Jump to content

vrstudio

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vrstudio

  1. הוידיו של הטבלט כרגע בהליך העלעה ליוטיוב תוך כ 30 דק יהיה מוכן.
  2. החלק הטכני די דומה לפוסט של carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=490283 בנוסף שתלתי OTG HOST שבעמצעותו מחובר קרטיס קול מדהים של MUSE ושישה פורטים USB נוספים שניים מהם על הפנל חזית בצידי המסך לחיבור מהיר של דיסק-און-קי בכדי לא לשלוף בכול פעם את הטבלט. וספקים רכשתי שניים הראשון 5V 10A לפיקוד הדלקה והספקת זרם לצרכנים כמו מפצל USB פלאפון וכו.. והשני 4.2V 5A במקום הסוללה כי ראיתי סוללה מתפוצצת בחום של הקיץ ברכב זה מפחיד והרבה נזק. אני את הטבלט החלתתי להתקין במקום מחשב שהיה מותקן בגירסה ראשונה. החיסרונות וההיתרונות של טבלט מול המחשב: + במחשב הצלחתי לדחוף מסך "8,9 למקום הנתון וזה היה עצום!! לאומת 7" של הנקסוס... - עבל לא הצלחתי לגרום למחשב להפסיק השמעת MP3 ו\או FLAC במהלך ההנחייה הקולית של ניווט.... זה מובנה באנדרויד! - IGO במחשב. + WAZE ו IGO בטבלט! בתמונות המחשב ובלינק יוטיוב הטבלט. בישבילו פיניתי מקום מעל פנל הפיקוד של המזגן. שלב א. הורדה של הרדיו שממשיך לשמש בתור קרוס פרוססור ופרא-אמפ למגירה מתחת למעפרה, שלב ב. ביטול ואיטום פתחי מזגן מעל מיקום הישן של הרדיו, כולל הפניית מיזוג לפתחים צדדיים ופתח מרכזי שנימצע בסיויק באמצע הדש-בורד. שלב ג. חיתוך מסגרת לפינוי מירב השטח עבור המסך, ומילוי חורים שנישערו מהרדיו והשעון בדבק אפוקסי. שלב ד. לאחר ליטוש יסידי בוצע ציפוי בפלסטיק דמוי קרבון של כלל המסגרת. להלן הוידיו לינק youtu.be/jLCnfyS70rw אין מה להרחיב יותר מידי בנושא הטבלט הכול מתואר די במדוייק בפוסט של lanosforce.
  3. 1. יוני הי. 2. קודם כל הבחור בנה הכול מאפס לבד בלי יאריק וכן הו כיבל ממנו יעוץ לפני 4 שנים מעז הרבה דברים ברכב ובמערכת השתנו (HU amp...). 3. אתה לא ישבתה אפילו במושב הקדמי בסיביק בשביל לשמוע ואני לא מדבר אפילו אל לשפות את איכות הצליל. 4. זה הבן אדם היחיד שלא ישב בשום אוטו שלא שלו במפגש. 5. ואם אתה אפילו לא ראיתה שמדובר בפרונט 2WAY טויטרים סופרימו ומיד-בסים אליט אלא טוען שיש 3WAY גבר אתה חללית. PS. יש 3 מגברים.
×
×
  • תוכן חדש...