dorra
-
הודעות
124 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dorra
-
יעוץ בקניית רכב ספורטיבי חדש בתקציב של 140 אלף ש"ח
dorra פרסם הודעה בנושא של kiler9 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי עדיף לך להתפשר כמו שאמר כאן scupra ולקחת את הדגם החזק יותר ההבדל הוא משמעותי בין הסטנדרט לקופרה -
קיה פורטה ליסינג יכנס בתקציב שלך I30 למרות שהוא נפוץ מאוד בכביש אבל אם לא אכפת לך לזרום עם העדר,ואם אתה צריך משפחתי יש את I30CW.
-
ליסינג - מתלבט בין מאזדה 3 לשברולט קרוז או טויוטה קורולה, מקווה שאני במקום הנכון
dorra פרסם הודעה בנושא של torque_roll בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תבדוק אופציות נוספות הקוריאניות החדשות לא רעות כלל - יונדאי I30 \ קיה פורטה גם האוקטביה אפשרות מעולה ! -
מה אתה אומר על יונדאי I30 מנוע 2.0 ליטר הדגם המפואר ?
-
25K לאוטומט, אמין, חסכוני (וכותרת ערוכה שזכתה למחילה חד פעמית)
dorra פרסם הודעה בנושא של luzoni בתוך ייעוץ ברכישת רכב
דייהטסו סיריון 2001 תיכנס לך בתקציב - רכב מצויין ! סוזוקי בלנו 2002 כנ"ל -
ידוע שלנסר אוטומטית מהשנתונים שאתה מבקש אוכלת לא מעט דלק ( 1.7-8 ) אני נוטה להאמין שידנית תצרוך כ 1.10,10.5
-
תראה,סך הכל הקורולה 2005-2007 הוא אחד הרכבים היותר טובים שנתקלתי בהם. המחירון שלו כמו שאתה אומר לפי יצחק לוי עומד על 86,400,בעל הרכב דורש כ90,000 דהיינו 3600,שים לב - 15K ב4 שנים,יד ראשונה ניתן להסיק,ושמור ? את זה אתה תדע בבדיקה ובהמשך הדרך. מצד שני,היום בסכום של 90K תוכל לרכוש חברים חדשים מן החברה או לחלופין רכבים מאותה הקטגוריה עם נתונים טכניים מרשימים יותר. לשיקולך.
-
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
להערכתם,מכירת קיה פורטה שנת 2010/2009 בעוד כ-3 שנים פחות או יותר,תהיה משימה אפשרית ? וכמו כן מה להערכתם תהיינה ירידת הערך ? -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
1. 85K ואין אפשרות לחרוג מעבר לזה. 2.עיצוב חוץ,כוח,עיצוב פנים,חסכון בדלק. 3.נהג חדש - 3 נוסעים כולל אותי. 4. 176 פרט חשוב,הפיאט 500 ורכבים בסדר גודל שלה לא כל כך באות בחשבון מכוון שהן קטנות מדי עבורי והיא מצטיירת מבחינתי כרכב שמתאים לנשים בלבד. ותודה רבה רבה על הרצון הטוב לעזור !! -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אמרתי שאני מתעניין יותר ברכבים,מרווחים וגדולים ולא בגלל שהם כאלה הם לאו דווקא בעלי איכויות נסיעה טובות מהקטנות. בכל אופן,אם אתה אומר שיש רכבי סופר מיני שמשתלמים ומתאימים הרבה יותר תוכל לתת לי רשימה קצרה\ארוכה של רכבים קטנים (אוטומטיים בלבד) שיכולים להתאים ? -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למען האמת אני יותר מתעניין ונמשך לרכבים מרווחים,ארוכים זאת אומרת קטגוריית משפחתיות ואף מנהלים. האיכות נסיעה והרגשת המהמורות בכביש בהן גבוהה משמעותית מאשר ברכבים מסוג סיאט איביזה ואחיותיה. ובכל זאת - יש למישהו סוכנות רכב להציע ?? -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נראה לי באמת שהקיה היא הבחירה הטובה יותר מבין השניים,למרות שגם היונדאי בחירה לא רעה בכלל ! סמדר מה שאתה בעצם אומרת שרק מסוף 2010 יצאו קיה עם תיבת ה6 הילוכים החדשנית ? אם כן זאת אומרת שאקנה ככל הנראה את תיבת ה-4 הילוכים. שאלה נוספת אליכם,מישהו כאן מכיר איזה סוכנות רכב שמתעסקת בקיה שבעברה הייתה בליסינג ויכול להמליץ עליה ? -
אני מאמין שאתר "קילומטר לליטר" ייתן לך את התשובה שאתה מחפש.
-
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איזה הצעות עומדות על הפרק ? אני לא מעניין בחדש מהחברה עקב הירידת ערך שאני אספוג. -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוקיי,בגדול האפשרויות הצטמצמו ל2 I30 קיה פורטה בדגמי 2009 של קיה פורטה יש תיבה עם 6 הילוכים או שזה החל מ2010\2011 ? ובנוסף,מה ההבדל בין הדגם EX - LX בפורטה ? קצת ביקורות על שני הרכבים לא יזיקו -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אין שום ספק שרכב מסוג סופר מיני תהיינה חסכונית יותר,אין על זה ויכוח. אך למרות זאת,מכונית מסוג סופר מיני מהווה עבורי סוג של התפשרות בעוד הרכבים שהזכרתי בהודעה הראשונה הן יותר,איך להגיד,מספקות את הסחורה. השאלה שלי היא כזאת,האם יש רכבים שהנתונים הטכניים שלהן עונים על הדרישות במידה רבה יותר מהרכבים המדוברים למעלה ? ובנוסף,קצת ביקורות לטוב ולרע על הרכבים הנ"ל לא תזיק -
I30 או קיה פורטה למישהו שמתקשה לנסח כותרת עניינית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוקיי,אז כמו שאמרתי כרגע באמת סיימתי את תקופת המלווה (גיל 17) כמו כן גם אם ארצה לא אוכל להסיע יותר מ2 ברכב הרכב ישמש כרכב פרטי שלי בלבד,הנסיעות יהיו לרוב בתוך העיר. לגבי המכוניות הקטנות,למרות שיש כאלה עם ביקורות שלא היו מביישות אף משפחתית ברמה אני לא רואה את עצמי נוסע בסוזוקי סוויפט,שברולט ספארק ועוד ועוד. בגדול הדרישות הן דיי סטנדרטיות א.רכב אמין זהו הפרמטר החשוב ביותר ב.ירידת ערך של רכב זה עסק יקר ואי לכך שאני אחזיק אותו 3 שנים (+ - ) יש להתחשב בזה. ג.חסכוני באחזקה החודשית (דלק,טיפולים,הביטוח פחות חשוב) אחרי הכל נער בן 17 ד.רכב שיהיה חזק לפחות ברמה של I30,פורטה וכו',מאזדה 3 ואחיותיה מבחינת הביצועים חלשות משמעותית ולא מתאימות. -
שלום אני נהג טרי שממש כרגע סיים את תקופת המלווה בחודשים האחרונים התחלתי בחיפושים ארוכים אחר המכונית שתספק אותי לפחות בחלק מהדרישות. כמו כן קראתי מאמרים,ביקורות,ואף דיונים ארוכים כאן בפורום. לסיכום עד תקציב של כ80 אלף ש"ח,הגעתי למסקנה שהבחירה אינה קלה כלל. בכל אופן,הגעתי לכמה רכבים,שהאמת לאחר הרבה התייעצויות ומחשבות,הן יהיו הכי האידאליות עבורי אז ככה : יונדאי I30 - ביקורות מעולות,יחסית חסכונית למשפחתומטית 1.6,בעלת ביצועים מרשימים (שוב יחסית) למתחרות הראויות לה,אבזור מפנק,אך מצד שני הנסיעה בה היא מעט קשה,מרגישים כל בור קטן בכביש,ובנוסף שמעתי שמעט עצלה בהאצה (צריך להוריד ידנית הילוך),עמוסה על הכביש,מה שיגרום לבעיה כשארצה למכור אותה,תקנו אותי אם אני טועה. קיה פורטה - סך הכל I30 בגרסת הסדאן שלה,אך בסך הכל ביקורות מעולות ונשמעת יותר טובה משמעותית. מיצובישי לנסר החדשה - רכב מרשים כשהוא מגיע בצבע המתאים,סך הכל מאוד מפנק בנסיעה,אך קשה למצוא ביקורות עליו מכל סוג שהן. תראו סך הכל אלו שלושת הנבחרות שלי מתוך רבות וטובות,אני בטוח שרובכם מבינים ממני קצת יותר ואולי תוכלו לייעץ לי על רכב אחר (לא סופר מיני) שלדעתכם טוב יותר.
-
אוקיי,בכל זאת נשארתי מבולבל. האפשרויות שהעליתם כאן הם - פיאט פונטו (\ספייס) \ דייהטסו סיריון האמת שביקורות טובות שמעתי על הסיריון עוד חוות דעת בבקשה
-
יש לי הכנסה קבועה והשיקול לקנות רכב ב10K זה אחרי החישובים של הביטוח,טסט ושאר ההוצאות הנלוות.
-
שלום לפני כשלושה חודשים הוצאתי רישיון תמה תקופת המלווה ואני משתוקק לקנות רכב ! התקציב שלי הוא עד 10K בעיקרון אין לי הרבה דרישות מהרכב - לא ביצועים לא אבזור לא צורה וכו' וכו' שני דברים עיקריים וחשובים - אמינות גבוהה - צריכת דלק נמוכה תודה מראש !!!
-
הארוך
-
אוקיי,יש לכם המלצה על מקום מוסמך שמרכיב דברים כאלה בצורה מקצועית ובמחיר סביר ?
-
כמה פחות או יותר עולה כולה אחת מהאופציות ? ואיפה אתה ממליץ לי לעשות את כל התהליך כולל הרכבה וכולל קניה ?....או שבנפרד
-
שלום קניתי לאחרונה את הגרנד ויטרה החדשה,והאמת שהמערכת שלה היא...סטנדרטית רציתי לדעת אם יש איזה דרך כלשהי שהמערכת הנוכחית ברכב תישאר בצורתה המקורית ויחד עם זאת להגביר\לחזק אותה.....
