Jump to content

itsik170

  • הודעות

    9,576
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קרית גת
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של itsik170

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

461

מוניטין

  1. אז הנה, בדיוק כמו שהיה הרכבים היפניים והייצור בבריטניה בגלל המיסוי. התחילו לייצר ליפמוטור בפולין: https://wheel.co.il/מהר-מהצפוי-ייצור-ליפמוטור-t03-החל-בפולין/
  2. הוא מתחרה בג'מוסים האמריקאים - סברבן, אקספדישן..
  3. ייבוכ מקביל של אוטומקס.
  4. עכשיו לך תמצא רכבים סיניים בארה"ב. לפני שנה וחצי ראיתי סוכנות של byd בלוס אנג'לס ולמיטב הבנתי המכירות של המותג הזה זניחות מאוד בארה"ב. https://en.byd.com/ יש לו אתר אינטרנט, מופיע שם רק byd האן בקטגוריה של רכבים (שהייתי בסוכנות ראיתי טאנג) וגם משאיות, אוטובוסים ומלגזות.
  5. ספציפית למותג טויוטה יש ייבואן מקביל ברחובות שנותן גם שירותי מוסך לדגמי טויוטה והוא לא שייך למוסכים הרשמיים של הייבואן. באופן כללי חלקי החילוף של היפניות והקוראניות יותר נפוצים אצל מוסכים אחרים וגם במוסכים המורשים לרוב הם זולים יותר מהמוסכים המורשים אירופאיות, אז יש יותר "בשר" להנחות שאתה מוסך מומחה למותג אירופאי.
  6. נעלמו כמו הפורד מונדיאו מהדור האחרון ששווק בארץ. תוצאה של תחזוקה יקרה ומחירון נמוך.
  7. במצב כזה עדיף לך לקחת את הרכב שנמצא במצב הכי שמור יחסית ופחות להנעל על דגם ספציפי.
  8. נראה שהמהלך הזה יגרום להציף עוד יותר את ישראל ברכבים סיניים חשמליים חדשים. גם ככה לא כזה הולך ליצרניות הסיניות כיום באירופה לעומת הארץ.
  9. רק שבארץ הייבוא המקביל מסתכם לרוב בדגמים בהנחה קטנה אבל לרוב עם מפרט בטיחות נמוך יותר מהיבואן הרשמי בגלל שייבא מפרט ממזרח אירופה (נתקלתי בקורולה ואטקה חדשות עם מובילאיי). או שהוא נותן מחיר גבוה יותר למלאי שמגיע לפני הייבואן הרשמי - מוזמנים לבדוק בכמה נמכרו id5, פורמנטור פלאג אין, mg4 ואקליפס פלאג אין לפני שהגיעו לייבואן הרשמי.
  10. לאחרונה ראיתי טראקס עם מדבקות של אלביט, אז ייתכן מאוד שעשו עסקה גדולה כלשהי.
  11. כמעט כל מונית פריוס פלוס שראיתי על הכביש היו עם 5 מושבים. אותו דבר עם מוניות C4 ספייסטורר. כנראה שהנהגי מוניות מפרקים את שני המושבים האחוריים בשביל מקום למטען.
  12. קח עוד דוגמא. מקסוס עוברת אוטוטו מציינה מוטורס (יבואן קטן) ל-UMI.
  13. יש גם פריוס פלוס שהגיעו למוניות ובאו רק עם 5 מושבים. הפריוס פלוס של אלבר היא בתקינה אמריקאית, שם לדגם היה רק 5 מושבים.
  14. מסצבר שקיימת. גם אין בעיית חלפים כי המנוע הוא 1 ליטר TSI עם 115 כ"ס כמו של ארונה, טיקרוס, איביזה. צילמתי אותה לפני 3 שנים.
×
×
  • תוכן חדש...