שלום כמו שאמרתי בפוסטים אחרים רכשתי יונדאי i30 שנת 2008 לפני שבוע בלבד.
למזלי הרע, היום נדלקה לי נורת הesp off. לאחר שעברתי על פוסטים בנידון ראיתי שאני צריך לבדוק לחץ בגלגלים ואם הלחץ בסדר והמנורה עובדת קבוע זאת אומרת שהיוניט אור ברקס הלך ויש צורך להחליפו. עד כאן אני צודק?
אז השאלה שלי ככה מה עלות העניין הזה בערך? ולאיזה מוסך ללכת בשביל לטפל בבעיה זו. מוסך מורשה? למוסך יונדאי עצמו? סתם מוסך? איפה בכלל יש מוסך מורשה יונדאי בבאר שבע?
ועוד משהו, בבדיקה לפני קנייה לא היו אמורים לגלות את התקלה הנ"ל?
סליחה על החפירה, תודה לעוזרים