Jump to content

thebaron

  • הודעות

    1,955
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של thebaron

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

76

מוניטין

  1. עדכון נוסף: חזרתי היום למקום בו נרכשו הצמיגים. בדק אותם בדיקה מקיפה וקבע חד-משמעית כי הבעיה אצלי מכנית, ולא קשורה לצמיגים. אמר שייתכן וזה אכן חופש בציריות - הוא סובב את הגלגלים והשמיע לי תקתוקים לא רצויים. בקרוב יש לי טסט, מעניין מה יאמרו שם ב"בור", לגבי הציריות ומערכת ההיגוי. כמה עולה לבצע בדיקה במוסך מורשה מאזדה? למישהו יש ניסיון עם תורג'י בחדרה? הם מקצוענים או שאני שופך את כספי לחינם?
  2. רכב נדיר מאד. המערכת ההיברידית הזו מופיעה גם בג'אז המאד נפוצה, ובאינסייט שזהה במכלוליה לג'אז, אך בעלת מרכב ועיצוב שונה. זו מערכת היברידית ממש לא יעילה ביחס לנהוג בטויוטה. כאן לא ניתן לנסוע על חשמל בלבד, והמנוע החשמלי מסייע בתאוצה וכו', בעצם מקל על העומס של מנוע הבנזין, סוג של מנוע עזר. לפיכך, רכבים אלה פחות חסכוניים מטויוטה. הייתה לי ג'אז היברידית. אצלי ממוצע הצריכה עמד על 16 ק"מ לליטר, לא רע. אבל בסיויק ישנה? בטוח זה לא המצב... אתה מדבר על רכב היברידי בן 16 - ממש לא מומלץ. רכיבי המערכת ההיברידיות לא זולים לאחזקה או החלפה. ואני מאמין שהסוללה, בסוף ימיה אלא אם כבר הוחלפה (וגם זו בסוף ימיה...). ואם אין סוללה, זה בעצם רכב משפחתי בנזין בלבד, לא נראה לי שחסכוני. לדעתי את המעט שתחסוך על רכב היברידי שכזה, ייתכן ותאלץ לשלם על תיקונים עקב התיישנות. אני הייתי ממליץ לך לוותר.
  3. thebaron

    פיאט טיפו

    תחושת בטן. סוחרי רכב לעולם לא יציגו תיעוד טיפולים. או שיציגו את מה שנוח להציג...האוטו בוודאי נראה מדהים והמחיר סבבה, ובכל זאת רכב משומש ועוד פיאט ממגרש? לא תודה!
  4. thebaron

    אמינות MAZDA 5

    לבודק העובדות, הרכב שהחזקתי הכי הרבה בחיי (והיו לי המון ב-34 השנים שאני נוהג), היה מאזדה 5 שנת 2008 (אחרי הרענון והגיר המשודרג). החזקתי את הרכב מעל חמש שנים ומכרתי עם 265 אלף ק"מ רק כי יותר לא הייתי זקוק לו. באופן כללי, האמינות מצוינת! בערך ב-200 אלף אכן שיפצתי את הגיר האוטומטי, אבל פרט לכך תחזוקה רגילה, ותחזוקה מונעת. אצל כל רכב, הגיר יכול להתקלקל בקילומטרז' הזה, ומנוע אולי אחרי 300 אלף. אבל באמת זו שאלה של אחזקה, אני למשל מאד קפדני ותמיד מטפל בזמן ובשמנים, נוזלים וחלפים האיכותיים שאפשר. האם גם אלה שמכרו לחברים שלך טיפלו כמוני? לא בטוח. ויש מגזרים שזקוקים לשבעה מושבים, ונתקלתי שם במכוניות שהם פשוט בושה וחרפה, לא מטופלות או מטופלות באחזקת שבר, מחמת חוסר בממון. אגב, אם הגיר עבר לאחרונה שיפוץ, ויש על כך תיעוד או אפילו אחריות, זה דווקא עדיף לקונה! ועשוי לתת לו שקט של שנתיים שלוש.
  5. יש לרכב גג פנורמי שקוף? כי לרכבים עם גג כזה, הקרינה חזקה יותר ולמגזן לעיתים קשה להתמודד פה בארץ
  6. אל תתנשא. אני חיפשתי לפני כמה ימים מי יבואן צמיגי דנלופ, ולא הצלחתי למצוא באינטרנט. ואני לא מדבר על מפיצים/משווקים. אלא יבואן מורשה. יש כנראה סיבה - או שיש כמה יבואנים, או יבוא מקביל, וכו'. דווקא יבואן דנלופ לצמיגי אופנועים, או לנעלי דנלופ, היה פשוט יותר...
  7. thebaron

    עוד סיפור על DSG

    אני לא יודע אם אתה ציני או לא, אבל אתה צודק! ותפקידי כנהג כמובן לבדוק תקינות הרכב, לבדוק שמן/מים/בלמים/אחזקה רגילה ומונעת וכו'. מעבר לכך, אני רוצה שהרכב ייקח אותי ללא תלונות או בעיות, לאן שאני רוצה...
  8. thebaron

    עוד סיפור על DSG

    אני לא רוצה לסגל שום סגנון נהיגה נכון או לא נכוןו! אני רוצה שהמכונית תשרת אותי בנאמנות בלי שום תנאי, ובלי להתאים את עצמי אליה או למצב הסביבתי/לתנאי הדרך...אחרת, אני באופן אישי, לא מעונין, תודה.
  9. מניסיון עשיר עם רכבי מאזדה, זו לא קלישאה, אלא האמת לאמיתה אבל הם לא אוהבים חלקים תחליפיים בכל הקשור לתושבות מנוע ומשולשים. אתה קונה עכשיו סיני זול יחסית, אבל עוד שנה תצטרך להחליף שוב...
  10. מצטרף לכל מה שכתב chrono (גם אני לאחרונה עשיתי יישור קו למאזדה, CX5 אז הייתי בהתלבטיות קצת דומות לשלך) ורק רוצה שאנחנו הישראלים נתחיל להפנים, שק"מ נמוך לא בהכרח אומר שיש כאן רכב נהדר (נסועה נמוכה היא לא חזות הכל) וההיפך, אם הרכב מטופל בצורה אדוקה ומוכחת, עם נסועה רבה בעיקר מחוץ לעיר, זה לא בהכרח מראה על רכב גרוע, אלא ההיפך!
  11. thebaron

    עוד סיפור על DSG

    אומר זאת בצורה הגלויה ביותר: אתה כתבת שאין לך יותר אמון במכונית. ולכן כדאי למכור אותה כמה שיותר מהר, ועדיף עכשיו כשהיא עם כמות נסויעה לא מאד גבוהה. תבין, המצב הוא כמו אחרי בגידה אצל בני אדם: חלק מוותרים, חלק לא מוכנים לוותר או לסלוח, אבל בכל מקרה זה משאיר טעם רע, חוסר אמון, ולא ממש ניתן לשכוח! אני מתנצל מראש בפנייך ובפני חובבי VAG, אבל הגירים הרובוטיים האלה (כמו גם של מותגים אחרים, אבל לך יש פולקסווגן אז בוא נתרכז במותג שלך) לא ייתנו לעולם שקט נפשי. ואל תאמרו לי שהם כבר הישתנו והם אמינים! זה ויכוח שהופך למאד אמוציאונלי, אף אחד לא אוהב להודות ששפך מיטב כספו על מותג לא אמין שגורם לצרכן לדאוג לרכב, במקום שהרכב ידאג לו...
  12. איך יודעים אם יש תקן? אם זה מוצר סיני למשל (עליאקפסרס וכו'), איך בודקים?
  13. יש לי חשד לפגם בצמיגים חדשים שקניתי. כמובן שאחזור למתקין הצמיגים, פשוט הוא מרוחק מביתי ולא מצאתי את הזמן. בינתיים, אולי אפנה ליבואן? מסתבר שבלתי אפשרי כמעט למצוא בחיפוש אינטרנטי, מיהם יבואני הצמיגים בארץ. ייתכן ולדנלופ יש מספר יבואנים?
  14. עדכונים: קפצתי למוסך שלי (מוסך כללי, לא מאזדה). דבר ראשון שלח אותי לבדוק איזון גלגלים. בדקתי, אמרו לי שהצמיגים מאוזנים (הוסיפו משקולת באחד מהם, אבל משהו זניח) ומילאו לי גם אוויר לפי הרצוי. לא מצאו עיוות כלשהו על הצמיגים. חזרתי למוסך. חוץ ממעט חופש בצירייה הקדמית צד נוסע, שלדעתו לא בטוח שקשורה, לא מצא משהו. לדעתו, צריך לחזור למקום בו קניתי את הצמיגים.בינתיים, בשביל לבדוק אם יש הבדל בהרגשה, הוא החליף לי בין הקדמיים לאחוריים. אין הבדל - הנסיעה עם נדנודים קלילים מאג ופה ושם גם קופצנית. מכיוון שהמקום בו הם נרכשו הצמיגים קצת מרוחק, דחיתי זאת אבל לא יהיה מנוס מלחזור אליהם. האם חנות צמיגים מערבת את היבואן? מיהו בכלל יבואן צמיגי דנלופ? עכשיו ראיתי שמישהו פרסם כאן בחודש אפריל שקנה צמיגים כאלה גם למאזדה CX5 . צריך לשמוע את חוות דעתו. אולי אני מגזים וקטנוני? אבל יש נדנודים. ויש קפיצות.
  15. היה לי שנתיים SX4 האצ'בק עד שהפכה ל"אובדן להלכה". מכונית מאד מאד אמינה, וזולה לאחזקה. חסכונית יחסית למכוניות עם מנוע 1.6 וגיר אוטומטי מהדור שלה. גבוהה וזה טוב למבוגרים. אולי לא הכי נוחה בעולם, אבל לא משהו קריטי עבור נסיעות כמו שציינת
×
×
  • תוכן חדש...