Jump to content

IsraCar

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

IsraCar שיחק אותה בתאריך יולי 4 2023

התכנים של IsraCar היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

3,918 צפו בפרופיל

הנקודות של IsraCar

משקיען

משקיען (5/14)

259

מוניטין

8

תכנים שנפתרו

  1. נראה לי שעלית על משהו. תמצא משקיע ותתחיל לרוץ עם זה.
  2. פריזבי במפרץ - צומת וולקן. תלפיות ב נשר.
  3. בכמה אחוזים ממחירון רכשת אותו? סתם מעניין לדעת, בכמה אנשים (במקרה הזה אתה) מרגישים שמשתלם להם לקנות רכב שלא ידוע מה יהיה איתו בסופו של דבר. האם אתה אדם פרטי או אחד שקונה כאלה רכבים כדבר שבשגרה. לא חייב לענות אם לא רוצה, אבל מסקרן לדעת. אני פעם התעניינתי אצל סוחר על רכב פשוט וזול. לפני הרכישה הסתבר לי שיש לו מפתח אחד בלבד. העמדתי תנאי שהם דואגים למפתח רזרבי לפני שאני שם עליו את הכסף. רק לאחר שקיבלתי טלפון שהמפתח שוכפל (קידוד והכל), הגעתי להשלים את העסקה . הם טרחו לציין את המאמץ והזמן והכסף שזה עלה להם. אז שני מפתחות? על אחת כמה וכמה.
  4. באיזה רכב מדובר? דגם. שנה. תת-דגם מדוייק. מנוע / גיר. מהתמונה שהבאת נראה גישה די נוחה. או שאתה פשוט צלם טוב.
  5. כנראה הם חונים בחניה מקורה. בקומה מינוס 5 (;
  6. ראדיאטורים לא מתפוצצים ככה סתם. יש לך צילום? הייתי רוצה לראות ראדיאטור מפוצץ, פעם אחת בחיי. ראדיטורים שהיו לי: נסדקו. נזלו. התפנצ'רו. אבל לא התפוצצו! האם הטרמוסטט (בין המנוע לראדיטור) הוחלף בהזדמנות הזו שהיית במוסך . אני לא יכול לקבוע האם התופעה שאתה נתקל בה היא תקלה חמורה, או שמדובר ברגישות יתר שלך, לאור הטראומה שאתה (והרכב) עברתם בעקבות "התפוצצות" הראדיטור לפני חודש. אבל טוב שאתה עוקב. באמת רצוי שתחזור בהקדם למקום שעשה לך את העבודה.
  7. זכור לי כרכב קופצני עוד שהיה חדש מהחנות, אי שם בתחילת המילניום. בהחלט לא רכב לבעלי בעיות גב. מה שכן היה לו עיצוב חמוד (לתקופתו). "כאילו ג'יפון". לגבי קשיחות בולמים / רכות בולמים והשפעתם על ספיגת מהמורות דרך. בהחלט כדאי לקחת לבדיקת כלל מערכת מתלים. אולי הבולמים או חלקים אחרים כבר עשו את שלהם אחרי 18 שנה.
  8. כן , לפנצ'ריות רציניות יש אפשרות להשיג לך גלגל ספר בכל מפרט וגודל שתבחר. (גלגל בגודל מלא או בייגלה). תלוי כמה ליטר נפח אתה מוכן להקציב לנושא בתא המטען.
  9. אם אני זוכר. וזה באמת במעורפל, כי עברו הרבה שנים ואני לא נמנה על הכת הבאווראית. ה BMW קומפקט נבנתה כ BMW לעניים. (הכל יחסי כמובן). כך שהיא לקחה את המכניקה ("דרייב-טריין")של סדרה שלוש של שנת 90', אבל שמרה על המתלה האחורי של סדרה שלוש של שנות 80'. סוג של פשרה שבאה עם מחיר מופחת ומושב אחורי צפוף.
  10. כנראה בעיית מגעים בידית, גש למוסך לבדיקה. נשמח להתעדכן.
  11. זה לא קשור , אתה צריך להחליף את הנורות השרופות. אם אתה לא יודע איך לעשות את זה בעצמך, אז תיגש למוסך. זה לא צריך לעלות הרבה. (מאה שקל , סדר גודל).
  12. חשמלאי רכב. מוסך חשמל לרכב. מוסך מכונאות עם מחלקת חשמל. כזה דבר. ומה עם התייחסות לעצם תגובתי? יכול להיות שנשרפו לך שתי הנורות של האור הנמוך? יכול להיות שלא תפעלת נכון את מצבי ידית האורות הגבוהים?
  13. יכול להיות שפשוט נשרפו לך שתי הנורות (לא בבת אחת) ורק אז רק הבחנת שאור נמוך לא עובד? לגבי מצב האורות הגבוהים, או שאתה לא מתפעל את ידית הארות כמו שצריך, או שהיא התקלקלה. מאוד מומלצת בדיקת חשמליית רכב שמכירה את הדגם. נשמח להתעדכן בפיתרון החידה.
  14. עד כאן ! נזק משמעותי. (לפחות עבורי). 😉 שתי המכוניות החדשות האחרונות במשפחתי היו תוצרת טורקיה. רנו קליאו3 , רנו קליאו5. תמיד שיכנעתי את עצמי שבנו אותן "טורקים טובים". (טורקים ברמה גבוהה, כאלה שאינם חובבי ארדואן). לפני משבר המרמרה היו הרבה כאלו. אתם זוכרים? תור הזהב הישראלי-טורקי, נופש הכל כלול וכו'. אפילו הצמיג ברידג'סטון האיכותי, שמורכב על הקליאו5 מיוצר בטורקיה. (דגם T005 במידה 205/45/17). אין, חייבים את הטורקים, אי אפשר לוותר עליהם. 🙂
×
×
  • תוכן חדש...