-
הודעות
56 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי vrstudio
-
למכירה בניית סטאלס לסיוויק סדן 96-00 כולל סאב MB Quart סיויק 00 סאב 12" MB Quart תוצרת גרמניה! תיבה סגורה. מוכר בגלל קבלת רכב עבודה מנגן מדהים ומאוד מדוייק. יש גם Alpine 9887 מכשיר Hi-End במצב מצויין כולל כבל IPhone. בקריות. 0547685832 להיתקשר בין 09:00-20:00.
-
שלום. האם ניתן לאשר לסיויק 99-00 סדן 4ד 185/60 R15 ואיזה רוחב ג'נט שצריך להיות בכדי שצמיג יהיה ישר.
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
vrstudio פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יללה תציג.... -
סאב JL audio 12w3v3 או hertz hx300d 12
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נקווה שבמפגש צפון הקרוב יהיה JL ו HERTZ -
סאב JL audio 12w3v3 או hertz hx300d 12
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איש יקר אני פשוט לו מוצה.... -
מפגש אודיו צפון 22.11.2013 בשעה 14:00 במתחם בורג המפרץ צומת ק.אתא
vrstudio פרסם הודעה בנושא של bengee בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש מצב לשעתיים -
סאב JL audio 12w3v3 או hertz hx300d 12
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חברים אני מאוד אוהב ומכבד JL, קודם כל בגלל שברכב הקודם שלי הושערו צמד JL audio 10w1 150 rms כל אחד. שהיו משודכים ל JL audio 500/1v2 (שעובר איתי לרכב הנוכחי), אני היתי מאושר מהצליל שלהם, העומק, המהירות והדיוק. וכרגע ברכב הזה (כבר בתור נשוי משפחה וגיר אוטומט ) לא יהיה לי את האפשרות לממן 2 סטאלס, אלא מקסימום 1 בקומבינות. ואים זה 1 אז 12" כי עומק בניה בקנף לוקה בחסר, ובנושה עוצמה לותר אני לא מוכן. מכאן נובעת הדילמה JL חלש יותר אך במפורש אהוב ומחיר שאני לא מצליך לברר לא לחדש ולא למשומש, או אלטרנתיבות כגון Hertz שאני מכיר ושמעתי לגבי הסאב הזה רק טובות וניתן למצוא גם יד שניה אפילו כאן בפורום, או דברים אחרים שלא שמעתי.... מי שיכול לעזור לאתר 12" W6 או W3 אפילו משומש, או לפכות לכוון באיזה אזור מחיר מדובר אני יודה מאוד. בתודה מראש. JL אוהב אותך........ https://plus.google.com/u/0/117807340507992263431?tab=mX#photos/117807340507992263431/albums/5682187266754564177/5746947511031309442?pid=5746947511031309442&oid=117807340507992263431 https://plus.google.com/photos/117807340507992263431/albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/117807340507992263431/albums/5682187266754564177/5746947470194657362?pid=5746947470194657362&oid=117807340507992263431 -
איזה סאב לבחור? JL audio 12w3v3 או hertz hx300d 12 רכב: סיביק 00 סדאן HU: Alpine 9833r front: MBQuart QSC216 Front amp: JL audio 300/2v2 Sub amp: JL audio 500/1v2 תיבה אטומה (סטאלס) בכנף ימין.
-
1. כמובן כן. 2. א. במידה והטבלט מחובר מיציאת אוזניות לHU ומשם למגברים, התוצעה תהיה דומה כי HU רק מוסיף כיוונים ולא משפר שום דבר. (לא ממליץ אף אחד מהפתרונות הנ"ל). 2. ב. בשביל להגיה לצליל איכותי מטאבלט יש לחבר לו DAC USB, באמצעות USB HOST ( לדוגמה: http://www.ebay.com/itm/MUSE-PCM-2704-HI-FI-USB-mini-DAC-USB-to-S-PDIF-Converter-black-/200952544444?pt=US_Home_Audio_Amplifiers_Preamps&hash=item2ec9b47cbc ) 2. ג. לא מחייב פרוססור כלל!!! ניתן להישתמש ביציה אנלוגית של הכרטיס. (הכרטיס בלינק מדהים לדעתי, אני משתמש בו גם לבית וגם ברכב)
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 סיויק 98
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בדיק !!! -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 סיויק 98
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הטבלט היה קיים כמעת שנה, הפרסום היה רק לא מזמן... לא נרחיב בנושה זכויות יוצרים -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 סיויק 98
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן זה רק בשביל הגלישה. בשביל לבטל תלות בHOT SPOT של WI-FI הבחור שקנה את הסיויק, לאחר יום הציג אפליקציה שהופכת את הטבלט לדיבורית אל-גבי BT או WI-FI... שזה היה הדבר היחיד שהיה חסר לי. ניישם בבניה הקרובה כמובן כולל צילומים מפורטים הפעם. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 סיויק 98
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הרכב נמכר כולל הטבלט. (דרך הגב כלל הבעיות של טעינה וכיו"ב טופלו לגמרי, והכול עבד פיקס ).... בשעה טובה יבנה מחדש ברכב הבה, רק הפעם יתועד משלב התחלה ועד הסוף. כמובן בסיויק 00, בהבדל שזה יהיה 3G NEXUS 7. לא רוצה להיות יותר תלוי בסלולרי. -
זה יהיה תהליך ארוך... א. הוצעת RCA מ HU המקורי. ב. רכישת סאב. ג. בניית סטאלס בשביל הסאב. ד. מגבר JL שמגיה בייבוא אישי מארה"ב. ה. חיווט והתקנה. מעריך שייסתיים עוד חודשיים -+, במיוחד שבונים הכול לבד בלי מתקינים.
-
קומפוננט מומלץ עם מגבר למגש האחורי
vrstudio פרסם הודעה בנושא של Simon30 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גבר לקדימה אפשר להתקין בניה לרמקול 6.5, מה שיאפשר קומפוננט טוב בחזית. במידה ולא תתקין מגבר וסאב אז למגש אליפסות איכויות ותהנה. -
התכונה המדוברת נקראת Sound Retriver, ומיועדת לשחזר תחומי תדרים שנמחקו במהלך דחיסה לMP3 וWMA. מומלץ למי שעובד אם קבצים בביט-רייט נמוך כמו 96-128, מי משתמש ב 192-320 או VBR ההפך יהרוס את השמע ע"י הקצנת תדרים הנ"ל. נזק לרכיבים לגרום זה לא יכול, זה יפגע רק בנכונות הצליל.
-
מתאם USB/SD לאלפא 166 2002 האם קיים?
vrstudio פרסם הודעה בנושא של ba323f בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ebay.com/itm/USB-SD-MP3-Lecteur-CD-AUX-Adaptateur-Alfa-Romeo-Brera-GT-/130933605002?pt=FR_JG_Auto_Pieces_Autoradios&hash=item1e7c40428a -
קומפוננט מומלץ עם מגבר למגש האחורי
vrstudio פרסם הודעה בנושא של Simon30 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה קומפוננט?? היתרון של קומפוננט על רמקולים (ALL IN ONE)הו רק בדלתות של רכב, כאשר הטויטר יושב למטה על הרמקול התועלת שלו מיזערית. בקומפוננט לאומת זאת הטויטר מופרד ומותקן בחלקו האליון של הדלת, בכדי לאפשר צליל יות נקי ומפורת. במגש אחורי אין שום תעם בקומפוננט, אלא אים הם סטאם זרוקים ללא שימוש. במידה ואתא חושב שזה יתן יותר עוצמה עז תבחר באליפסות איחוטיות, אם זה רק לרקע של צליל מאחורה 2-3 WAY קואקס יבצע עבודה בול. -
בכלל לא. מגברים בדרך כלל מסוגלים לעבוד ב2 אום ומעלה לארוץ ו אום4 ומעלה לגישור. במיקרה שלך תתקין בגישור זה תקין לגמרי.
-
עקב מגבלות תקציב, אתה מוגבל או לזבל סיני מפורש וא לציוד משומש. מגבר אפשר להסיג גם פו בפורום 4CH ב~ 400. קומפוננט היתי ממליץ ללכת לכיון Morel שהו מוצר ישראלי ומאוד נגיש בארץ, Tempo-maximo אפשר להסיג משומש בכ 300 שזה התקציב בול. תבדוק פו: http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=40
-
ebay.com/itm/Pioneer-IP-Bus-AUX-Adaptor-Interface-For-USB-SD-Card-/111171332824?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item19e253ead8 ebay.com/itm/Pioneer-CD-RB20-AUX-INPUT-ADAPTOR-FOR-IPOD-/161123849977?pt=US_Car_Audio_Video_Interconnect_Cables&hash=item2583bad6f9 ebay.com/itm/AUX-IN-Adapter-PIONEER-Adapter-Autoradio-Audio-PIONEER-/270540686818?pt=Kabel_Stecker&hash=item3efd7b45e2 האחרון זרוק אצלי תרשום בפרטי במידה ורוצה. במידה ותצה להחליף מחשיר, היתי ממליץ לקחת את כל הפונקציות שתצה בחשבון. 3 יציות, USB, בלוטוס, AUX וכו.... כגון: zap.co.il/models.aspx?sog=t-mp3&db356563=356566,356573,356593&db314656=314657&db57601=68968&db587377=587378 אני הייתי הולך אל Pioneer כי אתה רגיל לצליל שלו ואוהב אותו. ואת המכשירים שלך תמחור כך תממן עלות של המחשיר החדש.
-
צורב איכותי - המלצות, והאם זה משנה בכלל?
vrstudio פרסם הודעה בנושא של רון בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גבר אפשר להיסתדר תמיד גם אם צורב פשוט, עי צריבה במהירות החצי (ב CD במקום 48-52X לצרוב ב24X ובDVD במקום X16 ב X 8 זה גם לא מומלץ ליצרוב במהירויות יותר איטיות! אבל ישנם גם כלים יותר רציניים, אשר אכן הרבה יותר איכותיים לביצוע צריבות כגון צורבים של PLEXTOR. בעבר כאשר נגני CD ו DVD היו עובדים רק אם מדיות מקוריות, הצורבים האלא היו מאוד פופולריים באולפני הקלטה ואיך לא גם אצל זייפני הדיסקים. היום כאשר נגני דיסקים אלו מדרגה וקוראים את כל סוגי המדיות, זה פחות עקרוני, עבל מי שרוצה בעמת להגיה לרמות של מדיה קרובה למקורית לא תהיה לו ברירה אלא להישתמש בכלים כמו Plextor. חפסו בחול או בזאפ, בארץ קשה להסגה כי כאן לצערי רגילים לרמת ביניים... Plextor זה לא עומר להעלות מהירות צריבה!!! -
בממוצה בכ120, במצבי רוח מסוימים מגיע ל 130+
-
סתם התקנה ישנה אבל מעניינת בשביל הכיף
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דוחף קרטון גדול לבגז', לוחץ לפי הקימורים של הבגז', חותך את הקרטון ומעתיק צורה לקרש. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 סיויק 98
vrstudio פרסם הודעה בנושא של vrstudio בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה עדיין חושב על סוללה???
