Jump to content

ran88

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran88

  1. אוקיי תודה לכם חברים עזרתם לי.
  2. שהייתי שם. הוא הציע לי 5000 זה היה לפני חצי שנה ככה אז לא יודע כמה אני יקבל היום. יש לציין שלאוטו יש את הבעיה הידועה של הפיגו עם המנורות (בעיה בשסתומים) ולמכור לבנאדם פרטי אוטו ככה יהיה קשה מאוד כי אני לא בנאדם שירמא מישהו. לעומת זאת המקומות האלה הבנתי שבודקים רק שילדה. אגב מקומות כמו avis ובאדג'ט הם על אותו עיקרון גם? גם הם לא נחשבים ליד?
  3. אוקי זאת אומרת שאם קניתי מלובינסקי אוטו שהוא שהוא מצויין מיד פרטית זה כאילו קניתי מאדם פרטי? מה לגבי כלמוביל? אותו עיקרון? אם יש לי האוטו שלי פיגו 306 שאין לי רצון לחפש לו קונים באופן עצמאית והוא גם ככה לא שווה כל כך הרבה הייתם ממליצים לי ללכת בדרך הזאת? לבצע שם טרייד אין ולקנות מכונית מיד פרטית?
  4. היי כיום יש לי פיגו 306 שנת 2001 והגיע הזמן להחליף אותה. התחלתי לחפש והיייתי "בלובינסקי טרייד". השאלה שלי למרות שחיפשתי פה בפורום וגם שאלתי אנשים אך עדיין לא הצלחתי להבין. אם אני קונה אוטו מלובינסקי טרייד או מכל יבואן רשמי אחר. האוטו נרשם ברישיון רכב כ"ליסינג" האם לובינסקי נחשבת כיד ברשיון? אם לא. מה בעצם הם מרוויחים מכל העניין. כי ראיתי שם מכוניות מיד פרטית והם גם נותנים לי אחריות מורחבת לשנה. אם מישהו יכול לתת הסבר קצר אני אשמח תודה
  5. שלום ברשותי פיגו 306 שנת 2001 1600 סמ"'ק. רציתי לשאול נגיד שאני לא יודע מתי פעם אחרונה עשו לאוטו טיפול טיימינג רק הבחור שקניתי ממנו את האוטו לפני שנה וחצי אמר שהוא לא הרבה לפני שהוא מכר לי הוא עשה... בכל זאת אני לא יודע באיזה ק"מ הוא עשה את הטיפול. השאלה שלי כל כמה ק"מ עושים את הטיפול הזה באוטו הנ"ל? האוטו עכשיו עומד על 177k. המוסכניק שלי המליץ לי לעשות אותו ב180 כי הוא אמר זה כל 90k הוא צודק או שרק בא לו על המזומנים שלי? אם כן מה המחיר של כל הסיפור הזה בערך? תודה,
  6. שלום, אחרי חיפושים רבים אחרי אוטו חדש שיחליף את הפיגו הישנה שלי. במילה אחת פשוט התאהבתי ביונדאי i30. האוטו עונה על כל דרישותיי חוץ מהמחיר! ועכשיו לשאלה: ראיתי ביד 2 יונדאי i30 יד 2 שנת 2008 עם 68k. האוטו נראה מצויין והוא מבקש עליו רק 51k שהמחירון שלו הוא הוא 62k בלוי יצחק. המחיר נובע מכיוון שיש ירידת ערך של 15% מכיוון שהאוטו היה בבעלות השכרה אך המחיר שלו טיפה עולה בגלל הקילומטרז הנמוך. שאלתי היא האם זאת אלטרנטיבה טובה וכדאית? לקנות אוטו טוב במחיר יחסית נמוך אך לדעת שזה אוטו כמעט חדש עם קצת קלימוטרז אפילו שאני יודע שגם שאני ירצה למכור את האוטו תהיה את הירידת ערך הזאת בנוסף לירידת ערך הטבעית של האוטו? בקיצור האם זה שווה לבנאדם שאין לו מספיק כסף לקנות אוטו שהיה בהשכרה ולשלם פחות?
  7. בפיגו שלי אני יודע מה הבעיה. זאת לא בעיה של שמן. זאת בעיה בשסתומי לחץ. בעיה ידועה ומוכרת להרבה מחזיקי מכוניות צרפתיות. ראיתי את הc4 עם 90k. הנוחות בוא כמו כל הצרפתיות היא נהדרת אני מאמין אבל רק הגיר מפחיד אותי
  8. שלום, ובכן אני בעל של צרפתייה (פיג'ו 306 2001) וכמובן כיוצא מזה בעל של גיר הAL4. אז גם לי יש את הדפיקות האלה בבוקר והנורות של השלג והספורט מהבהבות וכן אני יודע שזאת בעיה בשסתומים. העניין הוא שאני רוצה להחליף אוטו והאופציה ממש חזקה אצלי היא הסיטרואן c4 2008. אחרי בדיקה של המפרט שלה ראיתי שהיא גם עם הגיר המ"מצווין" הזה וזה ממש נותן לי לחשוב אם להתקרב לאוטו הזה. השאלה שלי היא מה דעתכם? והאם פיגו- סיטרואן ערכו שינויים בגיר הבעייתי הזה? האם בשנים הללו יש בו שיפור או שמה הכל אותו דבר?
  9. ran88

    (קניית אוטו) עד 15k

    אמרתי לו אבל הוא נגד מסיבה לא ברורה לי. הוא אמר לי משהו שקשור לקלאץ במכוניות ישנות...
  10. ran88

    (קניית אוטו) עד 15k

    תודה. איך היונדאי אלנטרה של שנת 2001?
  11. היי אח של חברה שלי רוצה לקנות את האוטו הראשון שלו התקציב שלו זה עד 15k הוא שאל אותי לדעתי ואני שואל לדעתכם בעקרון הוא מחפש אוטו אוטומט כמובן הכי טוב שאפשר למצוא בסכום הזה. הוא שאל אותי על הפיאט פונטו ואני לא ממש יודע עליו מה דעתכם? אני חושב להמליץ לו על הרנו מגאן i ראיתי אחת שנת 2003 עם 112k יד 1! ב12.5 אלף? מומלץ?
  12. אתה מחפש מוסך מורשה? או כל מוסך? אם זה כל מוסך אז יש את כדורי או את מוסך השלום שאני מטפל אצלו באטו. לפעמים יש תחושה שהוא טיפה יקר אבל תאמין לי שזה בעל מקצוע מיומן ואחראי שאחרי עבודה שלו אתה תהיה בשקט. הוא מתמחה ברכבי פיגו סיטרואן. אגב גם לי יש פיגו 306 2001
  13. ran88

    סיטרואן c4

    אם תראה אוטו כזה תן לי קישור כי אני לא מצאתי.
  14. ran88

    סיטרואן c4

    ראיתי את האוטו שנת 2007 עם 110k הוא רשם שהוא בידיוק החליף צמיגים ומצבר והם עדיין באחריות לשנה. יש באוטו סאן רוף ומערכת מולטימדיה וgps שלטענתו עולה 6k ומנורות לד. נשמע טוב והאוטו גם נראה טוב לפחות בתמונות אבל עדיין לא יודע מה דעתכם?
  15. ran88

    סיטרואן c4

    לגבי הרנו איזה אתה ממליץ? אני לא מחפש אוטו גדול מאוד והמגאן ii היא גדולה יחסית עם תחת גדול ואני מחפש משהו יותר קטן
  16. ran88

    סיטרואן c4

    מה המחירון של הסיטרואן? אני מבולבל כי ראיתי ביד 2 גם 57k וגם 48k
  17. משהו מצחיק. אתמול נסעתי עם האוטו מבאר שבע לשדרות והמזל עבד פיקס! מקפיא! עכשיו אני בכלל לא יודע מה הבעיה יכולה להיות אך זה שולל את בעיית הנזילת גז לא? כי אם הייתה נזילה אז לא היה גז בכלל ולא היה יוצא קור. אתמול היה יום קר זה יכול להיות קשור לזה?
  18. שלום, לפני כחודש נסעתי עם האוטו ואז היה את הגל החום הראשון שאני זוכר השנה. הדלקתי את המזגן והכל עבד חלק. לפני שבועיים נסעתי שוב עם הרכב היה חם אש! ופתאום המזגן מוציא רק אוויר חם? מה הסיבה? גז למזגן מילאתי בקיץ שעבר וממה שני יודע גז לא מחליפים כל פעם הוא לא נגמר! אז מה אתם חושבים שהיא הבעיה? איפה מומלץ לטפל בבעיות כאלה? אני מכיר מוסכניק טוב שתמיד אני מטפל אצלו בכל הבעיות ברכב ללכת אליו או שצריך איש מקצוע מיוחד שקשור למזגנים? האוטו הוא פיגו 306 2001
  19. ran88

    סיטרואן c4

    תפרט. האוטו אמין יש הרבה תקלות? (בכל זאת רכב צרפתי) מה הצריכת דלק שלו? ומיהם המתחרות שלו?
  20. ran88

    סיטרואן c4

    אבל איך האוטו?
  21. שלום אני מעוניין להחליף אוטו ולמכור את הפיגו שלי. ראיתי ביד 2 סיטרואן c4 שנת 2008 מנוע 1600. האוטו עשה 90k ויש לו טסט עד חודש 10-13 המחיר שהוא מבקש עליו הוא 43k האוטו הוא אוטומט והוא יד שנייה מה דעתכם? אתם יכולים להסביר לי קצת על האוטו הזה? אמינות? צריכת דלק?
  22. מה אני מחפש? ככה בתור אחד שנוסע על אוטו שעושה 1:10 אשמח לאוטו חסכוני יותר אבל זה לא בעיקר מה שאני מחפש כי אני לא נוסע כל כך הרבה 6-7k בשנה. האמינות בהחלט חשובה לי ואני מצפה מאוטו בשנת 2007 שיהיה אמין יחסית כי זה לא אוטו ישן. כלה השופוני גם לא הכי מושך אותי למרות שברור שצריך להיות לו חזות חיצוניצ מינמאלית טובה אף אחד לא רוצה אוטו מכוער שהוא משקיע הרבה כסף. אני מחפש אוטו משפחתי עם מחשבה על השנים הקרובות. ולא אנילא יורד לשטח.
  23. שלום, כיום יש לי פיגו 306 מנוע 1600 שנת 2001 אני רוצה למכור אותה וחושב להחליף לאוטו יותר חדש. פה אתם נכנסים לעניין. אני מחפש אוטו עד מחיר של 45k-50k שיהיה אוטומט משהו בגודל של הפיג'ו לא מחפש אוטו גדול כי אני יודע שאני יכול להביא במחיר הזה מאזדה 3 אפילו אבל זה גדול לי מידי. מחפש משהו מעל שנת 2007 בערך. ראיתי סיאט איביזה שנת 2010 עם 67 אלף ק"מ במחיר של 50 או 55 אני לא ממש זוכר איך היא?
  24. זה מה שהוא עשה הבחור אבל רק שהוא מילא לי 2 ליטר שמן גיר. ולגבי הטמפרטורה מתכוונים למכוון שבצד עם המדחום עליו? זה לא החום של המנוע? זה בעצם קשור לגיר? בכל מקרה אצלי אחרי נסיעה קצרה הוא הגיע ל90 אבל גם בנסיעה ארוכה יותר משדרות לבש הוא היה על 90 ושהרבצתי הוא היה על 100
  25. את הבורג הזה הוא פתח אני זוכר מתי שהוא רצה למלא שמן גיר ומשם הוא מילא שמן גיר! איך בודקים את המפלס לפי בורג זה?
×
×
  • תוכן חדש...