dorra
-
הודעות
124 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dorra
-
ברשותי הונדה סיווק שחורה,2 הדלתות הקדמיות שלה מלאות בשריטות שנראות כמו שריטה של מפתח,לא עמוק. ובנוסף בכנף הקדמית יש שפשוף קל שנראה לעין,אבל הפח אינו נכנס פנימה או משהו בסגנון איזה חומר אפשר לקנות על מנת להעלים ככל שניתן את השריטות ברכב ? בבקשה תנסו לפרט לי גם דרך עבודה והאם משתלם יותר ללכת לאדם מקצועי שיעשה את העבודה.
-
35 צפיות בלי תגובות,קצת מוטיבציה לעזור חברים
-
cd בזמן ניגון קופץ לעיתים לתחנות בערבית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
??????? -
שלום אני מעוניין לרכוש הונדה סיווק 2006,צורה החדשה שיצאה באותה שנה. מצאתי אדם שמוכר עם 80000 אלף קילומטר בסביבות ה75-72,על פי מה שהוא אומר הרכב שמור ומטופל כהוגן (כמו כן תהיו בטוחים שהבדיקה תקבע אם האדם דובר אמת) מה שרציתי בגדול זה לדעת איך הרכב,חברה כאן בפורום שיש להם את הרכב מה יכולים לספר לי עליו לטוב תודה רבה !!
-
cd בזמן ניגון קופץ לעיתים לתחנות בערבית
dorra פרסם הודעה בנושא של dorra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה זאת אומרת rds ואיך מבטלים את זה ? -
שלום כאמור בכותרת יש לי את בעיה שהדיסק קופץ לתחנות רדיו בערבית בווליום גבוה. מדובר על המערכת המקורית של סוזוקי גרנד ויטרה החדשה. ניסיתי את האופצייה לביטול הTA,כמו כן יש 2 אופציות כשלוחצים על הכפתור 1.on 2.off לחצתי על כל אחד מהם כמה פעמים בנפרד בזמנים שונים ועדיין הדיסק קפץ למישהו יש פתרון ?
-
קודם כל תודה רבה רבה על התגובה המפורטת הזו !!! מי מבין השלושה לדעתך בטיחותית ואמינה יותר מהשאר ?
-
שלום אני מחפש רכב בעל 7 מקומות,אנחנו זוג עם 4 ילדים קטנים (כרגע ) עכשיו אנחנו מתניידים במאזדה 3 שלפי דעתי זה רכב מעולה שמספק את הצרכים שלנו. בעיקרון מה שאני מחפש זה רכב עם 7 מקומות,שיהיה בגאז' דיי גדול גם בפתיחת 2 המושבים האחוריים אמין וחסכוני בדלק כמה שאפשר,גם ג'יפים באים בחשבון,אבל בדגש על חסכון בהוצאות הנלוות. התקציב עומד על 100k,אפשר למתוח אבל ממש קצת. תודה רבה !!!
-
דרך אגב שכחתי לציין ששני הרכבים הם הדגם הפשוט ביותר - גרסת הליסינג.
-
ניב,לפי הנתונים של היצרן ולפי היכרות שלי אישית עם הרכבים היונדאי מהירה יותר ללא ספק...על מה סמך מה אתה אומר שהמאזדה 3 תיתן יותר כוח זמין ומהירות ? וכן שני הרכבים האלה מוצעים לי במחיר מעולה לכן אני מתמקד רק בהם
-
האקסנט רכב קצת חלש ומרגיש דיי זול,לפי דעתי. לך על הלנסר היא יותר איכותית והנהיגה בה מרגישה יותר נוחה.
-
שלום אני כרגע עומד לפני רכישת את אחד מהרכבים הללו,קצת רקע אישי,אני בחור צעיר ורווק כך שאין לי צורך ברכב עם בגאז' גדול. שני הרכבים שנת 2008 שניהם 90 אלף קילומטר,השאלה מה יתאים יותר לבחור צעיר שמחפש קצת כוח זמין,מהירות,נוחות,בטיחות,צריכת דלק,ואבזור. תודה רבה
-
הבקשה שלך לצריכת דלק של 1-15 מרכב מנהלים הוא קצת לא מחובר למציאות,או כמו שהזכירו לך פה אוקטביה דיזל ידנית או בשם השני של הרכב - מונית.
-
חיזוק המערכת המקורית במאזדה 3
dorra פרסם הודעה בנושא של dorbarzilay בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לאן אני מחבר את המתאם ? מישהו יכול להראות לי בבקשה תמונה הדגמה איך זה אמור להיראות ? ובמחשבה שנייה,אם אני לא מעוניין להוסיף מגבר ולשפר את המערכת המקורית,אני אוכל להוסיף מתאם בלבד בשביל חיבור ה usb ששימושי לי מאוד ? -
חוקיות חלונות כהים
dorra פרסם הודעה בנושא של ROEI-A בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תנו לי רגע להבין,חלונות צדדיים מאחור אני יכול להשחיר ללא הגבלה ? כמה עולה הדבר עבור 2 חלונות אחוריים ? -
???????
-
חוקיות חלונות כהים
dorra פרסם הודעה בנושא של ROEI-A בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שלום לאחר קריאה בכמה וכמה נושאים בפורום העוסקים בהשחרת החלונות של הרכב,הבנתי את הדברים הבאים : מותר להשחיר את החלונות האחוריים עד כ50% את הקדמיים עד 20% (אני לא בטוח) ולאחר מכן גם קראתי שצריך לבקש אישור ממשרד הרישוי (?) אנא מכם,רק מי שבאמת יודע את תקנות החוק בוודאות שיענה לי. -
בגדול לא מכוון שזה רכב דיי זמני,תוכל לפרט קצת יותר ?
-
יש ברשותי רכב טויוטה קורולה ראנקס 2005 הרמקולים ברכב הם - בסדר,מאחר ואני לא מבין גדול בתחום האודיו הייתי רוצה לבקש ממכם עצות והמלצות לשיפור המערכת,כמו כן יש עדיפות להשארת המערכת המקורית יחד עם השליטה מההגה,התקציב עומד על 800 ש"ח לכל היותר,אני יודע שזה לא הרבה אבל כרגע נסתדר עם מה שיש תודה רבה !
-
למען הסדר הטוב,אל תשווה בכלל בין שני הרכבים הנ"ל.
-
איזה רכב גדול לנסיעה בכביש עבור משפחה כדאי? מיני ואן או גיפ?
dorra פרסם הודעה בנושא של Sagi51 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תבדוק קצת אחר היונדאי i30cw מרווח מאוד ובגאז' גדול,או אף תחפש סטיישנים אחרים. -
שלום אני כרגע עומד לפני רכישת קיה פורטה עדיין לא ידוע לי השנתון ולכן ארצה להתייעץ עמכם. בגדול התקציב שלי עומד על כ85 ש"ח מה שאוטומטית נותן לי את האפשרות לקנות פורטה 2009 יד שניה או לחילופין 2010 מהשכרה\ליסינג וכו'. אך הבנתי מגולשים יקרים כאן בפורום שחוץ מהעניין של הליסינג מימוני ישנה האפשרות להלוואה מהבנק בתנאים אטרקטיביים. כמו כן,פורטה חדשה 2011 הדגם המפואר עולה בסביבות 118K,אחרי מבצע חבר אם הוא תקף (?) יורד הפורטה למחיר של 107K ברצוני להחזיק את הרכב כ3 שנים,מה שנותן לי בחישוב פשוט 107/36 = 3000 ש"ח כל חודש להחזיר לבנק,לא כבד. השאלה אם הבנק ייתן אפשרות זאת ולא ירצה ריבית מוגזמת ? ואם כן כמה ? השערות/עובדות. אני מודע לעניין שזה בלי ביטוח דלק ושאר הירקות ! אם יש טעות בדרכי אנא תקנו אותי וכוונו אותי לדרך אחרת מומלצת אם יש כזאת תודה רבה מראש !! דור
-
לפי דעתי בשנתון המבוקש הייתי פוסל את הקורולה עקב התיבה הרובוטית הידועה כתיבת הילוכים המהווה אי נוחות רבה בזמן הנסיעה. דהיינו נשארנו עם המאזדה 3 ועם היונדאי i30 (ואולי גם יונדאי i30cw - הרבה יותר מרווח) הi30 רכב מעולה,אמינות,צריכת דלק,מרווחת,מהירה יחסית ל1.6 משפחתית,בקיצור טובה מה-3 ברוב הפרמטרים ! אבל עזוב אותך,זה יונדאי אל תתקרב !!!
-
אוטומטי, חסכוני, לנהג צעיר, עד 10K ש"ח [כותרת נערכה]
dorra פרסם הודעה בנושא של נמרוד דניאלי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוזוקי בלנו רכב אמין יענה בכבוד על הדרישות שלך. רק תשתדל לחפש בסבלנות מרובה אחד שמור. -
בהתאם לתקציב אני מאמין שעם קצת סבלנות תצליח להכניס גרנד ויטרה 2007 אך עם מנוע 2 ליטרים שמורה בשונה מהחדשים - 2.4 מדובר ברכב אמין,מעולה בשטח -אך זה עולה בכך שבכביש האיכות נסיעה לא הכי טובה,עונה על הדרישות המשפחתיות,ומבחינת ביצועים הוא לא המצטיין ברשימה. לגבי צריכת הדלק אני מאמין שבנסיעה רגועה תגיע 1-9/10 בהצלחה !
