נכנסתי היום לטיפול 45,000 ק"מ במוסך האיצטדיון עם מזדה 3 ,ויצאתי בשוק.
1300 ש"ח אחרי תלונות על המחיר הגבוהה(היה 1400) שזה גם מגוחך מעצם זה שנותנים הנחה, אם הטיפול עולה 1400 אני ישלם 1400 ואם מראש הוא עולה 1300 למה רשמתם 1400 בהתחלה. המחיר גם אחרי שסירבתי להחליף בלמים קדמיים ב 1100 ש"ח (לפני מע"מ), שלמיטב ידיעתי הם בסדר גמור.
השאלה שלי אם למשהו הדבר נשמע הגיוני, עיקר רכיבי המחיר הם:
הטיפול עצמו 340 ש"ח (מקובל, מוסך מורשה, הוראות יבואן)
מסנן דלק, 270 ש"ח (הוראה להחליף בטיפול שלישי, נגיד בסדר)
שמן מנוע 4 ליטר 190 ש"ח
מסנן אויר 210 ש"ח
כל המחירים לפני מע"מ.
השאלה איך מורידים את המחירים האלה, כי אני לא רוצה לדעת מה קורה בטיפול גדול, אם זה המחיר ל-45000.
יש לציין שלפני זה היה לי סוזוקי ומיצובישי שהתקרבו למחירים האלה רק בטיפולים גדולים.