TSI והתאבהתי. רכב עם ביצועים פשוט מעולים הופתעתי מאוד לטובה ולדעתי עוברת את כולן בלי למצמץ. החסרון היחיד שלה הוא 4 כוכבי בטיחות. כמו כן בדקתי גם את האביזיה אך לדעתי הפאביה עם גג לבן יותר יפה וגם מאחור 1.80 לא יכול לשבת(נוגח את הגג) באיביזה וגם בטויוטה יש את הבעיה הזו שכחתי לציין קודם.
בקיצור הפאביה הכי טובה לדעתי בסגנט הפולו לדעתי סתם יותר יקרה , זה הכל אם עזר למישהו אז בכיף ושיהיה בהצלחה