Jump to content

b2k2

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי b2k2

  1. היית לי בעיה כזאת בסוזוקי בלאנו. אם לא נדלקת לך נורית אזהרה, כל מה שכתבו לך גם אני בדקתי...ולא נפתרה התקלה. בסוף הלכתי למוסך מורשה סוזוקי. בדקו...ואמרו שכנראה מדובר במערכת ההצתה. החלפתי את הקויילים והכבלי הצתה. הבעיה נעלמה. פה השרשור https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608209-סוזוקי-בלאנו-2000-אוטומט-בעיות-מנוע-נכבה-נחנק&p=5178534&viewfull=1#post5178534
  2. סיכום... נסעתי למוסך עם הרכב. (בלי גרר). קניתי 2 רצועות מנוע חדשות של gates .... ב 70 שקל. המכונאי מעלה האוטו על ליפט ...מפרק גלגל...מחפש פה מחפש שם....למה יצאה הרצועה. בסוף רואים שהפולי מנוע קיבל זווית קטנה 3 - 4 מילימיטר. הוא מנסה לפרק אותה...משחרר ברגים והיא מתפרקת לו בידיים. ל 2 חלקים. קניתי פולי מנוע ב 300 שקל מדגם irpc 4s-700 המכונאי הרכיב ושם הרצועות. עבודה 200 שקל. סה"כ נזק...מהמדרכה - 570 שקל. אל תרדו מדרכות... מצורפות תמונות של הפולי שנדפק הפולי החדש מורכב
  3. ואם המוסך יגיד לי סכום תיקון שנראה לי בשמיים ולא מדובר רק ברצועה ויספר לי עוד כמה סיפורים.... אני לא אזמין עוד פעם גרר...למוסך אחר....לכן שואל. האם אני גורם נזק לרכב? על מה החגורה הזאת בדיוק אחראית? נסעתי כבר על רכבים בלי הגה כוח... מזה אני לא דואג. מה גם שמדובר במרחק קצר ורובו ישר.
  4. - הוצאתי את הרצועה. - אין עליה כתמי שמן. - ממה שהצלחתי לחוש ב 2 הגלגלות - הם לא עקומות ומסתובבות על הציר. נראות שלמות. ולא זזות מהציר. - מדובר על הגלגלת הקדמית שקרובה לרדיאטור וזאת שמתחתיה. - הקוטר של הרצועה הוא יותר מ 30 ס"מ. מה הקוטר שצריך להיות לה? הדגם הוא 4pk1003 חברת gates (מורכבת על רכב בלנו שנת 2000, 1590) https://www.gatesautocat.com/article/4PK1003 ולשאלותי למי שיודע 1. האם יש עוד גלגלת שלישית שהיא מתחברת אליה? 2. מה צריך להיות הקוטר של הרצועה? 3. הרצועה הזאת בבלנו היא רק של ההגה כוח/המשאבה? למה היא שייכת ברכב? 4. האם אני יכול לסוע למוסך ככה? המרחק משהו כמו 2 קילומטר ורוב הנסיעה ישר בלי לגרום נזק למשהו אחר? מבחינת סיבוב ההגה לא תהיה בעיה. אם הבעיה תהיה ברצועה, איזו חברה אחרת מומלצת? dayco? החלפתי את הרצועה הזאת לפני שנה וחצי. האם בכלל היא מתאימה לרכב שלי?
  5. קילומטר וחצי לפני שזה קרה ירדתי מהמדרכה והשאסי גרד את המדרכה ובירידה נשמעה מכה יכול להיות שמהמכה הזאת הרצועה יצאה ממקומה חלקית... אבל עדיין נסעתי משם קילומטר וחצי... צירוף מקרים או שנראה לכם שיש קשר? אני אצלם עוד כמה צילומים של הגלגלים שם. ואבדוק שוב אם יש עליה שמן. מבדיקה ראשונית לא ראיתי שהיא עם שמן. אבל עכשיו אשים לב ביסודיות.
  6. הלכתי לבדוק את האוטו ולחפש בפנים... מסתבר שרצועה אחת יצאה מהמקום , אבל היא שלמה ולא קרועה... (רבאק איך זה קורה?) האם במקרה זה הייתם מנסים להחזיר אותה? או לקנות אחרת? האם אפשר להחזיר אותה לבד? צריך למתוח אותה איך שהוא? יש כללים למתיחה הזאת? מעלה תמונה
  7. הרכב ממשיך לסוע. אבל ההיגוי קשה. מנוע לא נכבה. נסעתי איתו עד הבית משהו כמו 2 קילומטר. מה לבדוק? רצועה? איזה פיוז? משאבת הגה? איפה זה נמצא ברכב? מה הערכת מחיר לתיקון התקלה אם הלכה רצועה או משאבה? האם מסוכן לסוע איתו ככה עד למוסך? ייגרם יותר נזק מעבר ממה שנגרם?
  8. שרות לקוחות varta אני קניתי מצבר varta כחול עם אחריות ל 20 חודשים. חודש לפני סוף האחריות התחיל לעשות לי בעיות עם התנעה חלשה. שבועיים לפני סוף האחריות הרכב כבר לא הניע. הלכתי לתחנת השירות שלכם. התחילו הסיפורים. הנציג מחבר את המכשיר הדיגיטלי שלו מראה לי שהמצבר תקין דקה אחרי שהגעתי אליו. זה האלטרנטור.... אולי יש זליגה... בדיקה בלי עומס על המצבר. (ככה נראה לי. חבל שלא רשמתי את הדגם של המכשיר לבדוק מה הוא עושה בדיוק ובאיזה עומס הוא בודק את המצבר) לטענתו המצבר תקין. אחרי ויכוחים איתו שטוען שהבעיה באוטו שלי...והמצבר תקין... ושאני אקח את האוטו לחשמלאי כי המצבר מבחינתו תקין... אחרי שעמדתי שאני לא משלם לחשמלאי ואיפה אמצע עכשיו חשמלאי ושאני מגיע אליו אחרי הנעה עם כבלים. שלח אותי למוסך קרוב אליו לבדיקה של חשמלאי.... אחרי שזה בדק כמו שצריך עם עומס וזליגות ואלטרנטור הגיע למסקנה שהאוטו בסדר והבעיה במצבר והוא חלש. המליץ לנציג מהתחנה המורשה להחליף לי את המצבר. ורק ככה המצבר הוחלף. אז מה היה לנו פה? בדיקה של התחנה המורשה שמבחינתה הכל בסדר....והבעיה ברכב שלי. בדיקה של חשמלאי רכב במוסך אחר עם עומס ובדיקת זליגות שאומר שהמצבר חלש. ורק אז החלפת המצבר. וגם הוחלף למצבר שחור (המצבר התקול היה כחול).
  9. ערן דמרי למה אין גישה לקובץ? האם תוכל להעלות אותו לפה: http://www.upfile.co.il
  10. תעברו ל komo https://www.komo.co.il
  11. יש פגיעה בפגוש וגם בדלת של הפאג'ז . הדלת של הפאגז נפגעה בצד ימין. נכנסה קצת לבפנים ולא נפתחת. סוזוקי בלאנו. לזה שפגע ברכב אין ביטוח מקיף ואו צד ג'. מה שנשאר זה ללכת לפחח, לתקן והוא ישלם. כמה להערכתכם יעלה התיקון? סדר גודל. וגם אם יש המלצה על פחח באיזור ת"א, חולון
  12. שאלה הזויה. להתאים את האוטו למערכת...
  13. כוס של קונטיגו קנה 2 ואתה מסודר או 1. משקה חם נשאר 6-7 שעות גודל 20 oz זה 0.6 ליטר גודל 24 oz זה 0.7 ליטר https://www.amazon.com/Contigo-SnapSeal-Insulated-Stainless-Gunmetal/dp/B01BD0R8KU/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1513436189&sr=8-6&keywords=contigo&th=1
  14. לא מבין איך אנשים מעזים לסוע בכביש ללא ביטוח מינימום - צד ג' למזלך נפלת ב 6198 ש"ח. מילא הרכוש שלך הולך קפוט....אבל הפגיעה ברכוש של משהו אחר...? ואם היית עושה תאונה באשמתך עם פרארי? אתה יודע מה היה הסכום....? ועכשיו תגיד אבל תאונה עם פרארי....לא הגזמת? הנה שוטר שעשה היום תאונה עם פרארי... http://rotter.net/forum/scoops1/442870.shtml
  15. היית לי בעיה כזאת בסוזוקי בלאנו 2000. אחרי כל הניקויים של המצערת, והמנוע צעדים...ו egr ופיח ומה לא והחיפושים של צינורית קרוע, ושאר הדברים.... (במוסך כללי אפילו הציעו להחליף לי את המנוע צעדים...ולהשאיר את הרכב ליום יומיים לבדיקה - לא החלפתי...) שלא פתרו את הבעיה... לקחתי את הרכב למוסף מורשה סוזוקי.... ובסוף אחרי כמה דקות אמרו שהבעיה היא מאחד הקויילים... החלפתי את 2 קויילים + 2 חוטי הצתה . והבעיה נפתרה. אז תבדוק גם בכיוון הזה. הייתי אומר אפילו תתחיל בכיוון הזה...
  16. קודם כל כן...8 שנים. את הקודמים גם החלפתי אחרי 8 שנים... של ברידגסטון שהיו עם הרכב כשנקנה חדש. וכן איך החזיקו מעמד? ועדיין מחזיקים? הרכב לא נסע הרבה עליהם. 40000 קילומטר. מחר אני אעלה צילומים שלהם.
  17. היי, מבקש לקבל חוות דעת על צמיג 185/60HR14 ZE912 82H FALKEN הצמיג מיוצר בתיאלנד. http://www.all-tire.co.il/tires.php?id=54 יש לי ברכב צמיגים : 3 של מישלן + 1 של FALKEN. מורכבים אותו זמן ברכב- 8 שנים. הצמיג של FALKEN נראה הרבה יותר טוב מבחינת יובש וסדקים... למעשה אין יובש ואין סדקים... לעומת המישלן שנראים יבשים וסדוקים. לכן חושב להחליף את כל ה 4 ל 185/60HR14 ZE912 82H FALKEN. הבעיה היא שהצמיג שיש לי יוצר ביפן ואילו זה בתיאלנד. בעיות? מומלץ? משהו יותר טוב ברמת מחיר של עד 270 שקל?
  18. סוף הסיפור, הייתי במוסך מורשה, בדקו את הרכב עם מחשב, נסעו איתו לאבחנה, ראו את הבעיה. החלפתי 2 קויילים + 2 חוטי הצתה. בנתיים הבעיה נעלמה.
  19. קטלוג חלקי חילוף לרכבי סוזוקי, כולל מחירים ומק"טים חלק א' http://demos.comrax.com/suzuki/Suzuki1.PDF חלק ב' http://demos.comrax.com/suzuki/Suzuki2.PDF מפורסם פה http://www.suzuki.co.il/content/%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A3
  20. חיים, אולי יש התקדמות... לפני 4 שנים החלפתי את חיישן גל זיזים עליון וכבר היה דיון פה על זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?435092-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%95-%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%AA-check-engine אבל אז נדלקה של מנורת check engine וקוד תקלה 47. והרכב גם רעד וגם נחנק. בדקו את הרכב במוסך מורשה והחליפו את החיישן גל זיזים עליון וניקו את המצערת. הפעם אין קוד תקלה במחשב, אבל נראה אותם סימפטומים. יש מצב שהחיישן שהוחלף נדפק שוב וגורם לבעיה אבל לא מציין תקלה במחשב? תודה.
  21. מאור, פרקתי וניקיתי את ה egr . היה פיח . כמו כן היה מן בורג כזה בפנים בחור הראשון. ככה שלא יכולתי להכניס טסטר עד הסוף לגרד פיח בחור השני גרדתי עד הסוף. שמתי הרבה ספריי קרבורטור על 2 הפתחים. יצא הרבה פיח. חיברתי חזרה, הנעתי על הרכב שמתי מזגן על full הרכב עבד 20 דקות ללא בעיות נתתי סל"ד ל 3000 והורדתי רגל מהגז אחרי דקה המנוע החל לגמגם אבל לא נכבה. בקשר ל maf בבלנו הדבר היחיד שיש על הצינור של האוויר או בבית הפילטר זה את החיישן הבא, האם זה חיישן ה maf ? ומבפנים זה נראה ככה 1. עכשיו אם זה חיישן ה maf האם הסוג הזה ניתן לניקוי? (פה החיישן עטוף במבנה יצוק ולא חוט) כי ראיתי ביוטיוב שיש כאלה עם חוט ששם אומרים שהניקוי יעזור. ופה אין חוט אלא מין כדור בראש. 2. האם לחיישן הזה חשוב הכיוון בתוך הצינור, כי אני רואה שהוא לא מקובע והקונטור שלו מסתובב... ככה שהוא יכול להיות לא במצב הנכון שלו. מה המצב הנכון שלו מבחינת זווית הקונטור בצד החיצוני של הצינור? יש לזה חשיבות? את המצערת אני אפרק שוב אחרי שאראה שאין התקדמות עם ניקוי ה maf. תודה. (חדרה זה רחוק...מתל אביב. תודה בכל זאת.)
  22. לא בדקתי אם מנוע הצעדים מיתאפס ברגע שאני שם חצי סוויץ. בדקתי התנגדות על הרגליים עם DVM היה שם התנגדות של 50 אוהם בערך (רגליים 2 ו 3 ). האם אי אפשר לראות מפעילות המנוע שהמנוע צעדים מגיב כי אחרת להבנתי היו קפיצות בטורים או המנוע בכלל לא היה מחזיק מעמד הרבה זמן עובד? אם צריך והכרחי כדי להבין זאת אני אפרק את המנוע צעדים שוב כדי לבדוק. האם העיגול הצהוב זה השסתום egr בסוזוקי? ואני צריך לפרק אותו רק מהחלק התחתון שיש שם 2 ברגים בגודל 12 מילימטר לערך, ולנקות אותו עם ספריי קרבורטורים מהפיח? ולא לנתק את החלק העליון שלו? היכן נמצא חיישן maf בבלאנו 2000? אין לי ספריי ייעודי לחיישן. מהיכן אתה בארץ? ראיתי גם שהספריי לא יקר 49 שקל ככה שאין לי בעיה גם לקנות (אם אתה רחוק...) אם זה גם הכיוון לבעיה. http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-BG.html אציין גם שלפני התקלה של החנק/כיבויי הייתה לי בעיה בצריכת הדלק. האוטו אכל הרבה דלק. ממיכל מלא שהייתי נוסע בעבר 440 ק"מ בתקופה האחרונה היה נגמר אחרי 280 - 320 ק"מ. אחרי הטיפול 90000 שעשיתי צריכת הדלק השתפרה מאוד וכל רבע מיכל הוא עושה לי 100 ק"מ , כמו שהיה בעבר. תודה.
  23. הוחלף פילטר דלק. כמו כן שכחתי לציין שהוחלף גם גומיית מכסה שסתומים עקב נזילת שמן שהייתה משם. לא נבדק לחץ שמן במנוע. כעת עשיתי בדיקת שמנים במנוע (במצב ישר ומנוע כבוי) ובדיקת שמן הילוכים (במצב מונע ובטמפרטורת עבודה). הכמות שמן שמראה המדיד של שמן מנוע היא כחצי סנטימטר מעל הקו העליון. כמות השמן של הילוכים - קו עליון במדיד. כמו כן צילמתי את המנוע עובד . התחלתי את הבדיקה ללא מזגן... אח"כ העלתי למזגן ברמה 2 ואח"כ לברמה full. ב 5 דקות הראשונות מכסה המנוע היה סגור , אח"כ 12 דקות המכסה מנוע היה פתוח, מדקה 6 ועד דקה 12 אפשר לראות את המנוע עובד ואיך הוא נשמע. בדקה 9 ו 20 שניות לערך המנוע גם נראה לי שהוריד סל"ד והמשיך לעבוד בדקה ה 17 סגרתי את המכסה מנוע ואז החלו הבעיות של ירידת סל"ד ועליית סל"ד אבל המנוע לא נכבה , תראו את זה כמה פעמים עד שעצרתי את הבדיקה בדקה ה 22 וסגרתי את הסוויץ. כשהנעתי מייד אח"כ המנוע הניע מיד אבל גמגם כמה שניות (לא נתתי גז) ואח"כ התייצב על 750 סל"ד. סרטון של המנוע עובד... (היו רעידות כנמו שציינתי אבל המנוע לא נכבה. ולא נתתי בגז בשום שלב בסרטון)
  24. האם עודף שמן מנוע יכול לגרום לבעיות של חנק מנוע בנסיעה בהאצה? בבוקר אני אעלה צילום של כמה עודף שמן יש במדיד של המנוע. אגב מישהו מזהה את השמן הזה והכמות? הוא שפך את כל הכמות של הגלון הזה למנוע. https://drive.google.com/open?id=0B2pEPiWLqVECS0dnVjhCaEtsM1k וצריך למלא 3.3 ליטר. הנושא עלה כי קראתי פה על בעיות שיכול לעשות עודף שמן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608154-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%90-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A2%D7%93-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F-(%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94-TDI) הרכב נסע במצב זה כ 200 ק"מ.
×
×
  • תוכן חדש...