החלק הטכני די דומה לפוסט של carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=490283
בנוסף שתלתי OTG HOST שבעמצעותו מחובר קרטיס קול מדהים של MUSE ושישה פורטים USB נוספים
שניים מהם על הפנל חזית בצידי המסך לחיבור מהיר של דיסק-און-קי בכדי לא לשלוף בכול פעם את הטבלט.
וספקים רכשתי שניים הראשון 5V 10A לפיקוד הדלקה והספקת זרם לצרכנים כמו מפצל USB פלאפון וכו..
והשני 4.2V 5A במקום הסוללה כי ראיתי סוללה מתפוצצת בחום של הקיץ ברכב זה מפחיד והרבה נזק.
אני את הטבלט החלתתי להתקין במקום מחשב שהיה מותקן בגירסה ראשונה.
החיסרונות וההיתרונות של טבלט מול המחשב:
+ במחשב הצלחתי לדחוף מסך "8,9 למקום הנתון וזה היה עצום!! לאומת 7" של הנקסוס...
- עבל לא הצלחתי לגרום למחשב להפסיק השמעת MP3 ו\או FLAC במהלך ההנחייה הקולית של ניווט.... זה מובנה באנדרויד!
- IGO במחשב.
+ WAZE ו IGO בטבלט!
בתמונות המחשב ובלינק יוטיוב הטבלט.
בישבילו פיניתי מקום מעל פנל הפיקוד של המזגן.
שלב א.
הורדה של הרדיו שממשיך לשמש בתור קרוס פרוססור ופרא-אמפ למגירה מתחת למעפרה,
שלב ב.
ביטול ואיטום פתחי מזגן מעל מיקום הישן של הרדיו, כולל הפניית מיזוג לפתחים צדדיים ופתח מרכזי שנימצע בסיויק באמצע הדש-בורד.
שלב ג.
חיתוך מסגרת לפינוי מירב השטח עבור המסך, ומילוי חורים שנישערו מהרדיו והשעון בדבק אפוקסי.
שלב ד.
לאחר ליטוש יסידי בוצע ציפוי בפלסטיק דמוי קרבון של כלל המסגרת.
להלן הוידיו לינק youtu.be/jLCnfyS70rw
אין מה להרחיב יותר מידי בנושא הטבלט הכול מתואר די במדוייק בפוסט של lanosforce.