הסוכן ביטוח שלי פשוט לא התייחס לזה כהורדה במחיר ואמר שזה משהו שהוא צריך לדווח לפקח כי זה קורה הרבה שמתקינים לאנשים כאלו דברים כי אומרים להם שצריך ולא באמת צריך בכל חברת ביטוח.
בכל מקרה, האיתוראן הוא מערכת איתור שברגע שהמערכת מזהה שהאוטו נגנב(התנעה לא דרך המפתח אני חושב) זה שולח SMS שמודיע על גנבה והם מאתרים לך את הרכב ומחזירים לך אותו אם הם מצליחים. מעניין באמת מה הם אחוזי ההצלחה שלהם. בתשלום שעלה האיתוראן קיבלנו אותו לשנה חינם ועוד שנה מעכשיו זה יעלה בסביבות ה30 שקל לחודש.
עריכה:
שכחתי להתייחס למכוניות,
הפולו הייתה שיקול עבורי אבל בסוף התקציב עלה ורכשנו גולף.
בכל זאת, היא מכונית יפה, זריזה ונוחה. אבל אם רמת האבזור משנה לך אז היא לא מאובזרת ברמה גבוהה.
יש עכשיו עוד כל מיני מכוניות שמשתמשות במנוע דומה ועולות פחות אבל מאובזרות יותר וזה רק בגלל הסמל. לדוגמא, הפאביה TSI אפילו שיש שיאמרו שהיא נראת פחות טוב אבל זה כבר תלוי בך.
בנוגע למאזדה, אני אף פעם לא אהבתי מאזדה אבל את האמת שאני די אוהב את העיצוב של המאזדה 3 מקוצרת אבל זה כל מה שאני יודע עליה.
וגם על הסיוויק אותו דבר, מכונית יפה ממש אבל לפי מה שהבנתי יש להם בעיות בגיר הרובוטי(?, יכול להיות שהם פתרו את זה כבר ואני לא יודע).
מקווה שעזרתי קצת.