Jump to content

dolev77

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dolev77

  1. שלום, החלפתי מצבר לפני חצי שנה. היום בבוקר הרכב לא הניע. כאשר נעזרתי בכבלים- הוא הניע ללא כל בעיה, אך כל פעם שאני מכבה אותו- הוא "מסרב" להניע לבד, ויש צורך חוזר בכבלים. חשבתי שאולי הבעיה היא במים- לכן הוספתי מים מזוקקים. הבעיה עדיין קיימת. האם זה סימפטום לכך שהמצבר גמור ויש להחליף אותו (וכנראה עבדו עליי ומכרו לי מצבר גמור)? תודה, דרור
  2. אני אבהיר את העניין: הטופס נמצא אצלי, כך שלא ברור לי למה צריך לביים אבידה. השאלה העיקרית שלי האם, בהנחה שאלך למכון אחר- יש להם דרך לדעת שהייתי במכון קודם? תודה.
  3. עוד שאלה- מה העלות פחות או יותר של צמיג? (סובארו אימפרזה 2001)
  4. הגלגל הרביעי הוחלף לפני חצי שנה בעקבות פנצ'ר, כך שנראה לי קצת חבל להחליף גם אותו. בנוגע לטופס- הטופס נמצא אצלי- אין צורך ללכת למשרד הרישוי. השאלה שלי היא אחרת- אם אלך למכון אחר לפני תום ה-30 יום- האם הם יכולים לדעת שהייתי כבר במכון קודם? תודה.
  5. טופס הרישוי אכן נשאר אצלי. לגבי 30 יום- זה לא רלוונטי, מכיוון שבדרך כלל יתנו לך ארכה של 7 ימים בלבד לשם תיקון הליקויים (כפי שאכן נתנו לי). אז בשורה התחתונה- אני מבין שאין לי ברירה אלא לחזור אליהם?
  6. שלום, עשיתי שבוע שעבר טסט לרכב. בבדיקה מצאו שעליי להחליף 3 גלגלים ומנורת ברקס בחלון האחורי. שאלתי היא האם ניתן לנסות לעבור טסט חוזר במכון אחר (חשבתי שייתכן שבעיית הצמיגים נובעת מלחץ אויר לא תקין, כך שאולי אם אמלא לחץ אויר תקין- בבדיקה החוזרת הרכב יעבור), או שמא ברגע שבחרתי מכון טסט- אני חייב לחזור אליו עד שהרכב עובר? שאלה נוספת- האם עליי להציג בפני המכון (שהנחה שאני חייב לחזור אליו) אישור על החלפת צמיגים, או שמא בכל מקרה הם יבדקו מחדש את תקינות הצמיגים? תודה, דרור.
×
×
  • תוכן חדש...