Jump to content

גיל גלילי

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גיל גלילי

  1. אתה טועה . לא שונא שום כלי רכב . אבל בנושא חיפושיות המצב שתארתי אינו רחוק מהאמת .
  2. הזהב היגיע ל1400 דולר ,זה נקרא שפוי ? לכל עלייה יש סיבה ,בפורום של נהגים מציק הדלק . בפורום בריאות ורפואה מציקים מחירי התרופות . בפורום יצרני מצברים לרכב מציק מחיר העופרת . ככה זה , עולם כמנהגו נוהג . לכן אני חושב שטענות המתלוננים מנותקות ממציאות של משברון דלק ,אולי יחלוף אולי ישוב להאמיר . דעתי ? הסוף לא קרוב .
  3. נכון , תמיד יהיו בכיינים ,אך לא תמיד היו בכיינים ,אזורים אחרים בישראל השלמה סבלו קשות ,הזעם כלפי האזור בסופו של יום תמיד הושמד ,זעם ורשע אחר נולדו ,כל פעם בחבל ארץ אחר . בנושא ברק , ראה הוא נטש את הבכיינים האדומים ,בצדק , לחיות עם איתן כבל זאת בעייה .
  4. יש מספר חיפושיות כאלו פזורות בכל הארץ ,בדרך כלל הבעלים השקיעו עם תקווה שנגוזה כשנוכחו שזה בור בלי תחתית עם ריטואל תקלות קבוע ויקר. אם רק היינו יכולים לדעת כמה פעמים נפתחו ונסגרו הבלוקים של החיפושיות בימי חייהם .
  5. איציק אני מסכים איתך . למרות שלמקיטות שיוצרו פעם ביפן היה אורך חיים בלתי נדלה .
  6. איך אתה מסביר את רכישות הענק של רכבים מאוד יקרים בארץ ? כפי הנראה אין קושי ,אחרת לא זה היה המצב הנתון ,מצב נתון הוא הוכחה היחידה שלא קשה להשיג רכב בארץ . מזכיר קצת את הבכיינות המתפרצת על מחירי הדלק המאמירים ,בוכים יומיים עד לעלייה הבאה וחוזר חלילה . את זה כותב לך בעל רכב בן 28 שנה ,שעשה מילואים עד גיל 56 ,עדיין טוב לו לחיות בארץ הקודש.
  7. אהוד ברק אמר לפני שבועיים ברדיו ,מי שלא טוב לו כאן יכול לפוש מעט בשדות הגויים ,את זה הוא אמר ברמז עבה לא לתל אביבי או תושב מרכז ,אלא ברמז ברור לאזור עוטף עזה שמתי מעט מתושביו כולל באר שבע ואשקלון החלו להתבכיין... אמר להם קצר ונוקב ,לאלו שהתלוננו על אזלת היד של השלטון בקשר למלחמת הקיום של מדינת ישראל סביב המחלה בעזה ,למי שלא טוב יכול לעזוב ...ולא משנה כרגע מה גודל הטעות עקב הנסיגה שבאה אחרי הצרחות של פעיל מפלגת האדומים מר חיים רמון . כך גם לגבי נושא רכישת רכב ,מי שרוצה סובארו זולה יכול לעזוב לארצות הברית של אמריקה ,איש לא מחזיקו כאן בשלשלאות. ככה הם החיים פה במדינה , בכיינות היא פתרון נלוז ,עובדתית כולם רוכשים רכבים חדשים ורק מתי מעט מתבכיינים .
  8. עובדתית ,הביקוש וההצע טופחים על פניך בדרך מחשבתך ,רבים כמהים לדיור בתל אביב ופרבריה ,יש כאן עובדות בשטח ,זה לא משהו שמישהו המציא בעשור האחרון . מה הקשר לפלצנות ? לא הבנתי . קסריה גם יקרה ,יש לה קשר לפלצנות ? כפר ורבורג מבוקש ,הוא פלצן ? ועוד אתה מכנה זאת מעוז... למה ? תא עיר מדהימה ,בתנאי שאתה מכיר אותה ויודע היכן מסתתרות הפנינות האמיתיות בעיר ,די להזכיר את חוף הים ... חובב מגדלים ? חביבי תסתנכרן ,החיים הולכים קדימה .
  9. משתמשים רבים שיעתרו להצעתך יפסידו הרב מעבר למחיר העלייה . זה אולי טוב למי שהרכב אינו נדבך חשוב בפרנסתו .
  10. תוכל לפרט מהו אותו "משהו" שיש לעשותו ?
  11. מסכים איתך .
  12. הגז לא נגמר לעולם ,הוא עוזב את המערכת מסיבות שונות,ממשיך להסתובב עד סף הסטרטוספרה . נשאר תמיד איתנו אך מפוזר ,אבל לא נגמר אלא דולף .
  13. גיל גלילי

    גריטת רכב - עצות

    איזה דגם יש לך וכמה עברה בחייה ?
  14. נותרו עוד הרבה חלקים עם פוטאנציאל.
  15. אתה טועה .
  16. דור תש"ח לא התבלבל בכביש הזה .
  17. מאחורי ההגה בממשלה הזאת יש הנהגה אחראית ,הדלק ומחירו אלו לא נמצאות בראש סדר העדיפויות ,יש בעיות אחרות מאוד רציניות שאליהם צריך הנהגה אחראית ושקולה ,לא הדלק הוא הבעייה ,לצערי ,הלוואי וזאת היתה הבעייה ,אבל היא לא ...
  18. את הבחירות הבאות יכריע סעיף הדיור ולא הדלק ,מי שיצליח לייצב את שוק הדיור יזכה בבחירות ,להערכתי יהיה זה הסופר טנקר.
  19. אתה טועה .
  20. לעשות משהו זה להשתתף בלחימה בלוב ,עירק ,ודומיהם . בנתיים אחרים עושים למעננו את הלחימה ,אז עדיף לשלם , לשתוק ולהמתין לזמנים טובים יותר . עובדתית האופק לא וורוד , היום זה השוק של החסכוניות ,קטנות חכמות ויעילות ,שוק הכבדות והזוללות נעלם לחלוטין .
  21. לא קל לענות לך. התשובה מורכבת כי יש כמה מנועי סוברו ,חלק מהם עם גל זיזים תחתון ללא רצועות ומותחנים . בוקסר שטוח זה לא מנוע V . קרא קצת בגוגל ,אני מעיז לומר שאתה קצת טירון ועליך ללמוד לעומק יותר . קשה לי להזכר בבוקסר שאינו מרכזי, או בבוקסר שאינו אורכי ,כלומר רוחבי .
  22. קבל כמה טיפים http://www.gates.com/brochure.cfm?brochure=2371&location_id=2802
  23. היתה לי מכונית כזו בשנת 73 ,לכן שאלתי ,אולי נשארו לי קרבורטורים כאלו במחסן אני צריך לבדוק . ממה שזכור לי הרכב היה צורך כמויות עצומות של דלק ,גם כאשר היה תקין .
  24. אין כאדם השמח בחלקו , אשריך
  25. נתונים טובים ,אבל זה כבר ניהיה משעמם וטריוויאלי לעסוק בנושא השחוק הזה , צריך להשלים ,המחירים לא יירדו בשנים הקרובות , חבל על הנשנוש המשעמם בנושא . למי ששם לב מכוניות זוללות מאבדות עשרות רבות ממחירן ,אמריקאיות בכלל הפכו לגושי פלדה בלתי רצויים ,בעיקר הישנות .
×
×
  • תוכן חדש...