Jump to content

utsur

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי utsur

  1. מה עובר עליך רשום צריכת דלק יצרן קשקאי 12.7 ומאאוטלנדר 1ל-13. מה לא ברור. ה-13.7 שמפורסם לקורנדו גם הוא צריכת דלק יצרן!!!!!!!!!! אף אחד לא נסע עליו
  2. הם עושים אולי 1 ל12.5 +- בדיוק באותה מידה שהקורנדו עושה 1 ל-13.7 הכל נתונים רשמיים והפער אמור להשמר בחיים האמיתיים פחות או יותר.
  3. קשקאי עושה 1 ל-12.5 ואאוטלנדר עושה 1 ל-13
  4. לא נשמע כמו מציאה גדולה. 1- הרכב כבר לא רכב שטח. הסיבה היחידה לקנות היום סאנגיונג היא שחוץ מויטארה אין עוד היום רכבי שטח אמיתיים סביב ה-200K. רכבי "כמו" שטח יש בלי סוף וממותגים הרבה יותר שומרי ערך כמו ניסן/יונדאי/מיציבושי ועוד. 2- צריכת הדלק טובה. אבל ההבדל בינה לבין 2 ליטר בנזין הוא בערך 10% שיתקזזו די מהר מול הטיפולים היקרים יותר במנוע טורבו דיזל אלה אם כן נוסעים מממממש הרבה ואז יש סיכוי שגם אמינות הדיזל תבוא לביטוי. בקיצור, נו מילא
  5. ליסינג פרטי זו בסה"כ מילה מכובסת להלוואה לרכב. אז כמו לקחת כל הלוואה, לך לבנק ותתמקח יש סיכוי שתקבל אותם תנאים או דומים לליסנג פרטי. אל תשכח גם שבסוף התקופהבליסינג אתה צריך גם לשלם ובנוסף לירידת הרכב המטורפת שתספוג, תספוג גם ירידת ערך כי הרכב היה רשום על שם חברת ליסינג. לגבי החישובים שלך, אתה טועה רכב יד שניה יהיה זול יותר לתחזוקה. המרכיב הכי יקר בהחזקת רכב, היא ירידת ערך וריבית תשואה על הכסף(כמעט 50%). מאחר ובעיסקת ליסינג פרטי, אתה בעצם קונה רכב חדש בהלוואה (ושלא ימכרו לך אחרת זו בסה"כ על הלוואה שאתה יכול לקחת בבנק - ולמען האמת הם לוקחים הלוואה בבנק בשביל לקנות את הרכב) אתה גם סופג ירידת ערך גבוהה וגם ולא רק שאתה מפסיד ריבית תשואה על הכסף שיש לך אתה, אתה גם משלם ריבית על הכסף שאין לך.
  6. אני לא מבין מה הויכוחים בנושא האמינות כל הזמן, וסיפורים על הדוד עם הטויוטה המתקלקלת והחבר עם המגאן בת 35 שנה שלא נכנסה למוסך אפילו לטיפולים, בשביל זה יש סקרי אמינות בכל העולם (גם בארץ יש אבל הוא חסוי), וכן מה לעשות הם כולם מראים שיפניות יותר אמינות ובטח מרנו אבל גם מ VW BMW ומרצדס. כולל הסקרים מאירופה שאין להם אינטרס לקטול את הפירמות המקומיות ויש בהם מוסכים ש"יודעים" לטפל במכוניות אירופאיות (בניגוד לדעה שרווחת כאן כאילו במוסכים של היבואנים האירופאים עובדים אימבאסילים חסרי תקנה ורק ביבואנים של היפנים מעסיקים בוגרי טכניון). סטטיסטית היפניות יותר טובות כמו שסטטיסטית האירופאיות יותר נוחות, אבל יש לכאן ולכאן. במקרה הלכאן של מגאן לא משהו. לגבי מהפיכת האמינות. 2 חברות בעבר הודיעו על מהפיכת אמינות בעבר: סיטרואן עם השקת ה-BX ,המכונית הכי מתקלקלת בעולם. VW עם השקת הפולקוואגן חלונות נופלים גולף. כך שלסמוך על מהפכת אמינות, מקביל לכל אלא שקונים יפניות בהשקה עוד לפני שנסעו נסיעת מבחן וחושבים שפתאום היפנים יתחילו לגמר את המכוניות מעור ולשים בולמי אויר.
  7. הבנתי שאנשים קיבלו הצעות יותר טובות מחברות אחרות על פוקוס 0 ק"מ מחוץ לתערוכה (96K), כך שלא נשמע שבאמת יש סיבה להגיע לשם. תודה
  8. מסכים איתך לגמרי. השאלות שלי הן: 1. כמה שווה לשלם עבור מוסך יבואן? ברור לך שיש איזשהו מחיר שבו אתה אומר, זה כבר לא הגיוני ואני מעריך שאנשים יכולים לתת הערכה שלהם. כמה אחוזים יותר כדאי לשלם יותר באחוזים זה מול זה. 2. אם באמת הרכיבים החלופיים הם באמת כאלה גרועים. הרי ברור לדוגמה שהיבואן לא שם את השמן האיכותי ביותר שיש בשוק אלה את המינימום הנדרש, ואתה משלם עליו את המקסימום האפשרי. אז אולי כן כדאי ללכת על חלופי ברכיבים פשוטים נוספים. מבטיח לך שאם הייתי צריך להחליף משאבת שמן הייתי משתמש בזאת של היבואן, אבל אני בכלל לא בטוח שאני צריך פילטר אויר מקורי. 3. לשבת עם המוסכניק זה אפשרי בטיפול קטן, אבל בזבוז זמן בטיפול גדול שיכול להמשך גם 4-5 שעות, וגרוע מכך אם המוסכניק/היבואן אומר להחליף פילטר דלק כל טיפול שלישי איך אני יכול להגיד שלא, את הברקסים למשל אני יכול להרגיש אבל מה לי ולפילטר דלק. מה עושים? בקיצור איך מורידים עלויות של טיפולים, מבלי לפגוע ברכב.
  9. השאלה אם כל המוסכים הלא מורשים משתמשים בחלפים סינים סוג ד או לא?! אפילו אתה מעיד שהחלפים אצלך איכותיים. אין להשוות עלות מעצבים שצריכים להוציא 4 קולקציות בשנה(והם גם אוכלים קוראסונים), בלי לדבר על מלאים שלפעמים לא נמכרים, לעלות חד פעמית של עיצוב מוסך וקוראסונים. בוודאי שאפשר לעשות הפרדה בין טיפול מיוחד לטיפול שיגרתי, והמוסך עושה את זה במחיר. כמו שחברת אופנה מוכרת ג'ינסים במחירים שונים. האמת אני לא יודע כמה משלם המוסך כדי להיות מורשה. אני חשבתי שהוא רק מתחייב לקנות את כל החלפים מהיבואן, ולשלוח טכנאים להשתלמויות. גם אם אני אסכים איתך שיש מקום להשוואה. אז, מוסך דומה יותר לפוקס מליוויס(מותג מקומי מול בינלאומי). ג'ינס פוקס לא עולה יותר מכפול מג'ינס שוק בטח לא בסוף עונה(למרות שכאילו לא היו אמורים להיות לג'ינסים עונות). והכי חשוב ליוויס בחו"ל הרבה יותר זול ורק היבואן בארץ מתמחר אותו כך.
  10. לגבי הפרשי מחירים, הדבר בכלל לא דומה לג'ינסים. בג'ינסים הפרש המחיר נובע מעלות המעצבים ופעולות השיווק הגדולות שהמותג עושה מול הג'ינס של "שוק", וגם הפרש באיכות מאחר ומותג נותן אחריות כלשהי ולא רוצה להוריד לעצמו את התדמית. במוסכים, למעט תיקונים מסובכים שם יש אנשי מקצוע מיומנים, בטיפולים אלה אנשי מוסך רגילים, ופעולות שיווק גם כן אין להם, ומבחינת איכות יש לכאן או לכאן משני הסוגים מאחר ומוניטין הוא דבר חשוב לכל מוסך.(כך נראה לי) כך שלא צריך להיות הפרש כזה גדול.
  11. עדיין שארפ יותר טוב משלי. אני בלי נוזל בלמים ובלי נוזל קירור ב-1300 ש"ח וזה ל-45000 ק"מ(אמור להיות טיפול קטן ) על רכב שנת 2008 גם כן.
  12. לחוגלי, הבעיה שלי שבסוזוקי (2 מוסכים שונים) ובמיציבושי (שנים באותו מוסך) זה לא קרה, ואלה היו מוסכים מורשי יבואן. למיטב ידיעתי גם המוסך הזה הוא מורשה ולא מוסך יבואן, או שאני טועה? תמיד הם הכניסו דבר או שניים כל טיפול אבל זה היה בעשרות שקלים יותר ולא מאות וגם זה אחרי אישור שלי, כאן חוץ מהברקסים הכל עשו על דעת עצמם(יש לציין שבתחילת הטיפול ביקשתי טיפול בסיסי בלי תוספים, כנראה שהייתי צריך להגיד בלי תוספות), ואני חייב לציין שהמסנן אויר שהחליפו לא נראה מלוכלך כל כך. גם המחיר שלו 210 ש"ח לא ברור לי, זה בסה"כ קרטון. האמת שהקטע של לקבל הצעת מחיר לא עלה בדעתי, כי הנסיון שלי עד היום היה בסדר עם מוסכים. תם עידן התמימות ברגע שעברתי למאזדה
  13. נכנסתי היום לטיפול 45,000 ק"מ במוסך האיצטדיון עם מזדה 3 ,ויצאתי בשוק. 1300 ש"ח אחרי תלונות על המחיר הגבוהה(היה 1400) שזה גם מגוחך מעצם זה שנותנים הנחה, אם הטיפול עולה 1400 אני ישלם 1400 ואם מראש הוא עולה 1300 למה רשמתם 1400 בהתחלה. המחיר גם אחרי שסירבתי להחליף בלמים קדמיים ב 1100 ש"ח (לפני מע"מ), שלמיטב ידיעתי הם בסדר גמור. השאלה שלי אם למשהו הדבר נשמע הגיוני, עיקר רכיבי המחיר הם: הטיפול עצמו 340 ש"ח (מקובל, מוסך מורשה, הוראות יבואן) מסנן דלק, 270 ש"ח (הוראה להחליף בטיפול שלישי, נגיד בסדר) שמן מנוע 4 ליטר 190 ש"ח מסנן אויר 210 ש"ח כל המחירים לפני מע"מ. השאלה איך מורידים את המחירים האלה, כי אני לא רוצה לדעת מה קורה בטיפול גדול, אם זה המחיר ל-45000. יש לציין שלפני זה היה לי סוזוקי ומיצובישי שהתקרבו למחירים האלה רק בטיפולים גדולים.
×
×
  • תוכן חדש...