-
הודעות
205 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי crazymani
-
אני לא יודע אם המכירה היא לצורך שדרוג,פשוט שמתי לב שאני מפסיד המון כסף ואני רוצה לחסוך לבית או יותר נכון להון העצמי. הרכב הוא סיאט איביזה SC 1600 שעלה לכביש בחודש פברואר,האוטו יצא מהחברה עם ספויילר מקורי + הושקעה בו מערכת SQ שהורכבה אצל יוסי ECA.(הרכיבים בחתימה שלי) עד היום נסעתי 26,800K בדיוק והקפדתי לטפל בשמנים הכי איכותיים. אני מרגיש פראייר שאני מוכר את הרכב אבל אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד עוד כסף וירידת הרכב מוערכת ב 20K עד עכשיו. וכן בשבילי הרכב מיוחד גם כי זה רכב ראשון שלי וגם שהוא בתול מבחינת הכל,יד 00.
-
לא מסוגל לעכל את זה שמחר מגיע קונה לרכב שלי,כבר הכל סגור ולמרות שהפסדתי 20K ירידת ערך אני מסוגל להגיד לו שהכל בוטל! איך מתמודדים עם זה? אשמח אם מישהו שעבר חוויה דומה יספר קצת על זה. תודה
-
סיאט אביזה 2011 יכול להיות שהספידומטר מזייף?
crazymani פרסם הודעה בנושא של mines בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי חבר שהוא בעל הונדה סיוויק 2008,עם הצג מהירות הדיגיטלי,וכשהוא נוסע 110 מופיע לו 130 -
מתוך התאכזבות ממוסך צ'מפיון שנמצא באשקלון,אני מתכנן לבצע טיפול גדול במוסך מורשה אחר. המלצות יתקבלו בחום! תודה.
-
איזה שמן הכי טוב עבור סיאט איביזה 2012 מנוע TSI 1.2?
crazymani פרסם הודעה בנושא של Rocksteady1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם כבר מדברים על שמן מנוע לסיאט איביזה,ברשותי איביזה שנת 2011 עם המנוע הישן הוותיק והטוב 1.6 סמ"ק,איזה שמן אני צריך? 5W-40? -
זקוק להמלצה לשמן מנוע לסיאט איביזה SC 1600
crazymani פרסם הודעה בנושא של crazymani בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפשר קישור לשמן מתאים שנחשב מוכר וטוב? -
שלום לכולם הרכב צריך להיכנס לטיפול גדול ואני צריך לדעת מהי הצמיגות של השמן של המנוע הנ"ל,ובאיזה שמן איכותי אפשר להשתמש. הבנתי שהרכב נמצא באחריות יצרן אז המוסך לא מאפשר לי למלא בשמן שאני בוחר אלא רק בשמן שהמוסך משתמש בו. האם זה נכון? תודה
-
מה אתם אומרים,כדאי? להלן רשימת הרכבים בלינק: http://vehicle.mof.gov.il/NR/exeres/9EA84EB5-D69D-467E-8331-D2F7281AE1CF.htm
-
התנעת הרכב בדרך הנכונה - יש דבר כזה?
crazymani פרסם הודעה בנושא של benyben123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברכבי מנוע דיזל יש צורך בהמתנה לפני ההתנעה על מנת שסליל ההצתה יתחמם -
הרכב הוא סיאט איביזה לבנה 2011,איזה ווקס יתאים לי? מהם סדר הפעולות שאני צריך לעשות,אני יודע שקודם צריך לעשות פלסטלינה,מה אחרי זה? יש המון סוגי ווקסים וראיתי פה רכבים שיצאו ממש מבריקים ויפים לאחר ווקס,הרכב שלי איבד קצת מהברק ושמים לב לזה. אז מה הכי זמין,יעיל,קל לשימוש,ומתאים לצבע לבן? ואיך משתמשים בווקס נוזלי?
-
לא להתקרב לנוזל שמשות של פז! או: למה יש לי ריח של אלכוהול באוטו
crazymani פרסם הודעה בנושא של Alonyam בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אלכוהול טוב לשמשה בחורף הוא דוחה את האדים -
החלפה של סיאט איביזה SC 2011 בסיאט לאון 2010 2009.
crazymani פרסם הודעה בנושא של crazymani בתוך ייעוץ ברכישת רכב
Who can help me with my question? -
לאחרונה אני במחשבות רבות,האם למכור את הרכב או שלא למכור את הרכב,לפי התייעצות אם אבא הוא הציע לי לרדת כמה שנתונים ואולי להחליף את האיביזה ברכב יותר גדול שיהיה למשפחה שלי.עלתה לי מחשבה כזו אולי נחליף לסיאט לאון ונישאר עם הרכב עד המוות , הוא גם גדול וגם יפה וגם חזק. עכשיו הבנתי שיש צורה חדשה מ 2009 עד ללאון הנוחכית. -מה ההבדלים בין הצורה הקודמת חוץ מהמראות? -כמה אני אצתרך להוסיף לדעתכם אם אני ירצה להחליף ללאון 2009? או שזה יוצא שווה. וכמה אצתרך להוסיף בשביל לאון 2010? *חשוב לציין שאני מעוניין בדגם 1.8
-
בגיל 21 אחרי הצבא ,סיאט איביזה sc 2011 .
-
אפשרי אבל שתבינו אני בממוצע ביום עושה 20 ק״מ עם האיביזה זה הכל,אני חתום קבע ביחידה של המשטרה שאופי העבודה הוא עם סוואנות,אני לא הולך עם האוטו לעבודה.הסוואנה נמצאת בתחנת המשטרה מכיוון שיש עליה אמל״ח רב ובעקבות פריצה לסוואנה כזו וגניבת כל תכולתה,שאני לא אפרט מהו,ושימושו בתחום הפלילי. הוחלט על הנחייה גורפת שכל רכב כזה יחנה אך ורק בתחנת המשטרה,אלא אם כן אתה במשמרת והנהג שומר על הרכב. לכן לנסוע לעבודה אצלי זה עד לתחנה ,ואז בסיום המשמרת מהתחנה הביתה. *אם כבר אנו מדברים על לחסוך בהוצאות הדלק אז בואו נתחיל שאת רוב הנסיעות אני עושה לחברה שלי, אנחנו כבר 5 שנים ביחד,כבר מדברים פה ושם על חתונה,אבל כל פעם שאנחנו יוצאים לבילוי רוב הפעמים זה תמיד אני משלם,אני מוציא רכב,אני אוסף ומחזיר מהבית. לא יודע למה זה ככה ,אני הרגלתי אותה ואני אחד כזה שלא נעים לו לדבר על ענייניי כסף.
-
פזיזות,זה הכל.
-
תקרא תגובות שלי,כתבתי כמה מרוויח ממוצע בשנה ועל מה אני מוציא,הבעייה היא שאני רוצה לחסוך יותר,זה לא שהרכב עושק אותי או עושה לי בעיות חס וחלילה. אני פשוט מיואש,אולי עכשיו אני יכול להודות בכישלון עצמי שלי ,לא הקשבתי לאנשים שאמרו לי מה לעשות כי הייתי בטוח בעצמי. התכנון היה לרכוש רכב ולהעביר מהמשכורת שלי 4k לחיסכון,ואם אני מצליח לממש את זה אז אני יהיה הכי מאושר בעולם.
-
1.6 אטמוספרי אמין וידני 19400 ק״מ שמור בצורה מטורפת! יש על האוטו מערכת SQ איכותית.
-
תמיד רציתי משהו שלא היה לי אף פעם. בכמה אפשר למכור את הרכב לדעתכם? כמה ההפסד שלי יהיה אם הרכב נקנה ב 95k? אתם הייתם מוכרים אם הייתם במקומי? זה לא שאני לא מצליח לחסוך או שאני נכנס לחובות בגלל הרכב. ההפך הוא הנכון,אני מצליח להחזיק את הרכב הוא זול לטיפול ואחזקה,יפה ואמין.אבל אני חושב שאני יכול לחסוך יותר וזה גורם לי לבעסה כזו.
-
אני חושב שאצליח למכור ב 80k,צריך סבלנות,לזרוק את החכה ולחכות לדג שמן.
-
אני מרוויח משכורת ממוצעת שנתית של 9 k בחודש,נשאר לי להחזיר משו כמו 40 k. לפעמים אני אומר ראבק משכורת 9 אני חוסך רק 2k. Wtf איפה הכסף? יש לי חברים מרוויחים 6 וחוסכים 8. 1300 כל חודש הלוואה 750 דלק 500 ביטוח 1500 יציאות,בזבוזים ,אוכל בחוץ. 2000 לחיסכון 300 פלאפון 300 hot-(צריך לעזור בבית) 800 עשיתי ריפודים לרכב בהזמנה. *PayPal + eBay מכור, לא יודע איך להיגמל.
-
חשבתי יותר בכיוון של הדו גלגלי,לעבור לקטנוע,או אוליי אופנוע נחמד,שה ״פול״ זה 40 ש״ח. אבל קשה לי לחשוב על לתת את המפתחות לאדם אחר. שתבינו האוטו אצלי שנתיים כמעט ועשה 19k ,היד היחידה שהיתה על ידית ההילוכים זו היד שלי. אבל צריך להתקדם בחיים והמטרה שלי זה לקנות דירה בשביל להתחתן.
-
שלום לכולם אני לא יכול לתאר לכם את ההרגשה שלי במילים.אני לא יודע מה לעשות.הכל התחיל לפני כשנה וחצי בדיוק,אז עוד כשאבא היה מייעץ לי עצות ומה כן לקנות ומה לא לעשות,ממש לאחר שחרור טרי ממג"ב ולפני החתימה בחזרה לקבע הייתי צמא לרכב ראשון שהוא שלי,ממש שלי.לאחר ניסיונות כושלים במציאת הרכב המושלם ולאחר הבנה שכשאנשים מנסים למכור משהו הם יהיו "המיסטר נייס גאי" הסתכלתי בעיתון ושמתי לב לפרסום של צ'מפיון מוטורס בשר לסיאט איביזה החדשה.הרכב היה ממש הרכב האידיאלי בישבילי,למרות שהכיוון שלי היה יותר המאזדה 3 ספורט ספיריט,שבניסיונותיי המרים למציאת הרכב במצב שמור כשלו.לאחר מחשבות רבות ולבטים קשים החלטתי ללכת בדרך שלי ולא להקשיב לאבא,לדודים,ולכל מי שייעץ לי ואמר "אתה תאכל אותה בסוף".אבא שהיה כבר חסר אונים וראה שאני נעול על הרכב כבר התייאש ואמר לי תלך תעשה מה שאתה רוצה.כעבור שבועיים כבר התייצבתי בסוכנות סיאט באר שבע וישבתי מול מנהל אולם התצוגה ולאחר כמה פגישות סגרתי עיסקה ,לקחתי הלוואה כמחצית מסכום הרכב והזמנתי האיביזה שלי. הציפייה הייתה כלכך ארוכה ומייגעת,רק בגלל הספויילר הארור שהוזמן. לאחר חודש וחצי מעט קבלת הרכב התחלתי לאסוף רכיבים למערכת אאודיו שתחליף את המערכת האורגינאלית.כל הסיפור הזה לא היה לי זול,ומסתבר שקפצתי קצת מעל הראש.אני מרוויח שכר הולם ולא מצליח לחסוך רק בגלל האוטו ואני מרגיש שהגיעו מים עד נפש.אבל קשור כלכך לרכב הזה,מה הייתם עושים במקומי?
