שלום,
עשיתי שבוע שעבר טסט לרכב. בבדיקה מצאו שעליי להחליף 3 גלגלים ומנורת ברקס בחלון האחורי.
שאלתי היא האם ניתן לנסות לעבור טסט חוזר במכון אחר (חשבתי שייתכן שבעיית הצמיגים נובעת מלחץ אויר לא תקין, כך שאולי אם אמלא לחץ אויר תקין- בבדיקה החוזרת הרכב יעבור), או שמא ברגע שבחרתי מכון טסט- אני חייב לחזור אליו עד שהרכב עובר?
שאלה נוספת- האם עליי להציג בפני המכון (שהנחה שאני חייב לחזור אליו) אישור על החלפת צמיגים, או שמא בכל מקרה הם יבדקו מחדש את תקינות הצמיגים?
תודה,
דרור.