Jump to content

dorra

  • הודעות

    124
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dorra

  1. מערכת סטנדרט של גרנד ויטרה החדשה
  2. אני משתגע כבר מהעובדה שכל שיר חדש שיוצא ואני רוצה לשמוע אותו גם ברכב ששם אני מבלה לא מעט זמן אני צריך לצרוב דיסק חדש....יש אולי איזה פתרון כלשהו שיהיה אמין ואיכותי למצב ??? חוץ מלקנות מערכת חדשה עם כניסת usb ........
  3. לאחרונה משודרת בערוץ 22 פרסומת של פולקסווגן פאסאט החדשה אם אני לא טועה כי ראיתי את הפרסומת בחצי העין מישהו יכול להביא לי אותה...?
  4. תגיד לי גבר,אם אין לך תשובה למה אתה מגיב ?
  5. ?????
  6. שלום יש ברשותי את הויטרה 2010 ואני מודה אינני מבין גדול,ישנו כפתור של פאוור,שאיני יודע מה הוא עושה...אשמח להסבר ובנוסף ה- 4X4,יש לו כמה אפשרויות,למחזיקי הויטרה מבנינו,מישהו יודע אולי מה עושה כל מצב ? תודה רבה מראש
  7. שלום לכולם יש לי רכב טיוטה קורולה 2006 gli,המערכת הסטנדרט של הרכב לא משהו אני מעוניין להשקיע במערכת מולטימדיה,ואני צריך שבפנים זה יכלול כמובן gps מצלמה לרברס ושאר הירקות. יש לי תקציב של 4000 אלף שקל כולל התקנה,למישהו יש איזה רעיון איך אני יכול להשיג ? אולי ebay והתקנה בארץ ?
  8. הכל לפי האינטרסים ולפי הרכב שיש לבת שלו ככה הוא משחק במחירים
  9. תראה זה מאוד תלוי בדרישות שלך אני קניתי ב2007 גרנד ויטרה חדשה מהחברה,והייתי מאוד מאוד מרוצה מהאוטו שב2010 קניתי את הויטרה החדשה (2.4) בעיקרון אם זה יעזור לך,הוא מאוד חסכוני בדלק נוח לנסיעה בגאז' גדול,ממה שקראתי הוא לא רע בכלל בשטח... אישית,אני נוהג דיי רגוע,והאוטו הבא שלי יהיה אותו גרנד ויטרה רק בצבע שונה
  10. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    הכוונה היא שפולו ירד מן הפרק יש הצעה אחרת אטרקטיבית ?
  11. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    ????????
  12. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    לאחר בירור מאוד מעמיק שעשיתי,הגעתי למסקנה שהפולו הוא רכב שעושה דיי הרבה בעיות ודורש המון תיקונים (יקרים מאוד יש לציין) אחרי שהוא עובר הרבה קילומטארז'....
  13. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    יצחק תודה רבה רבה על העזרה,בנתיים נראה שהפולו היא הבחירה הטובה עבורי
  14. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    אוקיי,אז אתה אומר שעדיף לנהג חדש לקנות רכב ראשון ב90-100K
  15. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    זה ממש לא ככה,נסיעות לבית הספר שנמצא ממש רחוק ממני,לחסוך את כל האוטובוסים ושאר הסיוטים על מנת לנוע ממקום למקום חוץ מזה כמה הפסד יצא לי כבר מרכב של 20 אלף....
  16. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    יש,ולמען האמת שהרכב יהיה לחצי שנה ופחות
  17. dorra

    המלצה לרכב עד 20K

    זאת לא הבעיה,יש לי תקציב של הרבה יותר אם אני אבקש עזרה מההורים זה לא העניין... תציע נראה מקסימום לא,לא קרה כלום
  18. שלום לכולם אני נהג חדש וסיימתי את תקופת המלווה,יש לי כרגע 20K פנויים בצד שאני יכול לקנות איתם רכב מכוון שרכב זה לא רק לקנות ולנסוע זה גם אחזקה ומעבר אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות : א.שיהיה דיי בטיחותי בכל זאת נהג חדש...- לא כזה קריטי אבל ב.אמין שיראה מוסך כמה שפחות ג.בבקשה ממכם לא את המכוניות עם הצורות של הענתיקה של פעם ד.מאוד,מאוד,מאוד חסכוני בדלק,כמה שיותר מבחינתי דיזל גז מה שלא תרצו,ורצוי לא ידני זה דיי מרגיז אותי חחח תודה רבה מראש !
×
×
  • תוכן חדש...