Jump to content

alon7

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon7

  1. אם מה שאתה מחפש זה שליטה מההגה (ידית שנמצאת ליד ההגה), נגן MP3 ורדיו מקוריים - אז כן. אם מה שאתה מחפש זה GPS, מצלמת רוורס, MP3 רדיו וDVD אבל בלי שליטה מההגה ומוכן להתפשר על האיכות אז את המערכת מולטימדיה. עריכה: כאשר שמים את המערכת מולטימדיה השלט שליד ההגה עדיין נשאר, אני חושב שזה ממש לא יפה אפילו שלא רואים את זה בקושי.
  2. לא יודע אם בין 2004 לבין דור 6 של גולף השילדה השתנתה. אם כן אז התמונה הזו לא משקפת באמת וצריך תמונה כזו של השילדה החדשה.
  3. גם אני קניתי את הגולף 1.4 TSI במבצע יולי. חשבתי להוסיף לה סאבוופר כי היא מגיעה כבר עם 8 רמקולים ולא צריך עוד. אני גם אוסיף לה יציאות כרום או נירוסטה לאגזוז כי באמת הוא לא נראה מדהים. ודבר אחרון להחליף לה ג'אנטים מאלה שמקבלים שהם מפלסטיק אני חושב.. חשבתי לקנות את הג'אנטים המקוריים שמגיעים עם הגולף GTI ולשים עליה, האם זה יתאים? אם לא, למישהו יש רעיון אחר לג'אנטים שיתאימו? דרך אגב, המערכת הזו היא באמת מציאה, ואני גם ביקשתי שיוסיפו לי דיבורית Bluetooth (בתשלום כמובן)
  4. המערכת מולטימדיה היא של חברת NECVOX, חברה סינית. דגם HQ1.2 http://www.bobsound.co.il/details.php?vid=400
  5. היום הייתי בסניף של צ'מפיון מוטורס בהרצליה פיתוח. התאכזבתי. דבר ראשון, הדגם האוטומטי שאמרו כאן שניתן להוסיף כסף בישבילו אינו במבצע ועולה כמחיר המחירון. בנוסף, מערכת המולטימדיה לא באיכות גבוהה, מרגיש זול, נראה זול, ולא עובד מדהים. ניסיתי לחבר את הפלאפון אבל לא עבד, אחרי זה חיברתי את הטלפון בBluetooth והעברתי מוזיקה אבל היא פשוט נקטעה כל הזמן. הניווט רגיל, IGO8 וזהו נראה לי. כמובן שבגלל שהמערכת לא מקורית אז השלט שנמצא מאחורי ההגה בצד ימין הופך לחסר שימוש ונשאר שם וזה לא אסטתי כשהוא לא עובד. אתם מוזמנים לשאול עוד שאלות ספציפיות על המערכת או על המכונית בכללי.
  6. מישהו שרכש את המכונית עם מערכת המולטימדיה יכול לתת קצת פירוט עליה ולומר אם כדאי לקחת אותה או את המקורית שבאה עם הרכב? תודה!!
  7. תכננו לקנות גולף במבצע שלהם, אבל אחרי המבצע הזה קשה להתאפק וכנראה נרכוש איביזה אוטומטית בצבע צהוב בקרוב.
  8. תודה לכולם על התשובות. ראיתי שהבראבו היא רק ידנית או משהו כזה אשמח להסבר. שכחתי לציין שהשיקול הוא רק לאוטומטי.
  9. שלום, כבר פירסמתי מודעה בפורום ייעוץ לגבי סיאט איביזה ופולו. אחרי שיקולים החלטתי לרדת מהסופר מיני ולעבור למכוניות יותר גדולות. (טעמי בטיחות בעיקר, זו מכונית ראשונה) אז המתמודדות שנותרו הם הרנו מגאן 2010 1.6 105 כ"ס, הדגם הקצר של הפלואנס. ופולקסווגן גולף 2010 1.6 102 כ"ס מבחינת ביצועים הבנתי שהגולף הרבה מעבר לרנו אך מבחינת רנו, הרבה דברים המגיעים בחבילה הכלולה מגיעים כמותרות בגולף. לדוגמא, בקרת שיוט, פנסי ערפל, הגה עם לחצני שליטה על מחשב הדרך ומערכת השמע ועוד שכרגע אני לא זוכר. היום ראיתי בעיתון שפולקסווגן יצאו במבצע לגולף הזו במחיר של 120,000 ש"ח לגרסא הידנית ועוד 10,000 ש"ח לאוטומטית. המכונית כוללת "מערכת שמע, DVD, מערכת ניווט ודיבורית BLUETOOTH" והמחיר של הרנו מגאן הוא 127,000 עם האיבזור המורחב ועם מסך מגע הכולל את כל הדברים שיש במערכת מולטימדיה בגולף. המנוע והביצועים כן חשובים לי, אבל גם האיבזור חשוב לי. עד היום לא חשבתי שהגולף מגיעה כל כך מאובזרת ואפילו חשבתי פחות אבל עכשיו שבמבצע כולל גם מערכת מולטמדיה זה מוסיף. מבחינת בטיחות אני מניח ששניהם פחות או יותר אותו דבר עם 6 כריות אוויר וכל המערכות. כמובן שגם לגולף יש תיבת הילוכים DSG עם 7 הילוכים לעומת 4 הילוכים של הרנו. השאלה שלי היא האם כדאי להוסיף את ה3,000 ש"ח האלו ו"להשתדרג" לגולף? או שעדיף לרכוש את הרנו? אני יודע שזה נראה כמו שאלה רטורית ושתאמרו את הגולף אבל בכל זאת רציתי חוות דעת לפני הרכישה. בנוסף רציתי לדעת האם ההבדלים בין הדגם של ה1.6 102 כ"ס לבין ה1.4 122 כ"ס TSI של גולף שווים את ההפרש של ה15,000 ש"ח? תודה רבה! נ.ב. אשמח לשמוע על עוד מכוניות בקטגוריה הזו שמתחרות בהן וברמה שלהן.
  10. גם אצלנו במשפחה יש מאליבו 3.5 והצריכה היא בערך 1:9 והרבה בעיר. אוטו ממש חזק (אין לי ממש ניסיון נסעתי רק על jetta אני נהג חדש) אבל בכל זאת אפשר להרגיש את הכוח. אני ממליץ. דרך אגב, מישהו יודע לפי היצרן כמה היא עושה 0-100?
  11. אפשר הצעת מחיר לרנו מגאן 5 דלתות 2010? גם להכל שחור מט וגם למכסה מנוע שחור וכל השאר לבן מט.
  12. פורד טאורוס שנת 96 מנוע 3 ליטר 2000 סל"ד ב-100 קמ"ש
  13. תודה רבה לכולם על התגובות. אני תיכננתי לקבוע נסיעות מבחן על שתיהן אך רציתי ללמוד קצת עליהם לפני. עוד דבר, אין מכוניות באותו תקציב שעולות על אלו? תודה שוב!
  14. לפי דעתי הPolo TSI נראת טוב מאוד בעיצוב החדש והיא נראת בדיוק כמו ה Golf TSI וזה יכול להיות רק דבר טוב...
  15. שלום, אנחנו מתכננים לקנות מכונית חדשה וההתלבטות הגדולה היא בין שתי המכוניות האלו. האיביזה עולה 113,000 בדגם הספורט עם 3 דלתות והפולו עולה גם 113,000 בדגם TSI 1.2. איזה מכונית יותר מומלצת מבינהים מבחינת יופי, ביצועים, חיסכון בדלק וכו' ואם כן אחת מהם, באיזה צבע אתם ממליצים אשמח לשמוע חוות דעת עליהם או על עוד מכוניות בקטגוריה שלהם ובתקציב של עד 120,000 תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...