Jump to content

b2k2

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי b2k2

  1. היי, פתחתי את המצערת ופרקתי את 4 הברגים המחזיקים את המנוע צעדים בחלק התחתון וגם את ה 2 ברגי כוכב שיש שם, , ניקיתי עם ספריי קרבורטור את כל המצערת , וגם את הפרפרית של המנוע וגם את הבפנוכו... גם בדקתי התנגדות בין פינים 2 ו 3 ויש שם התנגדות של סליל כ 50 אום אם אני זוכר נכון (אין נתק) החזרתי הכל...את הגומיות... והאוטו עדיין לא מתנהג טוב. אומנם יש שיפור ואין כיבוי כמו מקודם, אבל יש גמגום. לא תמיד. לפעמים הכל עובד בסדר הסל"ד יציב, ולפעמים יש גמגום ורצון לכבות. אבל עכשיו נוספה לי גם בעיה שהמנוע לא סוחב לפעמים כאילו אני נותן גז אבל הוא נחנק... כיוון שמדובר בתופעה אחרת אני אפתח אשכול חדש בנושא. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608209-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%95-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2&p=5178534#post5178534 אם יש לכם רעיונות אז הגיבו באשכול החדש. תודה.
  2. היי, לפני פחות מחודש הרכב נכבה לי בעמידה. כמה פעמים. הלכתי עם הרכב למוסף וכבר העברתי אותו טיפול 90000. החליפו (טיימינג, חגורות, שמן מנוע, שמן ברקס, שמן הילוכים, פלגים, רפידות ברקס קדמיות, מים לרדיאטור, גומיות לציריות, הוסיפו תוסף לדלק, מסנן דלק,פילטר אוויר, פילטר שמן, ניקוי מצערת) במהלך הבדיקה החליפו גם צינור גומי מהסעפת יניקה לבוסטר (בלם מנוע) שהיה בו סדק/קרע. בתחילה הבעיה הייתה קוראת כאשר הרכב נעמד ברמזור... מידי פעם רצה להכבות, מגמגם, נחנק או נכבה. לחיצה על הגז בזמן והרכב מתנהג טוב. מנורת ה check engine לא נדלקת. הרכב נבדק עם סורק ולא נמצא קוד תקלה. במוסך הציעו לי להחליף מנוע צעדים...ב 600 ש"ח ואם זאת לא הבעיה הכסף לא חוזר... ממשיכים לחפש... הציעו לי בפורום פה לבצע ניקוי מצערת ע"י פירוק מלא של המצערת ומנוע צעדים (ולא על ידי התזה ספריי כמו שעשו במוסך כשהתיזו למצערת כשהמנוע מונע) ואת זה עשיתי. אפשר לראות פה את ההתכתבות. בקיצור הבעיה לא נפתרה (אבל המרחק של הבעיה עלה בזמן ) אבל עכשיו יש גם משהו אחר... היום בבוקר כשנסתי ברכב שעה ו 10 דקות, הרכב התנהג יפה. האיץ , עצר, לא עשה בעיות. (ללא מזגן עשיתי לו הרצה והורדתי עומס) בשלב מסויים במהירות של 90 קמ"ש היה חנק של המנוע כאילו הוא לא סוחב ל 2 שניות. בסוף הנסיעה גם שמתי אותו בניוטרל ונתתי סל"ד גבוה כ 5000 - 6000 כ 10 דקות. בצהריים שוב בנסיעה עירונית מנוע נחנק. נותן גז מסתדר אבל לפעמים גם קשה לו לצאת בתאוצה מהרמזור. או תוך כדי נסיעה נחנק. אם זה עוזר 1. המנוע לפעמים נכבה ברמזור או רוצה להתכבות 2. מנוע צעדים נוקה באופן יסודי ויש גם התנגדות בסליל שלו 3. האוטו יכול לעמוד לפעמים בחניה 40 דקות על סל"ד נמוך ויציב בניוטרל (750) ולא להתכבות מצד שני בפעם אחרת הוא יכול להתכבות אחרי 10 דקות... 4. כשאני לוחץ על הבלם כשהמנוע בניוטרל וסל"ד נמוך אין שינוי בסל"ד נשאר על 750 5. לא יודע אם יש קשר או יכול להעיד על בעיה (בכל זאת נורה לא נדלקת) ב 4 שנים האחרונות בבדיקה בטסט המכשיר שבודק גזים בטסט לא קורא את הממיר הקטליטי והיו צריכים לחבר את המחברים במנוע ולא מהמצית גם לא זוכר שהוציאו לי פלט בבדיקה בצורה הזאת. 6. עכשיו נוספה בעיה שמנוע נחנק לשניה שתיים בנסיעה במהירות גבוהה 7. המנוע נחנק גם ביציאה מהרמזור כשאני נותן גז ומסתדר 8. עכשיו נסעתי 20 דקות ברכב ולא הייתה בעיה... מחפש כיוון איך לצאת מהבעיה הזאת בלי לקרוע את הכיס על האין אחריות של המוסכים בהחלפת חלקים...נראה להם שזה מפה... לפני שאני הולך למוסך מורשה סוזוקי... ומי יודע מה יספרו לי שם...
  3. רמי, אם אני מבין נכון מה שכתבת, בתמונה המצורפת, החלק העליון במצערת, המסומן בעיגול הכחול בתמונה, זה המנוע צעדים, אותו יש לפרק ולנקות בנוסף למצערת ולתעלות שם, ולא לפרק בכלל את חיישן מצב המצערת המסומן בריבוע הצהוב (אין סכנה שהספריי קרבורטורים ייפגע בחיישן?). דבר נוסף, האם אחרי הפירוק הנ"ל והרכבתו מחדש יש לכוון את המצערת (אם כן, כיצד?) או שזה נעשה אוטומטית ע"י מחשב הרכב בהתנעה? (או בגלל שלא פירקתי את החיישן מצב מצערת כמו שכתבת אז אין מה לכוון מחדש) מפרקים , מנקים, מרכיבים , ונוסעים... תודה.
  4. למעוניים שיעיינו באשכול הזה בעתיד, מצאתי סרטון על פירוק והרכבה של המצערת בסוזוקי בלאנו [video=youtube;89G78-4VsGU] ומומלץ גם לקרוא את המאמר הבא [מאמר טכני] רגע לפני שמחליפים מנוע צעדים..... מהסרטון שמתי לב שלבית מצערת אין אטם. האם ככה מכוונים גם את המנוע צעדים בבלאנו? "כשמחליפים מנוע צעדים, מנתקים מצבר קודם כל, מנקים מנוע צעדים +מצערת, לאחר מכן מחזירים את המנוע צעדים, מחזירים מצבר, שמים חצי מפתח -מכבים, חצי מפתח-מכבים ככה 4-5 פעמים, בכדי לאפס את המחשב, ואחרי זה תראה תוצאה" http://www.psi.co.il/Forum/viewtopic.php?f=7&t=10091#p75659 דבר נוסף בקשר לתמונה המצורפת מהסרטון, האם החלק שהוא פרק זה המנוע צעדים שעל המצערת? הריבוע המסומן בצהוב. אם כן, מה זה החלק שמסומן בעיגול הכחול? כי אותו הוא לא פרק לצורך הניקוי. האם צריך לפרק גם את זה לצורך הניקוי? או שאסור לגעת בו. תודה.
  5. היי, ניקו לי את המצערת בהתזת ספריי במוסך כחלק מטיפול 90000 כשהמנוע פועל, הבעיה שהמנוע מגמגם/נכבה לפעמים בעצירה. (אם כי אחרי הניקוי והחלפת כבל בוסטר שהיה עם חתך שנכנס למצערת ,לעיתים רחוקות יותר). אין קפיצה של הס"לד. הייתי במוסך נוסף ואמר שהכיוון זה מצערת/ מנוע צעדים. אח"כ אם ההחלפה לא עוזרת מחליפים חיישן קאמשפט ...למרות שאין קוד שגיאה במחשב הרכב, וגם לא אקבל החזר על בית המצערת/ מנוע צעדים ( רצה 600 ש"ח + מע"מ על זה.) במחשב הרכב אין הודעת שגיאה כלשהי. לשאלתי. הייתי רוצה לפרק את המצערת + המנוע צעדים + החיישן חמצן ולנקות בצורה יסודית. לפני שאני מחילף אותו ולא בטוח שזאת הבעיה, 1. עם איזה חומר לנקות? 2. האם הפעולה היא לפרק לנקות ולהחזיר או שצריך להחליף אטמים אם ישנם? 3. האם צריך לכוון את המנוע צעדים אח"כ? איך זה מתבצע? במידה וזה לא יעזור , איפה אני משיג מנוע צעדים לבלאנו אוטומטית 2000, כמה זה עולה? מוכרים את זה כיחידה אחת עם הבית מצערת? תודה.
  6. מי שמעוניין פה מצאתי פרטים איך לבדוק עצמאית ללא סקנר, עבור סוזוקי בלנו אוטומט http://codes.rennacs.com/plugins/SuzukiTrans/SUZUKI-TRANS-30-Baleno.php פה יש קודי תקלה http://www.rhinopower.org/diag/cel.html באחריותכם בלבד... אני בסוף בדקתי עם סקנר. נ.ב יש הסברים גם לגבי מכוניות אחרות פשוט להתחיל מפה http://codes.rennacs.com/
  7. טעות בפורום. העליתי את ההודעה בפורום טכני. מנהלים אפשר למחוק. sorry.
  8. שלום, האם מישהו יכול להעלות צילום (אם אין גם הסבר יתקבל בברכה) מה מקצרים ואיפה כדי לאתר את קוד התקלה של המנוע ע"י היבהובים של המנורה check engine בדאשבורד. הרכב הוא בלאנו אוטומט שנת 2000. גם דף קודי תקלות יתקבל בברכה. אם יש דרך אחרת? אשמח לשמוע. מוסיף תמונה של המיקום, צריך לדעת מה צריך לקצר ובאיזה קונקטור. מי שיכול לסמן על התמונה את המיקומים ולהעלות - יבורך. יום טוב.
  9. מוסיף תמונה של המיקום, צריך לדעת מה צריך לקצר ובאיזה קונקטור. מי שיכול לסמן על התמונה את המיקומים ולהעלות - יבורך.
  10. שלום, האם מישהו יכול להעלות צילום (אם אין גם הסבר יתקבל בברכה) מה מקצרים ואיפה כדי לאתר את קוד התקלה של המנוע ע"י היבהובים של המנורה check engine בדאשבורד. הרכב הוא בלאנו אוטומט שנת 2000. גם דף קודי תקלות יתקבל בברכה. אם יש דרך אחרת? אשמח לשמוע. יום טוב.
  11. יום לפני המכירה, קח את הרכב לארוחה. תזמין יין. תשקה אותו. אח"כ כוסית וויסקי. בארוחה פנק אותו עם סטייק טוב ועסיסי. אחרי הארוחה קח אותו לקולנוע. תראה לו את האחרון של ברוס וויליס. אחרי הערב המפנק, תגיד לו שנגמר. לפני שהוא יגיד משהו...תגיד לו זה לא אתה זה אני. הוא יבין. למחרת תמכור את הרכב. אחרי המכירה אל תתקשר לברר שהכל בסדר. זהו.
  12. כשתתקע ב 2 בבוקר עם פנצ'ר 30 קילומטר מהבית בלי גלגל רזרבי... תדע שהשאלה הזאת מיותרת.... דאג לגלגל רזרבי.
  13. התפתחה לי חלודה בקורה באיזור ליד המצבר (לא עמוקה). התקלף הצבע באיזור ובמקומו יש חלודה. אני רוצה לפרק את המצבר + הבסיס שלו לשפשף את החלודה ולצבוע. יש המלצה על חומר מסיר חלודה שכדאי לקנות? מאיפה? איזה צבע מומלץ? יש לכם רעיון אחר לטיפול?
  14. לקחתי את הרכב היום למוסך מורשה הילוך שישי באזור. אחרי בדיקת מחשב - תקלה מספר 47. שזה אומר בעיה בחיישן גל זיזים עליון. החליפו לי את חחישן גל הזיזים בחיישן מקורי של סוזוקי, על הדרך ניקו את בית המצערת מפיח רב שהצטבר שם. הייתי במוסך 3.5 שעות. לקחו על הכל חלקים+אבחון תקלות במחשב +עבודה 987 ש"ח נתנו לי גם עץ ריח ושטיפה חיצונית ופנימית. שירות אדיב של אבי פז. בנתיים עשיתי הרצה של 35 ק"מ - הרכב נוסע מצויין.
  15. כן זה מה שאמרו לי בטלפון. אלה מוסכים מורשים של היבואן. (אחד מהם רוצה 310 ש"ח...) אלו מחירים שיגבו ממני אם לא אתקן אצלם לאחר הדיאגנוזה ואיתור התקלה/תקלות.
  16. טוב ביררתי לגבי בדיקה ממוחשבת של הרכב באוטו-דיפו בראשון...לא מבצעים. בדקתי 2 מוסכי מורשה של היבואן רוצים 300 ש"ח (השני 310 ש"ח) בדיקה של הרכב במחשב (נראה לי יקר או שזה המחיר היום?). אלך לבדוק את הרכב במוסך מורשה ועדכן מחיר/ מה הציעו לתקן ומחיר התיקון חלפים והעבודה. הבנתי גם מאחד מהם שאם אתקן אצלם לאחר הדיגנוזה יקחו את מחיר החלק + שעות עבודה. השני רצה להכניס גם חלק מעלות הבדיקה למחיר + החלק+ שעות העבודה |||! אם למישהו יש המלצה למוסך אחר אשמח לשמוע.
  17. תודה למגיבים. קראתי גם ברשת (האתר הילוך שישי) שיכולות להיות עוד בעיות שיגרמו לתופעה זאת. כגון : "בעיה מסוג זה יכולה להיגרם מחיישן גל זיזים, חיישן ארכובה ואפילו משגם של גלגל עליון בראש מנוע." אני מטפל ברכב שנים במוסך אוטו-דיפוט. האם הייתם ממליצים ללכת לאתר ולתקן את הבעיה שם, או ללכת רק למוסך מורשה סוזוקי (ששם אני חושב התיקון יעלה יותר...ואולי הרבה הרבה יותר...).
  18. שלום רב, יש לי רכב סוזוקי בלאנו שנת 2000. היום לאחר נסיעה של 20 דקות כשהרכב עמד והמנוע מונע בסיבובי סרק הרגשתי רעידות ברכב. לאחר מכן כשהרכב נסע הרעידות הפסיקו אבל כשהגעתי לעליה הרכב התקשה לעלות גם כשנתתי גז... הגיע ל 2000 סיבובים לדקה לפי מד סיבובי מנוע ובגמר העליה המנוע כבה.הרגשתי שהרכב לא סוחב את העליה בכלל. הדלקתי שוב את הרכב שוב רעידות, נדלקה גם נורת האזהרה check engine, אמרתי נוסע לחניה בבית עד יעבור זהם... מרחק של 2 קילומטר. במהלך הנסיעה הרכבה נסע טוב נורית ה check engine דלקה כ 1 קילומטר בנסיעה ואז כבתה, שאר הנסיעה גם עברה חלק. ולשאלות: 1. מה יכול להיות דפוק במערכת שגרם לזה? 2. האם כדי לבדוק את התקלה במחשב אני צריך ללכת למוסך מתמחה של סוזוקי או שאפשר גם אצל אחרים שיש להם מיכשור מתאים? 3. כמה תעלה הבדיקה (ללא תיקון) בערך נכון להיום? 4. האם במצב זה שתיארתי ובדיקה במחשב לתקלה תתן את התשובה לתקלה והתיקון ב 100% או שיכול להיות שאני במצב של תלך-תבוא, תיקנו-הבעיה לא תוקנה, ינסו משהו אחר... קראתי בספר הרכב ש check engine קשור לבעיה כלשהיא במערכת הפליטה, אבל גם הרעידות קשורות לזה? למה אין לי רעידות בנסיעה ורק בעמידה? ברכב לא הוחלף ממיר קטליטי.
  19. בדקתי לקראת הטסט את כל האורות ברכב. יש לי את אור אחורי אחד שלא נדלק. המנורה במיקום זה תקינה. אבל האור לא נדלק. איזו פעולה אמורה להדליק אותו? איזה מצב? מצורפת תמונה של מיקום הנורה בפנס האחרוי צד שמאל. http://gyazo.com/fbfbe7474568089dc90b6dd1ecd52345.png תודה.
  20. תברח................מהר.
  21. שלום רב, ברשותי רכב סוזוקי בלאנו שנת 2000 ירוק זית. אני מעוניין לצבוע אותו בעצמי. כמה ליטר צבע להערכתם אני אזדקק לצביעת כל הרכב? כמה ליטר לכה להערכתם אני אזדקק? מה המחיר המקובל בתחום הזה לליטר צבע? מצאתי את החנות הזאת שמוכרת צבע http://www.topcolor.co.il/default.asp?iId=LDDGE ממליצים? בנוסף מישהו יכול להמליץ על מרסס צבע? ראיתי את זה באתר ערוץ הקניות http://www.21.tv/p-39332/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8_%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94_Paint_Zoom_ וידאו ממליצים? או שיש משהו יותר טוב ויותר זול? מישהו יכול לרשום את השלבים או להפנות למדריך מוכן כיצד לצבוע את הרכב בעצמך? בנוסף הצבע של הרכב שלי מתקלף בחלק מהמקומות (הלכה) נשאר הצבע הירוק מתחת, משהו כמו התמונה הזאת: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=288427&highlight=%D7%A6%D7%91%D7%A2 איך לטפל בזה לפני הצביעה? עם מה להסיר? צריך צבע יסוד לפני הצביעה? אני איש טכני, אין לי בעיה לעבוד, וזה יצא גם טוב ויפה, אם רק אקבל את ההדרכה המתאימה. תודה למשיבים.
  22. המדחס מסתובב ועובד, הצינור קר. היום כשנסעתי ברכב לא הרחתי כלום, המזגן עבד וקירר. יש עוד רעיונות מה לבדוק?
  23. תודה.
  24. שנת 2000. מה אפשר לעשות ומה לבדוק (והיכן ממוקם ברכב) כדי לאתר את הבעיה ואולי לתקן ללא פניה למוסך.
  25. שלום, ברשותי רכב סוזוקי בלנו שנת 2000. המזגן לא מקרר - יוצא אוויר במקום אוויר קר. החימום עובד. במזגן הרכב לא מולא גז מזגן מאז שנקנה (10 שנים). מחפש המלצה לבעל מקצוע אמין (ושלא יספר סיפורים...) שיבדוק את המערכת, ימלא גז, יבדוק שכל המערכת בסדר ואין דליפת גז מהמערכת באזור תל אביב, יפו, בת ים, חולון כמו כן האם יש בדיקה שאני יכול לעשות לבד כדי להבין אם הבעיה היא בחוסר גז בלבד או שיש בעיה במערכת המזגן עצמה? תודה, יום טוב
×
×
  • תוכן חדש...