Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. מחפש סאב כולל תיבה סביבות 500 ש"ח אורי icq-177243662
  2. שבת שלום.. החלון באוטו של אמא שלי כבר הרבה זמן לא עובד.. לפחות אני יודע שהוא יורד חלק ולוקח שנה לעלות אותו חזרה -כל פעם הוא עולה טיפה.. עכשיו היא פתחה את החלון עד הסוף והוא כנראה שבק חיים.. באוטו יש מערכת יקרה ולכן עד מחר בבוקר שאני אטפל בזה יש אפשרות להעלות אותו ידנית איך שהוא?? תודה רבה מתן
  3. מתן נחום

    מזל טוב.

    כל הכבוד! מזל טוב ושרק נקווה שיתפתח מהר כמו הודעות המזל טוב פה בפורום מתן
  4. לדוד שלי יש אלפא 156 האחזקה שלו יקרה מאוד לכן אני לא הולך עליו תודה בכל זאת מתן
  5. התקציב סביביות 70K תודה רבה לעונים עד כה.. אבי ואני מחפשים רכב שישמש לי ולה.. אני עד עכשיו נהגתי באלפא שלי היא לצערי נמכרה עקב הגיוס שלי אני מחפש אוטו שיוכל לרגש אותי לפחות בחצי מהרמה של האלפא לכן אני לא מחפש יפנומטיות תודה לכולם מתן
  6. שלום .. לאחר שאמא ירדה מהעניין של הג'יפ.. נדלקתי על הוולוו מה אתם אומרים עליה מבחינת: אמינות ירידת ערך תמורה למחיר ביצועים(אם אפשר גם 0-100) מהנה לנהיגה ודבר אחרון האם משלמים עליו מחירון?? תודה מראש מתן
  7. שלום לכולם.. למישהו היה ניסיון במקרה עם הרדיו דיסק של JVC דגם kdlk111?? חיפשתי בהרבה אתרים ולא מצאתי.. זה די חשוב... תודה לכולם מתן
  8. לדעתי תריס מזגן
  9. למה לא אלפא? מתן
  10. פתוח להצעות מתן
  11. ל-fish אם ה-1500 ש"ח האלה הם "כבדים עליך" אז תרד מהאפשרות לרכוש אלפא שכן האחזקה שלה לא זולה בכלל דוד שלי עשה טיימינג בטיפול 60K ללא משהו חריג יצא לו קרוב ל-7 אלף ש"ח תשקול שנית מתן
  12. אמא שלי גם נכנסה לעניין של הג'יפים.. הדרישות פחות או יותר הן: שתהיה לו התנהגות טובה בכביש-שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר.. ושיהיה אמין ולא יאבד ערך.. חשבתי על טויוטה ראב4 מה אתם אומרים? יש משהו חילופי שיכול להיות בתמורה לכסף שנתון-98 ומעלה תודה לכולם מתן
  13. אניפשוט ניתקתי את הנורות חנייה כי הן קטנות ואין H1 לסוג שלהן תודה לעונים מתן
  14. שלום.. החלפתי זוג מנורות של H1 ויצא מדהים.. רק שעכשיו.. יש הבדלי צבעים בין האור דרך(H1) לאור חנייה/שהופך לאור גבוה(סטנדרטי).. הוא אמר לי שלא ניתן להחליף את זה לH1 כי הן נורות לא משמעותיות(אנערף)... זה הגיוני? תודה לעונים מתן
  15. תודה.. עוד מישהו? מתן
  16. שלום לכולם... אני מעוניין בחודש הקרוב להחליף את הבולמים וחשבתי מעכשיו להתחיל לחפש(אולי לייבא) הבעיה שלי שאני עדיין מתלבט אם להשים אורגינל או ספורטיבי אני רוצה מאוד לא להרגיש שום בורות בלי כאבים ומצד שני אני רוצה אחיזה.. יש משהו באמצע שכדאי לי ללכת עליו? ושלא יעלה 4 אלף? תודה מראש מתן נ.ב - אם מישהו החליף בעבר הקרוב בולמים הייתי מעוניין לדעת בסביבות כמה עלו(מקוריים או ספורטיביים) ... תודה
  17. למכירה אאודי A6 יד 2 מנוע 2400 שנת 2002 80 אלף ק"מ באוטו יש חבילת מנהלים הכוללת בתוכה:ג'אנטים, חלון גג , דיפוני (גימור) עץ מלא צבע הרכב הוא אפור עכבר יש אפשרות החלפה על ג'יפים:מרצדס 320,לאנד קרוזר(צורה חדשה) 7 מקומות ארוך,מיצובישי קינג קצר בה"פ או בפלא 050-5-815358 מתן נ.ב תמונות בקרוב
  18. אתה יכול לחפש באתרים האלו או ליצור קשר דרך הלינקים המופיעים שם: http://www.eanda-autosport.com/ http://www.carshops.co.il/ אם אין תמיד אפשר לייבא כמו שאני עשיתי: http://www.ebay.co.uk/ מתן
  19. למכירה אאודי A3 שנת 2001 גיר אוטומטי יד שניה מנוע 1600 עשה עד כה 90 אלף ק"מ 5 דלתות+סאן רופ צבע כסף מטלי יש טסט לחצי שנה גמיש מאוד במחיר מתן- 050-5-815358
  20. טוב תודה רבה...
  21. למה אני דווקר אהבתי.. יש לי רק באס באוטו ולכן זה סט טוב בשבילי.. עכשיו.. כן המגבר הוא 4 ערוצים השאלה אם כדאי להשים את הקומפוננט על המגבר..ואיך אם יש לי רק יציאה אחת?? תודה לעונים מתן
  22. שלום לכולם.. עד היום המגבר שלי היה מחובר ל6 על 9 ולסאב... עכשיו... קניתי קופמוננט לקדימה אך נשארה לי יציאה אחת בלבד על המגבר.. זהו הקומפוננט: http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=105 ניתן לחבר את הקופמוננט על יציאה אחת בלבד?אם כן איך? או שכדאי לקנות מגבר זול להגביר רק את הקומפוננטים..? זהו המגבר http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=234&CatCode=87 תודה רבה ושבת שלום מתן
  23. שלום.. אני צפרסם מודה בלוח מכירות ואירח יום היא נמחקת לבד.. מה זה יכול להיות? לא עברתי על חוקי הפורום תודה מתן
×
×
  • תוכן חדש...