Jump to content

alon7

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon7

  1. קיבלתי מסך מגע, מתאם לבלוטוט' שעולה עוד הרבה אצלהם, מצלמת רוורס וטיפול ראשון חינם. זה מסתכם ביותר מהמבצע כרגע.
  2. באמת, כשאני קניתי את הגולף קיבלתי מבצעים יותר טובים מזה.
  3. הנה התמונות: (מצטער על ההאיכות זה מהאייפון וגם היא קצת מלוכלכת) דרך אגב, אני בן 17 ואחותי בת 21 ואנחנו נוהגים במכונית והריפודים בצבא בז' ולא התלכלו עד עכשיו.
  4. כשאני הייתי בצ'מפיון בסניף הראשי היה להם כחול גרפיט בתצוגה, אבל אני חושב שהוא כבר לא שם. בכל מקרה, הגולף שאני רכשתי היא כחול גרפיט אם תרצה תמונה אני אוכל לעלות.
  5. עוד מישהו?
  6. הבעיה היא שרמת הגימור הבאה זה כמעט עוד 15000 ש״ח וזה הרבה יותר מידי. אפילו שזה כולל לא מעט דברים. אני מאזור המרכז ככה שחיפה לא כל כך מתאים. לא כדאי לעשות את זה אצל מוסך מורשה שבטוח יהיה להם את הצבע הזה?
  7. שלום, רכשתי לאחרונה Golf Tsi 122 ולצערי המראות והידיות עם בצבע שחור ולא בצבע הרכב (כחול גרפיט). רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אני יכול לעשות את זה שיהיה בצבע תואם ומחיר סביר. בנוסף, אם למישהו יש המלצות לג'אנטים שיתאימו למכונית אני אשמח לשמוע. תודה רבה!
  8. למה לא אחרי ה14 שישתחרר לי הרישיון אולי אני אגיע בכל זאת
  9. מגיע הוראות עם כל מוצר? או שצריך ללמוד ממקומות אחרים?
  10. אם אתה מוכן ידני, הגולף מתחילה ב120,000 בגרסא הידנית שלה.
  11. בני גור מרעננה. יש לו Jetta 2008 ידנית וKIA Rio 2010 אוטומטית. מומלץ בחום!
  12. גם אני רכשתי את ה1.4 TSI 122 וקיבלתי אותה עם 17 ק"מ. גם לי יש כמה שאלות. 1. אם אני מאיץ עד 50 לדוגמא בלחיצה אחת ואז עוזב בבת אחת המכונית נבלמת בצורה משמעותית שאפשר להרגיש לעומת האוטו האוטומטי שלי שבו גם שלוחצים ועוזבים המכונית ממשיכה להתגלגל והמהירות יורדת באופן הדרגתי. האם זה משהו רגיל? או שמשהו לא בסדר? 2. הבלמים ממש רגישים. לדוגמא, אני מגיע לרמזור אדום וממש בא לעצירה אני כבר על 5 קמ"ש ולוחץ בעדינות על הברקס ועדיין אפשר להרגיש את הבלימה מה שלא היה באוטו האוטומט שלי. רציתי לדעת האם זה בגלל שהבלמים חדשים? או שזו גם יכולה להיות בעיה? יש אפשרות להקשות את הבלמים אולי? תודה!
  13. כל החלק החיצוני. בתחנות דלק יש את המגב הזה שנמצא בתוך דלי שבעיקרון מיועד לשמשות אבל עדיין ניסיתי..
  14. כן מצטער עכשיו שאני מסתכל על זה זה נראה ככה. התכוונתי שלדוגמא אני בתחנת דלק מנסה לנקות עם המקל הזה שלהם אז זה רק מלכלך יותר ומורח את האבק לא התכוונתי שלא יתלכלך יותר בחיים.
  15. איך אפשר לנקות אבק מהמכונית בצורה כזו של יתלכלך יותר? באיזה חומר להשתמש? האם רק מים ומטלית מספיקים? תודה רבה
  16. הסוכן ביטוח שלי פשוט לא התייחס לזה כהורדה במחיר ואמר שזה משהו שהוא צריך לדווח לפקח כי זה קורה הרבה שמתקינים לאנשים כאלו דברים כי אומרים להם שצריך ולא באמת צריך בכל חברת ביטוח. בכל מקרה, האיתוראן הוא מערכת איתור שברגע שהמערכת מזהה שהאוטו נגנב(התנעה לא דרך המפתח אני חושב) זה שולח SMS שמודיע על גנבה והם מאתרים לך את הרכב ומחזירים לך אותו אם הם מצליחים. מעניין באמת מה הם אחוזי ההצלחה שלהם. בתשלום שעלה האיתוראן קיבלנו אותו לשנה חינם ועוד שנה מעכשיו זה יעלה בסביבות ה30 שקל לחודש. עריכה: שכחתי להתייחס למכוניות, הפולו הייתה שיקול עבורי אבל בסוף התקציב עלה ורכשנו גולף. בכל זאת, היא מכונית יפה, זריזה ונוחה. אבל אם רמת האבזור משנה לך אז היא לא מאובזרת ברמה גבוהה. יש עכשיו עוד כל מיני מכוניות שמשתמשות במנוע דומה ועולות פחות אבל מאובזרות יותר וזה רק בגלל הסמל. לדוגמא, הפאביה TSI אפילו שיש שיאמרו שהיא נראת פחות טוב אבל זה כבר תלוי בך. בנוגע למאזדה, אני אף פעם לא אהבתי מאזדה אבל את האמת שאני די אוהב את העיצוב של המאזדה 3 מקוצרת אבל זה כל מה שאני יודע עליה. וגם על הסיוויק אותו דבר, מכונית יפה ממש אבל לפי מה שהבנתי יש להם בעיות בגיר הרובוטי(?, יכול להיות שהם פתרו את זה כבר ואני לא יודע). מקווה שעזרתי קצת.
  17. רק שתדע, אני הזמנתי גולף חדשה והם הציעו לי לשים את האיתוראן ואז הסתבר מהסוכן ביטוח שלי שהגולף נמצאת תחת קוד 12 בספרי הביטוח שזה אומר - לא צריך שום דבר כי יש למפתח אימובלייזר מקורי, וככה הוצאתי 1000 ומשהו שקל על משהו שלא הייתי חייב ורק סיפרו לי שצריך.
  18. דווקא בניגוד לכולם אני חושב שאפשר לעשות את התוכנית הזאת בלי כל המכוניות פאר. נכון זה לא יהיה הכי כיף לאלה שממש אוהבים מכוניות אבל זאת תיהיה תוכנית שפונה לכל האנשים בישראל. לדוגמא, מבחן ארוך טווח למאזדה 3 - לוקחים את הרכב לאיזה 4 פרקים וכל פעם בודקים את הצריכת דלק וכדומה. יש בזמן האחרון המון מכוניות סופר מיני והרבה אנשים מתלבטים איזה לקנות כי המחירים אטרקטבים ואפשר לבדוק מכונית כזאת כל פרק. פינת ג'יפים, משפחתיות וכו'. ומידי פעם יוכלו להביא איזה מכונית פאר ולעשות לה נסיעת מבחן. מה אתם אומרים?
  19. אם אתה אומר שהיה לפני אני מניח שהם הפסיקו להביא. לי פשוט אמרו שלא מוכרים אותה בארץ. ובאמת ברמת הג'נריישן היא נהיית יקרה הרבה יותר - 15,000 שקל יותר אם אני לא טועה.
  20. אני קניתי לאחרונה את ה1.4 TSI במקום 1.6 לאחר הרבה התלבטות ואני שמח מהבחירה. הייתי בנסיעת מבחן ל1.6 וה1.4 הרבה יותר חזקה ממנה. בנוגע לרמת גימור ג'נרישיין - לפי צ'מפיון הם לא מביאים את רמת הגימור הזו לארץ. בכל זאת אני מתכוון ללכת לסדנא שתצבע או תשים מדבקה על הידיות והמראות.
  21. אני הזמנתי בדיוק בצבע כחול כהה ואמור להגיע בעוד כמה ימים. הזמנתי מהסניף הראשי ליד קניון איילון את ה1.4 122 כ"ס ושם בתצוגה יש בדיוק את הדגם הזה בכחול כהה. צבע ממש יפה ונראה לי הבחירה הנכונה נדע בעוד כמה ימים
  22. הMK6 GTI יתאימו גם לMK6 רגילה נכון? רק מוודה שלא יהיו בעיות
  23. באיזה ערוץ?
  24. ב Golf TSI 1.4 122 ירגישו שיפור?
  25. מה הם נותנים בעצם?
×
×
  • תוכן חדש...