Jump to content

dorra

  • הודעות

    124
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dorra

  1. קודם כל תודה רבה לגבי השירוקו,אחרי רפרוף קל בפורום שלהם נתקלתי בלא מעט אשכולות של בעיות ברכב בין אם הטורבו לא עובד או רעש מהדלתות בזמן נסיעה,בנוסף לכך יש כמות לא מבוטלת של שירוקו שנת 2010-2011 למכירה ביד2 מה שמעורר את החשד ואת הסחירות העתידית.
  2. תוכל לתת לי חוות דעת על המוסטנג ?
  3. עגלה ? האמת שכמה בעלי פורד מוסטנג (4000) ביצעו בדיקה מ0-100 ומדובר על 6 שניות.
  4. מהסתכלות קצרה ביד 2 אני לא אצטרך לגלוש מתקציבי. אך אחרי בירורים מעמיקים,נודע לי שלשירוקו יש לא מעט תקלות ולכן החלטתי לרדת ממנו. שאלה נוספת,במידה ואמתח את תקציבי מעט אוכל לרכוש פורד מוסטנג 2008. אנא שתפו אותי בחוות דעתכם על הרכב - קבריולט וקופה מנוע 4000 (מכוון שהוא היחיד שכנס בתקציב.)
  5. שאלה נוספת,למה כל כך הרבה אנשים מוכרים שירוקו שנת 2011-2010 ?
  6. כמו כן הכוח של I30 ממש לא הספיק לי,למרות שהוא הרבה יותר מהיר ממשפחתית 1600 רגילה. אני מחפש רכב יד 2,וכמו כן גולף GTI מעבר לעובדה שאני לא הכי מחבב את הצורה שלה,היא לא מרשימה כלל.
  7. שלום שמי רון,בן 19 כבר שנתיים עם רישיון נהיגה,עד כה נסעתי על אאוטלנדר של ההורים וi30 שלי. כמו כן שני רכבים מאוד נחמדים,אך כיום אני מחפש רכב ספורטיבי. אחרי בירורים ארוכי טווח על רכבים מסוג mx5 ועד טויוטה קאמרי,הגעתי למסקנה שנכון להיום השירוקו תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורי,אך רציתי לדעת אם יש לכם אופצייה מעניינת אחרת להציע לי,התקציב נושק ל130 ש"ח. וקצת חוות דעת על השירוקו לא תזיק (מדובר על הדגם הידני 160HP) דרישותיי מהרכב : רכב מהיר בעל כוח זמין - בעיקר האצות 0-100,פחות מסלולים למינהם. אמינות סחירות רכב מרשים - בניגוד לרוב שמחפשים רכב פוזה ומסתירים את זה מאחורי "מהיר" "חזק" "עיצוב יפה" אני מודה אני רוצה רכב מרשים שיזכה המון מבטים. אשמח לשמוע את עצתכם תודה רבה מראש !!!
  8. ?????
  9. שלום ההורים שלי מעוניינים להחליף את הרכב בג'יפ מסוג פורד אקספולרר רציתי קצת לשמוע ממכם רשמים על הרכב. הדרישות עומדות על צריכת דלק 1 - 8\7 גג. אמינות,ושוק. כמו כן גם הבנתי שיש כמה דגמים,מה ההבדל בניהם ? וכמה עולה לייבא את הרכב ? תודה רבה !!
  10. קיה פורטה ויונדאי i30 חולקות המון חלקים ומכלולים,אם אתה כבר לוקח,קיה פורטה,עסקה מעט טובה יותר.
  11. תיעזר באתר "קילומטר לליטר"
  12. למה לפרסם כאלה שטויות ללא שום ביסוס ? i30 נמכרת גג 12.5% הנחה. אני במקרה בעל i30 ואחותי בעלת מאזדה 3 צורה ישנה,ואחי מאזדה 3 2011,אני נוהג על שלושת הרכבים לא מעט,ואני יכול להגיד בוודאות שהi30 הוא רכב טוב משמעותית מהמאזדה 3 הישנה והחדשה,חזק יותר,מהיר יותר,זריז יותר - כמו כן אל תצפה מ1600 להיות 2400,אחרי הכל זה עדיין מנוע 1600 דיי סטנדרטי,אבל סך הכל מפגין אמינות,איכות ההרכבה נראית טובה לעין והאבזור גבוה ועשיר מהמון משפחטומטיות.
  13. זו הייתה הבחירה הראשונית,אבל אחרי ששמעתי ממספר לא מבוטל של אנשים שלמכור את הג'יפ הזה היא משימה כמעט בלתי אפשרית מבלי להוריד לא מעט מהמחירון אני לא רוצה להתעסק עם זה,מכוון שהיום את הגרנד ויטרה אנחנו מוכרים 10 מעל המחירון,בדוק.
  14. מה אתם אומרים ?
  15. האמת שקצת בדקתי כאן בפורום והתגובות על האדג' מתחלקות מעט,ממה שהתרשמתי הוא יותר ג'יפ לפוזה מאשר לאיכות.
  16. המלצות על אחד מהרכבים שנבחרו ?
  17. תשובה מעולה !! תודה רבה לך הבהרת לי מאוד את כל העניין הזה יחד עם החישובים העובדתיים. ההתלבטות היחידה שלי כרגע היא בן פג'רו קינג 2009 קצר \ ארוך - פורד אדג' הדגם המאובזר ביותר.
  18. שוב,הדלק פה הוא פרמטר דיי מכריע.
  19. פג'רו קצר\ארוך נכנס בתקציב משנת 2009 ???
  20. לפי בדיקה שערכתי במחירונים של יד 2 ששם מוצג גם אורך + גובה + רוחב הרכב,נמצא כי ההונדה והפולקסווגן נמוכות יותר.
  21. טוב קודם כל תודה רבה על הרצון הטוב לעזור ! אז ככה - ביקשתי רכב שיהיה בגובה של הויטרה או גבוה יותר מה שאומר שההונדה והפולקסווגן לא באים בחשבון. האאוטבק נמצא רק עד שנת 2009,והצורה החיצונית שלו,לא משהו בלשון המעטה לטעמי. הפורד היא הבחירה הטובה ביותר כרגע,אך אני משער שהצריכת דלק שלה גבוהה משל הויטרה
  22. מדובר ברכב שלא ייראה שטח בכלל בנוסף הוא יעשה כ15 אלף קילומטר בשנה לכל היותר לגבי ארבעת הרכבים שהצעת לי כאן - ג'וק + קשקאי = נמוכים,אני מחפש משהו גבוה באותו הסדר גדול ומעלה. לגבי השניים האחרים - קיה ויונדאי,קודם שהזמן יעיד על טיב הרכבים,זוהי דעתי.
  23. שלום כיום אבא שלי נוהג על גרנד ויטרה החדשה,הוא מרוצה מאוד מהרכב מכל הבחינות,מכוון שהדרישות שלו מן הרכב הן מאוד נמוכות. מנהיגה קבועה שלי באוטו שמתי לב לכמה דברים,האוטו מעט חלש,לא תמיד יש כוח זמין ובנוסף צריכת הדלק שלו היא קטסטרופה ואני משער שזה בגלל המנוע הקטן שלו יחסית לגוף (2.4) אני רוצה לשמוע כמה הצעות מעניינות לג'יפ\ון (רצוי מאוד רכב חדש אבל יש על מה לדבר יד שנייה שממש משתלם) התקציב עומד על 250,000 שקל ללא אפשרות לחריגה נוספת. הדרישות הן מאוד סטנדרטיות - רכב עם כוח קצת יותר זמין,צריכת דלק נמוכה יותר גם אם מדובר בדיזל,אמינות בטיחות וכל שאר החרטות תודה רבה !!!
  24. שלום אני רוצה לעשות ביטוח נהג חדש - חובה + מקיף + צד ג' ליום אחד על הרכב של אחי - מרצדס s class 2010 - 3500 כמה אמור לעלות לי פחות או יותר ליום אחד או אפילו יומיים ??
  25. אני כמעט בטוח שלא
×
×
  • תוכן חדש...