Jump to content

ran88

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran88

  1. ובכן ידית האיתות שלי לא מאותת שמאלה, צריך להחזיק אותה וזה כבר מעצבן אותי. מראה צד ימין נשברה( לא הזכוכית, הפלסטיק). בתודה
  2. וואי זה קשה! חחיחיח בתוך העיר אין בעיה אבל גם מחוץ לעיר? ולמה נסיעות קצרות מבזבזות יותר דלק?
  3. אז מה לעשות? לכאורה צריכת הדלק שלי גדולה, לא ברמה מוגזמת אבל עדיין במצב של מחיר הדלק היום כל ליטר חשוב.
  4. אכן כל מה שרשמת לא ממש נוגע אליי. אני דואג למלא אוויר בגלגלים כל שבוע. השבוע הייתי במוסך החלפתי 2 רפידות בלמים אחוריים תושבת מנוע תחתונה ובוקסות של המשלוש. הוא בדק לי את האוטו בגדול ולא מצא בעיות אחרות.
  5. אני לא איזה נהג שודים, כמו כל נהג לפעמים נוסעים יותר מהר לפעמים יותר לאט. אם אתה אומר ככה זאת אומרת שאצלי זה אמור להיות יותר מ1:10 לא? מה יכולה להיות בעיה?
  6. שלום, יש לי פיגו 306 שנת 2001 נפח מנוע 1600 סמ"ק- 90 כ"ס צריכת הדלק שלי הממוצעת (בנסיעה משולבת) היא 1-10. בתדלוק האחרון נסעתי כמעט את כל המיכל מחוץ לעיר כך שצריכת הדלק הייתה 1-11. זה נורמלי? זה לא קצת?
  7. [qumo;3341543]יש לי רכב בצבע כחול כהה (פעם אחרונה שאני קונה כהה..), סביב הרכב יש הרבה שריטות ושיפשופים, לא נראה שהגיע לפח אבל בהחלט הוריד צבע (כרגע רואים את ה"לבן"שמתחת) חלק מהשיפשופים הם די רחבים או באיזור מסויים שבוא כולו משופשף. אני לא איזה פדנט שצריך שיהיה מושלם ובכל זאת מה הדרך היעילה (והזולה) ביותר להעלים או לפחות לטשטש את השיפשופים (העט שראיתי לתיקון סריטות אכן עובדת?) אודה לכל עצה בנושא. פוליש יכול לעזור
  8. אחרי חיפוש קטנטן לא בידיוק מצאתי מה שחיפשתי. אני רוצה מדריך איך לעשות פוליש לבד? איזה פוליש לקנות וכדומה אשמח לקישור...
  9. אחלה מוסך אלי בנאדם ישר שאפשר לדבר איתו והוא גם מתחשב. העובדים בהוראתו עובדים בסבלנות, הראו לי כל דבר שרציתי לראות, שאלו אותי לפני כל צעד שהם עושים ועבדו במקצועיות מרובה. המחיר שניתן לי שם הוא פייר לגמריי וניתנה לי גם הנחה במקום. עשיתי שם טיפול לאוטו + החלפת בוקסות + החלפת תושבת מנוע תחתונה + החלפת צינור בלם + שיפוץ בלמים אחוריים (החלפת רפידות) המחיר 1650 כאשר עבדו על האוטו משהו כמו 4 שעות. אני בהחלט יחזור למקום שוב. ממליץ בחום לבעלי הפיגו והסיטרואן
  10. מה המחיר הממוצע לשטיפה חיצונית + פנימית + פוליש? אפשר לעשוצ פוליש לבד?
  11. יש לי בעיה דומה בפיגו 306 שלי. אני גם יכניס את האוטו למוסך בשבוע-שבועיים הקרובים. מישהו יודע מה העלות של כל הסיפור?
  12. הייי בוקר טוב. הנה הגיע לו חג האביב והאוטו מלא חמץ עקב אי זמן פנוי לנקות את האוטו בעצמי אמרתי שאני ישים אותו בשטיפה. רציתי לדעת על הדרך מה ההבדל בין וקס לפוליש? למה כל אחד מהם מיועד? יש לי הרבה סריטות באוטו מה יעזור? על הדרך מישהו מכיר מקום טוב לשטוף את האוטו? פנימי + חיצוני באזור באר שבע? יש לי פיגו 306 שנת 2001
  13. האמת לא יודע מה זה שיפור. החליפו פשוט את הבוקסות. בבלמים החליפו את הרפידות.
  14. בערך 4 שעות. צינור בלם אחורי = 85 ש"ח בוקסה למשולש = 80 ש"ח כפול 2 זה 160 ש"ח בוקסה לתושבת = 90 ש"ח
  15. ובכן הלכתי למוסך אלי טיפל בי שם מצויין עם יחס אדיב. לגבי הנזילה הוא אמר לי לא לעשות איתה כלום בינתיים. ובכן ככה עשיתי אצלו טיפול שעלה לי 420 ש"ח. (מסנן שמן+אוויר+שמן מנוע) עשיתי אצלו עוד כמה דברים: פירוק והרכבה ציריה ימין והחלפת בוקסה לתושבת מנוע תחתונה. פירוק והרכבה משלושים ןהחלפת בוקסות +כוון ושיפור. שיפוץ בלמיים אחוריים. החלפת צינור בלם אחורי. הכל(ביחד עם הטיפול) עלה לי עם עבודה וכולל מע"מ 1650 מה דעתכם על המחיר?
  16. האמת שדווקא זאת מראה כן חשמלית. אני ינסה לחפש מפירוק, אולי מאיבי כמו שאמרו לי פה ואולי כמו שהמליץ לי מוסכניק פשוט להדביק אותה עם דבק טוב!
  17. לא אחי זה המראה עצמה, הבית. איזה מנוול נכנס בה או שאיזה חתולה קפצה עליה מאיזה עץ סמוך . דווקא הזכוכית שלה בסדר. בינתים אני מחזיק את המראה עם דבק (מסקנטייפ). ניסתי דבק מגע (לא עבד). הייתי "זכוכית דרום" אמרו לי שצריך להחליף את כל הבית וזה סיפור של 400 שקל בלי עבודה. אמרתי לו שאני מעדיף להשאר עם המסקנטייפ
  18. אם יש רכב לפירוק רק משנת 1999 ושלי 2001 זה אותה ידית או שזה שונה? כנל לגבי מראה צד ימין שנשברה לי. בדגם של שנת 99 זה אותו מראה כמו בשנת 2001?
  19. אני גם לא חושב שידית עולה 600.
  20. וואלה אחי תודה רבה אתה עוזר מאוד ובכלל האנשים פה בפורום על הכיפאק. לגבי הידית אני יבדוק. מה זאת אומרת אסור לגעת עם מים? אם אני יקח את האוטו למכון שטיפה זה יזיק לו? הוא שהתכוונת רק למנוע? ולא אין שום מנורה ואני כבר נוסע עליו קרוב לחצי שנה מאז התוצאות של הבדיקה.
  21. כן מצאתי ב150 אבל זה איסוף עצמי באזור.בהזדמנות אני ילך
  22. אני רוצה כבר מחר ללכת לטפל בדברים. חשבתי ללכת למוסך שאני הולך אליו תמיד אבל מכיוון שאני לא יודע מה עלות התיקונים האלה אין לי אם מה להשוות ואני לא ידע אם הוא מגזים איתי במחיר. אני יתקשר מחר בבוקר למוסך שרשמת לי נשאל אותם ונראה אולי יתנו לי הצעת מחיר בטלפון. אגב אני נוסע כבר כמה זמן עם התקלות האלה מוזר שלא ראיתי שום נזילה. היום פתחתי את המיכל של השמן גיר וראיתי שהוא מלא אם היה נזילה הוא לא היה ריק? בכל מקרה אני לא יודע מה לעשות אני צריך גם לעשות את הטיפול לרכב (כבר עברתי את ה165k) וזה נהיה לי דחוף. עדיף לעשות את התיקונים לפני הטיפול או שזה לא משנה? את הטיפול אפשר לדחות טיפה? הקטע שיש לי גם מחר נסיעה מבאר שבע ליבנה הלוך חזור וגם ביום שבת ככה זה עוד 220 ק"מ.
  23. הבדיקה התרחשה במוסך "מונדיאל" שיש לו שם טוב בבדיקות לפני קנייה... למה אתה חושב שהם סתם רשמו? לגבי התושבת אני כמעט בטוח כי אני שומע את המנוע זז. בשביל לראות נזילות הם צריכים לפתוח משהו? אגב אני שלחתי לך הודעה בפרטי אבל אתה לא עונה לי
  24. אז ככה : את התושבת אני כן חושב שאני מרגיש לכן אטפל בזה עוד השבוע. רעידות למען האמת לא ממש. יכול להיות בגלל שאני לא מבין גדול במכוניות. לגבי הנזילה מתיבת ההילוכים איפה אני אמור לבדוק את גובה השמן. אני אמור לראות דליפה כזאת על הריצפה מתחת לאוטו?!?! ידית האיתות עובדת רק שמאותתים שמאלה צריך להחזיק אותה, לא קריטי מבחינתי כרגע מדיד שמן גם כן. אתה יכול לעריך מחירים בשביל תושבת המנוע + הדליפות?
×
×
  • תוכן חדש...