BAGIRA
אלו שמתגוררים בתל אביב וזה רכושם (לא שכר דירה) ,יודעים טוב טוב להעריך את מקום מגוריהם , תאמין לי ולהם .
לנושא הדו גלגליים ,חלק מהם באמת לא בסדר ,אבל גם מקרב נהגי הרכב יש לא מעט שאינם בסדר .
אני מאושר לגור בתל אביב ולא להסחט מידי בוקר בכניסות והיציאות ממנה .
תל אביב מזמן הפכה מנהטן ...נסו לקנות דירה בסיטי ...או רק חנייה ...