Jump to content

ran88

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran88

  1. באמת שאני לא מבין מה זה אומר אם תוכל להסביר בצורה בסיסית יותר אני אשמח. אני יגיד לך מה הוא כן עשה. הוא פתח פקק מתחת לאוטו כנראה שקרוב לפקק של השמן מנוע. משם יצא שמן הגיר לטענתו. מהדיפרנציאל או מהתיבה אני ממש לא יודע. אחרי זה הוא מילא עוד 2 ליטר וסטו. סכרין? אני יודע שזה ממתיק מלאכותי מה ההבדל בינו לסוכר ואיך זה משפיע על האוטו שלי אשמח להסבר יותר פשוט. בנוסף אשמח לדעת מה לעשות הלאה? מה צריך להיות הצעד הבא שלי? ללכת מיד למוסך או לחכות עד יעבור הזעם?
  2. כן יצאתי טיפש אני יודע ואני מקווה שזה לא יעלה בעוד כסף. בינתיים לא ראיתי תגובות אחרי הפעולות "תיקון" שהוא עשה.נסעתי משדרות לבאר שבע ועוד קצת בתוך העיר, לא יצא עשן והאוטו נסע רגיל. פעולות התיקון שהוא עשה היו טובות? מה אתם ממליצים לי לעשות? להזכירכם הוא ריקן את כל השמן מנוע ושם לי סינטטי מלא + מילא לי שמן גיר חדש לרכב אוטומט (2 ליטר)
  3. הוא אמר לי שעשן יצא עוד קצת עד שכל השמן שעף שם באזור יתאדה. זה נכון? וזה בסדר שהוא שם לי שמן סינטטי מלא? ואיציק לגבי השאלה שלך. עשיתי טעות ושילמתי עליה ביוקר ואולי אני ימשיך לשלם עליה אני מקווה שלא. לא הלכתי למוסך הלכתי למישהו פרטי שעשה לי את זה שהמליצו לי עליו כמה חברים שהוא גם עשה להם טיפולים בבית במקום ללכת למוסך ולשלם 450 שקל. כמו שאמרתי חסכתי כמה שקלים אבל זה התנקם בי ואני מקווה שזה לא יתנקם בי עוד בעתיד יצאתי טיפש אבל ככה לומדים
  4. שלום יש לי פיגו 306 שנת 2001 ואתמול היה לי איתו יום אפור תרתי משמע. בתחילת היום יצא לי עשן מכיוןן בלוק ההגה. הבעיה הייתה בידית האיתות שמזמן הייתה עושה בעיות. הידית הוחלפה בחדשה. באותו זמן שהחלפתי ידית עשיתי גם טיפול ברכב. בזמן הטיפול הבנאדם שעשה לי את הטיפול עשה טעות חמורה! במקום לרוקן שמן מנוע הוא רוקן שמן גיר! ואז מילא שמן מנוע. מה שיצא שהוא מילא לי שמן מנוע על שמן מנוע ובעצם שמן גיר הוא כמעט רוקן את כולו. נסעתי בצהריים לבית של חברה שלי ובאמצע הנסיעה מלא עשן יוצא מאזור המכסה מנוע. עצרתי את הרכב פתחתי את המכסה מנוע ואני רואה ששמן מנוע עף לכל הכיוונים. מיד עצרתי את הרכב דיברתי עם הבנאדם ואחרי שעתיים הוא הגיע למקום הוא אז גילה את הטעות שלו. עכשיו מה שהוא עשה זה ככה: הוציא את כל השמן מנוע! לגמרי! ומילא חדש סינטטי מלא! זה בסדר? כי בדר"כ שמים אצלי חצי סינטטי ומילא לי 2 ליטר של שמן גיר לרכב אוטומט. מאז נסעתי נסיעה אחת קצרה עם האוטו ולא ניתקלתי בבעיה אבל אני מפחד מההשלכות של אתמול מה דעתכם בנושא? תודה
  5. בוקר טוב, היום יום שישי ואמרתי לעצמי ניסע לעבודה עם האוטו. במהלך נסיעתי פתאום היה ריח של שרוף וראיתי עשן דליל ממש כמו של סיגריה יוצא לי מכיוון הבלוק של ההגה בחיבור ביניו לבין הדש בורד. פחדתי מיד עצרתי את האוטו בצד חיכיתי כמה שניות ועשן התפוגג ואיתו הריח. הנעתי את האוטו והעדפתי לחזור לבית ולטפל באותו על הבוקר. קראתי פה קצת וראיתי שזה יכול להיות בעיה חשמלית/פיוז קרוע או כל משהו דומה לזה. עדיין הייתי רוצה לדעת בידיוק ולטפל בזה במקום מכיוון שאני עושה שבת לא בבית ואני יצטרך את האוטו היום לנסיעה של שעה בערך. אז אשמח לשמוע באמת מה אתם חושבים שזה ועל הדרך לקבל המלצות לבעלי מקצוע בבאר שבע. האוטו הוא פיגו 306 שנת 01 תודה,
  6. מחפש וישר אחורי מקורי לפיגו 306 xt שנת 2001
  7. לא הבנתי ממש. הזרוע אכן תקינה היא עובדת אם אני מפעיל את הידית. אבל כבר אין לי את המגב עצמו הוא נפל לי מרוב זה ששיחקתי איתו ואני לא יודע להרכיב אותו חזרה
  8. שלום. יש לי פיג'ו 306 שנת 2001 xt. שיחקתי קצת עם הוישר האחורי כי רציתי להחליף אותו והוא נפל לי עכשיו אני בכל מקרה רוצה לשים חדש אך אני שם לב שהזרוע שם היא לא רגילה (עם וו). זאת זרוע אחרת שמצריכה וישר מיוחד או שונה. בכל מקרה הייתי באוטודיפו ושם אמרו לי שאין להם. מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול להסביר לי איפה לקנות מגב מתאים? אה אני גר בבאר שבע תודה,
  9. הייי שלום וצהריים טובים. ובכן לא האמנתי שלאחד שמתקן מטוסים יהיה קשה להחליף מגב אחורי באוטו שלו אבל זה המצב בכל מקרה זה פיג'ו 306 שנת 2001 ומדובר על המגב האחורי (אין בו וו כמו בקדמי). ניסתי לצרף תמונות של המגב האחורי שלי אבל משום מה זה לא מצליח לעלות לי אפשר עזרה בכל זאת? תודה לעוזרים
  10. התקשרתי הסברתי לו את הבעיה. אמרתי לו שהחלון נתקע באמצע ויש רעשים של המנוע כאשר אני לוחץ על הכפתור מכאן הוא הסיק שכנראה הלך המנגון ואמר לי שהתיקון עולה בערך 250-300 שקל. נשמע לכם בסדר?
  11. אני מבאר שבע
  12. שלום, יש לי פיג'ו 306 שנת 2001 עם חלונות חשמליים. אתמול אחד החלונות החשמליים במושב האחורי נהרס. הבעיה היא שכאשר אני לוחץ על הכפתור יש רעש של המנוע של החלון אבל החלון לא עולה ולא יורד. יש לציין שעד אתמול הוא עבד טוב. מה אתם חושבים שהבעיה היא ואיפה אני יכול לטפל בזה ומה המחיר? אני גר בבאר שבע. תודה!
  13. אחרי כל הדיונים התשובות פה סליחה, אבל לא הבנתי כלום! יש לי בעיה דומה באוטו (אותו שנה אותו דגם) ומרוב שנסחפתם אני לא הבנתי מה ההמלצה שלפתרון הבעיה לבחור שפתח את הפוסט (ולי) להחליף שמן גיר וזה יפתור את הבעיה? להחליף שסתומים? בלוקים? אשמח לתשובה החלטית
  14. שלום לפני כמה חודשים ראיתי פה פוסט של אדם שנהרסה לו הידית איתות בפיג'ו 306 שלו. באותו הפוסט מישהו הביא לו קישור לאיביי לקניית ידית כזאת. לאחר שלא מצאתי את הפוסט חיפשתי לבד באיביי ללא הצלחה אז אני צריך את עזרתכם. אני מחפש קישור לאיביי לקנייה של ידית איתות לפיג'ו 306 xt 2001 ובנוסף גם קישור לקניית מראה של פיגו 306 צד ימין. תודה
  15. אחרי שהתייאשתי מהציינגר שלי החלטתי לזרוק אותו ולקנות רדיו דיסק. לשאלתי. נגיד קניתי רדיו דיסק ממישהו פה או במקום אחר זה בעיה להרכיב אותו או שצריך ללכת לבעל מקצוע? ונגיד שאני רוצה לקנות בחנות רדיו דיסק חדש יש המלצות למקומות טובים בב"ש? תודה.
  16. איפה אפשר לקנות את זה?
  17. שלום יש לי באוטו מערכת של קנווד + ציינגר של קנווד גם כן. לפני כמה ימים התחילה עם הציינגר בעיה. הציינגר משמיע את הדיסק הראשון אך כאשר אני רוצה להחליף לדיסק אחר או שהדיסק הראשון נגמר הוא כאילו מנסה לקרוא את הדיסקים האחרים, לא מצליח ואז רושם שגיאה E99. מישהו יודע מה הבעיה/איך לפתור אותה?
  18. המקרה קרה ביום אור, אני בכל זאת לא ראיתי שום פלאש וגם לא כל מי שהיה ברכב. מקווה שלא נקבל כלום
  19. לא הם היו לפני. האמת שלא חזרתי לבדוק את הבעיה עקב לו"ז צפוף. אני יעשה את זה השבוע. לגבי הבעיה הראשונה יכול להיות שזה רעש מהטיימינג?
  20. שלום, אתמול אחרי שהייה בים באשקלון ואחרי ששתיתי קצת הבאתי לחבר לנהוג במקומי באוטו. בכביש בין אשקלון לשדרות התחבא לו שוטר תנועה עם מצלמה ניידת בין השיחים. בכביש זה המהירות המותרת הייתה 90 קמ"ש, מד המהירות באוטו בשלב זה הייתה 110 קמ"ש. א) כמה כסף זה הדו"ח? ב)האם מקבלים נקודות? ג)איך אני מעביר את הדו"ח לחבר שמוכן לשלם עליו? ד) הדו"ח יגיע אלי לבית? תודה,
  21. שלום יש לי פיג'ו 306 עם של pointer אני גר בבבאר שבע. תודה.
  22. אצלו עשיתי את הטיפול ואת התיקונים בציינתי
  23. אני לא רודף אחרי כל דבר במיוחד שזה אוטו ישן רק מה שנראה לי קריטי. לגבי הבעיה השנייה אני פשוט לא יודע מה מקבל שם מכות. אני לא רוצה לדעת שזה המנוע במקרה.
  24. ככה. 1)הברקסים שהחלפתי אלה האחוריים. פה יש רעש מהקדמי. 2) אוקי רשמתי לי. 3)גם וגם נראה לי יותר בפניות. אני מבאר שבע. יש מצב לתמחור הבעיות הנ"ל?
×
×
  • תוכן חדש...