Jump to content

dolev77

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dolev77

  1. מה העלות של שטיפה כזו? היכן יש מרכז שירות באיזור ת"א? עד מתי פתוח? תודה
  2. שלום, הייתי היום אצל המוסכניק שלי לטובת טיפול 10,000 + הכנה לטסט (סובארו אימפרזה 2001- 440 א' ק"מ). בגדול הוא אמר שהכל בסדר. הנקודה היחידה שהעלה היא שקיימת נזילה מאוד קלה מהמנוע ושזה עלול להכשיל אותי. הצעתו היתה, שיום לפני שאני ניגש לטסט- אשטוף את המנוע מלמטה, וכך סימני הנזילה לא ייראו. לטובת מי שיטען שאסור להזניח נזילה ושזה פיתרון בעייתי- אומר שאני סומך עליו במאה אחוז- הבחור אמין ואינו חלטוריסט, וכנראה הגיע למסקנה שהנזילה אינה בעייתית. שאלתי היא האם והיכן ניתן לבצע שטיפה כזו? פשוט לגשת למוסך ולבקש? ישנן עוד אופציות? תודה
  3. שלום, אתמול בערב, לאחר נסיעה, ולאחר שדוממתי את המנוע- שמתי לב שאורות הברקס (רק האורות בפנסים, לא האור בחלון) וכן האורות הקדמיים (רק חלק מהפנסים) לא נכבים. ניסיתי לתת מכות לדוושת הברקס- אך ללא הועיל. בלית ברירה- ניתקתי את המצבר (דבר שחזרתי עליו גם היום). האם ידוע מה יכולה להיות הבעיה, והאם הפתרון מצריך הכנסת הרכב למוסך? כמו כן- מה תהיה עלות התיקון של דבר כזה? תודה.
  4. שלום, יש לי סובארו אימפרזה 2001. כשהרכב מונע ועומד- המזגן לא מקרר (כן עובד, אבל מוציא סתם אוויר). לעומת זאת- כשאני נוסע- לאחר דקה הוא מתחיל לקרר- ועושה זאת מצויין. מה יכולה להיות הבעיה, ומה הפתרון? יש לציין כי בערך לפני שנה החלפתי ונטילטור (אני חושב שככה קוראים לזה, נמצא מתחת למושב שליד הנהג). בזמנו הבעיה היתה שהמזגן כלל לא עבד. אשמח לעזרה תודה
  5. שלום, כנראה שהמצבר שלי נגמר (ד.א.- נקנה לפני קצת יותר משנתיים וחצי- האם זה זמן חיים סביר למצבר?) איפה ניתן לקנות מצבר במחיר שפוי באזור בני ברק- רמת גן- גבעת שמואל, ומה אמורה להיות העלות של מצבר? תודה על העזרה, דרור
  6. תודה, אני מעריך שלא מדובר בתקלה במערכת הפליטה, מכיוון שעם אותה נורית דולקת עברתי טסט לפני בלי שום בעיות. פשוט המוסכניק שלי טוען שמאז נכנס חוק חדש שמחייב הכשלת טסט במקרה של נורית דולקת בלוח המחוונים.
  7. היי, מצורפת תמונה של הנורית(האמצעית, בצבע כתום) שדולקת (עד היום לא ברור לי כל כך המשמעות של נורה זו). אשמח להסברים אודות נורית זו, ובעיקר תשובה לשאלה האם עצם זה שהנורה דולקת- יכשיל אותי בטסט. תודה.
  8. שלום, הכנסתי היום את הרכב שלי (סוהברו אימפרזה 2001) לטיפול 10,000 לקראת טסט שהרכב אמור לעבור בשבוע הבא. המוסכניק אמר לי בסוף הטיפול שכיום יש חוק חדש שקובע כי כל מנורה שדולקת בלוח המחוונים- פוסלת אוטומטית את הטסט. האם זה נכון? נורת החמצן (אני חושב שזאת הגדרתה, ממש לא בטוח- זו נורה כתומה בצורה מוזרה) דולקת כבר המון זמן, ואמרו לי בעבר שאין מה להתרגש מזה. תיקון הנורה עולה 3,000 ש"ח- האם אין מנוס מכך? תודה
  9. בחודשים האחרונים המזגן ברכב לעיתים לא עבד (כלומר לא הוציא אוויר כלל). עד לפני שבוע- הפיתרון היה די פשוט- כל פעם שהנעתי והמזגן לא עבד- נתתי מכה למה שנמצא מתחת לתא כפפות (סליחה על הבורות אבל לא בטוח מה שם הרכיב, רק ידוע לי שזה קשור למזגן), והפלא ופלא- אחרי מכה שתיים- המזגן נדלק. הבעיה היא שהשיטה הזאת הפסיקה לעבוד בימים האחרונים- המכות כבר לא מדליקות את המזגן. מה לדעתכם הבעיה? מדוע בהתחלה המכות עזרו ועכשיו כבר לא? מה עליי לעשות? והאם אתם מכירים מוסך מומלץ לטיפול בבעיה באזור גבעת שמאול-בני ברק-רמת גן. ושאלה אחרונה- מה אמורה להיות עלות הטיפול? תודה, דרור.
  10. שלום, המזגן לפעמים חוזר לחיים ולפעמים שובק. אין לזה שום חוקיות- לפעמים הוא עובד כרגיל, ולפעמים מת לגמרי (לא מוציא אפילו אוויר). אם הוא עובד- הוא לא יפסיק באמצע (כלומר כל עוד המנוע מונע- הוא יעבוד, וייתכן שבהנעה הבאה הוא לא יעבוד). אם למישהו יש רעיונות מה יכולה להיות הבעיה- אשמח. תודה, דרור.
  11. איך אני מגיע למפוח?
  12. שלום, אתמול, באופן פתאומי- המזגן הפסיק לעבוד. נורת ה-A/C כן נדלקת, אך המזגן לא מוציא כלום (גם לא סתם אוויר/אוויר חם)- פשוט שבק חיים. למישהו יש רעיונות מה יכול היה לגרום לזה? תודה, דרור.
  13. האם יש משמעות מיוחדת לביצוע התיקון דווקא במוסך מורשה? (מבחינת אחריות/מורכבות התיקון/חלפים)? מדובר בסובארו אימפרזה 2001 תודה.
  14. מוסכניק שעשה לי טיפול 10,000 טען שיש נזילה מההגה כוח. מספר שאלות: כמה אמור לעלות התיקון? (לטענת המוסכניק, התיקון כולל עבודה יגיע לאלף פלוס). האם נזילה מהגה כוח תגרום לרכב להיכשל בטסט? (המוסכניק טען שכן). מה הסכנות בהמשך נסיעה עם הנזילה? האם זה יכול לגרום לבעיות נוספות? תודה.
  15. 1. יש לי אופציה לעשות טיפול 10,000 ב-250 שקל (דרך אתר גרופון). הטיפול כולל: החלפת שמן מנוע 10 דבליו 40 חצי סנטטי, החלפת פילטר שמן, החלפת פילטר אוויר, בדיקת בלמים והחלפת נוזל קירור. האם מדובר במחיר סביר או שאני צריך לפחד שהוא נמוך מדי ושהם קונים חלפים סוג ז? מדובר במוסך איטליה מול קניון איילון- האם למישהו יש חוות דעת על המוסך? 2. מאז שהרכב אצלי עשיתי 35 אלף ק"מ. הבעיה היא שאין לי מושג מתי הוחלף טיימינג פעם אחרונה (סה"כ קילומטרז- 405 אלף). לפני כשנה הרכב נכנס למוסך לצורך החלפת רדיאטור. במהלך ההחלפה הוחלפה גם משאבת המים. המוסכניק טען שכדאי לי להחליף גם רצועות טיימינג. אם אני זוכר נכון- הוא אמר שהוא רואה שהרצועות הוחלפו אך לא בטוח שנמתחו (שוב- לא בטוח שאני זוכר טוב). האם זה הגיוני? (מדבריו השתמע שנעשה משהו בטיימינג אך לא ניתן להיות בטוחים שנעשה כל מה שצריך). אם לא- כמה אמור לעלות לי החלפת טיימינג? סוג רכב- סובארו אימפרזה 2001. רוב תודות, דרור.
  16. מדובר בסובארו אימפרזה 2001. העניין הוא שבפעם הראשונה הוא כן טען שזה מצביע על תקלה (משהו בצינורית החמצן). לטענתו הוא כן סידר את הבעיה, ולאחר שזה חזר לדלוק- הוא פשוט טען שהתקלה תוקנה ושהנורה סתם דולקת. בנוסף- להוריי ולהוריה של אשתי גם יש את אותה נורה שדולקת, וגם להם אמרו שזה לא משהו קריטי ושניתן להתעלם. מה אתם אומרים? להחליף מוסך?
  17. מצורפת תמונה בה נראית הנורה הכתומה דולקת. המוסכניק אמר שמדובר בבעיית חמצן או משהו בסגנון, סידר את העניין, אך לאחר כמה ימים היא חזרה לדלוק. כשחזרתי למסוכניק- הוא אמר שהוא תיקן את הבעיה ושאין להתייחס לנורה. האם מישהו יודע מה הבעיה ומה הפיתרון? תודה, דרור.
  18. שלום. המזגן ברכב (סובארו אימפרזה 2001) מקרר רק כשנוסעים, כלומר- גם אם הרכב מונע אך עומד- המזגן לא מקרר (מוציא אוויר בלבד). מה יכולה להיות הבעיה, מה ניתן לעשות, ומה אמורה להיות עלות התיקון? תודה, דרור.
  19. האם יכול להיות שהרפידות גמורות ובכל זאת יכולת הבלימה היא בדיוק כמו פעם? האם כאשר הרפידות גמורות לא אמורים להרגיש שרכב לא בולם/בולם פחות טוב?
  20. שלום, יש לי רכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 2001. בחודשים האחרונים (ואולי אף למעלה מכך) נשמעים רעשים כאשר אני בולם. מדובר ברעשים גבוהים וצורמניים (סוג של חיכוך מתכת במתכת). העניין הוא שאין שום ירידת יכולת בלימה- הרכב בולם כמו תמיד. בנוסף- לעיתים יש נסיעות בהם לא נשמע רעש כלל. האם למישהו יש רעיון מה הבעיה ומה הפיתרון? תודה, דרור.
  21. איזה נוזל מומלץ ספציפית לרכב מסוג סובארו אימפרזה 2001, עם מנוע תוצרת פוג'י (עד כמה שזה רלוונטי)?
  22. במה כדאי למלא את הרדיאטור? קבילתי תשובות שונות ונוגדות- האם ממלאים אותו במים רגילים? בנוזל אנטי פרייזינג? או בשילוב של שניהם? תודה, דרור.
  23. שלום, יש לי רדיאטור שהוחלף לא מזמן (סובאור אימפרזה 2001). לאחר החלפתו- המוסכניק אמר לי שמדי פעם יש למלא ישירות לרדיאטור קצת נוזל אנטי-פרייזינג ובעיקר מים (עד שמגיעים לשפת הרדיאטור). שאלתי היא האם יש הבדל בין נוזלי ה-coolant (פרסטוןן/אמריקן איגל), והאם יש משהו מומלץ יותר. כמו כן- ליד הרדיאטור יש מיכל לבן מפלסטיק. משום מה תמיד חשבתי שיש למלא את הרדיאטור דרכו, אך המוסכניק אמר לי שאין צורך למלא אותו כלל. האם הוא צודק, ואם כן- מה משמעות המיכל? תודה מראש, דרור
  24. אבי, תודה על הסיוע. מחר על הבוקר אקפוץ לסניף בתל אביב. שוב תודה, דרור
  25. אבי, תודה על העזרה. מדובר במצבר של וולתא. דרך אגב- האם האחריות היא ישירות דרך החברה או שמא דרך המוסך ממנו קניתי? (פשוט קניתי את זה בשומרון אצל ערבי, כך שיכולה להיות בעיה לחזור אליו ולדרוש מימוש אחריות). בנוסף- אם זה זה עוזר להבנת הבעיה- לאחר שהוספתי מים מזוקקים- שמתי לב שהרכב לאט לאט מחזיר לעצמו מתח/חשמל, ואכן- לאחר רבע שעה הצלחתי להניע אותו לבד. עם זאת- לאחר שדוממתי מנוע- הבעיה חזרה על עצמה- שוב לא הניע. תודה, דרור.
×
×
  • תוכן חדש...