Jump to content

dolev77

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dolev77

  1. האם יש מינימום שיעורים שחייבים לקחת על פי חוק לצורך רישיון לקטנוע 125? האם הטסט הוא רק מבחן שליטה במגרש? גם למי שאין לו רישיון ב'?
  2. dolev77

    ביטוח לתקופה קצרה

    ואם אני אעשה לשנה ואבטל אחרי שבועיים? יחזירו לי את החלק היחסי?
  3. האם יש חברת ביטוח בישראל שמסכימה לבטח חובה וצד ג לתקופה של שבועיים?
  4. מאיזה גיל אפשר להוציא טופס ירוק? מאיזה גיל אפשר לגשת לתיאוריה?
  5. אחדד- כשקניתי את הרכב מחברת הליסינג לפני חצי שנה- עשיתי לרכב ביטוח בחברת ביטוח שלי. לא יודע אם כשהרכב היה בבעלות של חברת הליסינג- היתה בכלל ביטוח ואם כן אצל מי. עתה, כשבאתי לתבוע ירידת ערך (יש דו"ח שמאי) הסבירו לי שיש שני טפסים הכרחיים- העדר תביעות (כלומר שאני לא תובע במקביל את המקיף שלי, אלא רק את צד ג' של הפוגע) וכן עבר ביטוחי של שלוש השנים האחרונות, וזאת על מנת להוכיח שבעלי הרכב לא קיבלו כבר כסף עבור ירידת ערך בעקבות תאונה במקום דומה (על פניו נשמע הגיוני). וזה מחזיר אותי לשאלתי הראשונית- האם יש לי מה לעשות על מנת להכריח את חברת הליסינג למסור לי את העבר הביטוחי בתקופה שהרכב היה בבעלותה?
  6. קניתי רכב יד שניה מחברת ליסינג לפני כחצי שנה. לפני כמה שבועות עברתי תאונה, כאשר צד ג' נכנס בי. הרכב כבר היה במוסך והם מטפלים לי בתביעה. העניין הוא שכדי לתבוע ירידת ערך- אני צריך להמציא עבר ביטוחי של ה-3 שנים האחרונות. חברת הליסינג טענה שהם לא מוסרים מידע כזה. האם יש לי מה לעשות, או שלצערי אאלץ לוותר על ירידת הערך? תודה
  7. מצורפות תמונות. הפקק נעלם, ככל הנראה לאחר ביקור במוסך (לפני שבועיים). 1. למה משמש המיכל הזה? 2. איפה ניתן לקנות פקק? 3. האם בעייתי להמשיך לנסוע ככה? תודה.
  8. תודה ד.א, סתם בשביל הידע הכללי- התשובה היתה משתנה אם אני הייתי האשם בתאונה ורוצה להפעיל את המקיף שלי? האם אז להעדר רישיון היתה השפעה?
  9. אשתי נהגה ללא רישיון נהיגה בתוקף. תוקפו פג לפני בערך חצי שנה, עקב אי תשלום אגרה. רכב אחר נכנס בה מאחורה. האם יש להיעדר הרישיון איזושהי השפעה על סיכויי לזכות בתביעה צד ג'?
  10. תודה. למה אני צריך ליידע את הביטוח שלי? אם אני מבין- הם מחוץ ללופ.. (או שזה בגלל הסיכון שבעתיד הפוגע/הביטוח שלו לא יחזירו לי את הכסף ואז הביטוח שלי יכנס לתמונה...). כמה בערך עולה שמאי פרטי?
  11. אשמח לעזרה. לתחושתי אני בתחילו של מסע די ארוך ומתיש של ריבים ותביעות מול הביטו של הפוגע. האם עליי קודם לפנות לביטוח של הפוגעו קוד להזמין שא פרטי שיעריךא עות הנזק?
  12. עדכון- הנהג הפוגע רוצה שאפעיל את הביטוח (כך הערכתי- הפגוש האחורי קצת נשבר וסביר שעלות החלפתו תהיה כמה אלפי שקלים). מבחינתי- מה כדאי- לפנות לביטוח המקיף שלי או לביטוח שלו (לאור אשמתו- יש בכלל הגיון לפנות לביטוח שלי?). ככל ואפנה לביטוח שלו- מי קובע באיזה מוסך זה יתוקן? אני או הביטוח? כמה זמן כל הסיפור הזה צריך לקחת?.... הבעיה היא לא קשיי נזילות, אני יכול לשלם כמה אלפי שקלים ולחכות להחזר מהביטוח- סתם מעניין אותי לדעת כמה זמן צפויה להימשך הסאגה הזאת.
  13. שלום, נכנס בי היום בבוקר רכב מאחורה. תמונה מצורפת. מה לדעתכם גובה הנזק? מעריך שמדובר בהחלפת פגוש, לאור כך שנשבר. האם יש טעם ללכת למוסך של היבואן? (לכאורה לא אני אמור לשלם, מצד שני- הבנתי שבענייני פחחות אין שום יתרון מקצועי למוסך היבואן). תודה.
  14. שלום, התנגש בי רכב מאחור. האשמה היא שלו. כיצד עליי לפעול? האם אני יכול ללכת לאיזה מוסך שאני רוצה, ואחר כך לדרוש תשלום לפי קבלה מהביטוח/ מהפוגע? האם אני צריך לערב קודם כל ביטוח? האם אני צריך לחכות שבעל הרכב הפוגע יחליט האם הוא רוצה לערב ביטוח? תודה
  15. שאלת המשך- בכמה תעלה הפרמיה אם אני מערב את הביטוח שלי? זה איך זה בכלל עובד מבחינת פרוצדורה? בעלת הרכב ש/נדפק פונה לביטוח שלה, שפונה לביטוח שלי, ששואל אותי אם אני רוצה להגיש תביעה? או שמרגע שהיא פונה לביטוח שלה/שלי- זה כבר יוצא מתחום שליטתי? ושאלה אחרונה- בהנחה שיש רכב אחד על שמי ורכב אחד על שם אשתי, והרכב של אשתי עשה את התאונה, ובהנחה שאערב את הביטוח- האם הפרמיה בשנה הבאה תעלה גם ברכב שרשום על שמי? (
  16. גר במרכז. תמיד ידעתי שמוסך יבואן הרבה יותר יקר, אבל עלות תיקון אצלו על מכה כזאת עובר השתתפות עצמית? אכן זאת שאלה- מעריך שלא יתעקש על מוסך יבואן, אבל בסוף זאת באמת בחירה שלו..
  17. תראו את התמונה (אני דפקתי רכב אחר). ההתלבטות שלי היא האם לערב ביטוח או לסגור את זה באופן ישיר מול בעל הרכב שנפגע. על פניו- מדובר שריטות ומעיכה קלה. מה שהעלה בי חשש זה קצת מיקום המעיכה, ליד מכסה המנוע... כמובן שבסוף בעל הרכב ייקח את זה למוסך ויקבל הצעת מחיר, ואז אצטרך להחליט האם משתלם לי לערב ביטוח או לא. סתם רציתי לדעת מה ההערכה שלכם לגבי עלות תיקון דבר כזה.
  18. אני אמור לעשות טסט לרכב עד ה-28/12. עד היום טרם הגיע הטופס ממשרד התחבורה (קניתי את הרכב מחברת ליסינג לפני חודשיים וחצי, כך שייתכן שהגיע אליהם). מה האופציות העומדות בפני? הבנתי שאני יכול ללכת למשרדי הרישוי (בשעות הלא מאוד הגיוניות שהם מואילים בטובם להיות פתוחים), ואז לשלם את האגרה ולקבל טופס על המקום. האם הפרוצדורה הזאת אפשרית גם במכונות האוטומטיות שלהן, שפזורות בסניפי סופר פארם? האם המכונה תוציא לי טופס ואז אוכל ללכת לשלם? האם אני צריך קודם לשלם ורק אז ייצא הטופס? אשמח להסבר באשר לפרוצדורה. תודה.
  19. יכולים להמליץ לי על מקום אמין שאפשר לתקן בו את הרדיו? מעדיף באיזור מכון הדרום בפתח תקווה (גם ככה צריך לקפוץ לשלם), אבל כל הצעה באזור בני ברק-גבעת שמואל-רמת גן- תתקבל בברכה. תודה
  20. האמת שלא מעבר להיותי חובב מאוד קטן של גאדגטים בכלל, ובפרט בתחום המולטימדיה, ומעבר לגישה העקרונית שלי שרכב צריך להיות אביזר שמביא אותך מנקודה לנקודה (בבטיחות סבירה)- מדובר בסובארו אימפרזה שנת 2001, שהקילומטראז שלה עומד על 455,000 ק"מ, כך שאני לא מתכוון להוציא עליה אגורה שחוקה אחת, בטח לא בתחום האבזור.
  21. יש מצב שלפני שזה קרה שיחקתי עם הרדיו וניסיתי לפרק אותו, כדי לראות אם הוא נשלף. לא הצלחתי, אז חיברתי אותו מחדש. (אני לא ממש זוכר אם הניסיון בא לפני או אחרי שהוא הפסיק לעבוד). בכל מקרה- התצוגה עובדת, התדרים מתחלפים- נראה שהכל כרגיל, חוץ מזה שלא שומעים...
  22. לפני שבוע, אפילו לא זכור לי למה בדיוק- הרדיו הפסיק לעבוד המוזר הוא שהתצוגה עדיין עובדת, זה מעביר תדרים, מכניס דיסקים (נראה גם שמנגן את השיר של הדיסק)- הבעיה היחידה היא שלא שומעים. וכן- ניסיתי לבדוק שהמיוט לא לחוץ. יש למישהו רעיון? דגם CQ-DP153W אם זה אומר למישהו משהו. תודה.
  23. איזה סוג שמן אמור להתאים לרכב הזה? מה טווח המחירים? יש באמת הבדל בין החברות השונות, או שהכל אותו שמן מאחורי מותגים אחרים?
  24. קניתי את היונדאי לפני כמה ימים. רק עכשיו שמתי לב שתא הכפפות נפתח עד הסוף, כמעט נופל עד הרצפה. אני מאמין שמישהו פשוט שינה שם את הסגירה, אני פשוט לא מוצא איפה זה. מישהו מכיר את הסוג הזה ויכול לעזור? תראו תמונה. תודה.
  25. טעות שלי- פשוט יש מחוג חום אחד בלוח המחוונים ואני מקשר אותו אוטומטית לשמן מנוע (ד.א.- איך יודעים אם שמן מנוע מתחמם?). הרדיאטור מלא, וגם מיכל העודפים די מלא (הם גם לא מתרוקנים יותר מדי מהר, כך שלא נראה לי ששם טמונה הבעיה). מאוורר ימני- כשאני עומד מול המנוע (בתמונה זה מאחורי המכסה הצהוב הקטן של הרדיאטור). אז אני מבין שזה המאוורר שאחראי על הקירור? משלב מסוים, כשהרכב מזדחל בפקק- המחוג מתחיל לעלות בעקביות (ודי מהר). אף פעם לא ניסיתי לראות לאן זה מגיע (לא נתתי לזה להגיע לאזור האדום- זה התקרב לשם)- תמיד במצב הזה חתכתי מהפקק (פניה/שוליים), ונתתי גז על מנת שהחום יירד- ואכן העניין יסתדר. ד.א- ניסיתי במצב כזה לתת גז בניוטרל כדי לראות אם זה יקרר את העסק- נראה שלא מועיל. מה לדעתכם הבעיה? מה הפתרון? מה העלות המשוערת?
×
×
  • תוכן חדש...