למה לפרסם כאלה שטויות ללא שום ביסוס ? i30 נמכרת גג 12.5% הנחה.
אני במקרה בעל i30 ואחותי בעלת מאזדה 3 צורה ישנה,ואחי מאזדה 3 2011,אני נוהג על שלושת הרכבים לא מעט,ואני יכול להגיד בוודאות שהi30 הוא רכב טוב משמעותית מהמאזדה 3 הישנה והחדשה,חזק יותר,מהיר יותר,זריז יותר - כמו כן אל תצפה מ1600 להיות 2400,אחרי הכל זה עדיין מנוע 1600 דיי סטנדרטי,אבל סך הכל מפגין אמינות,איכות ההרכבה נראית טובה לעין והאבזור גבוה ועשיר מהמון משפחטומטיות.