![](https://carsforum.co.il/uploads/set_resources_30/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
teyal
-
הודעות
2,214 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
10
teyal שיחק אותה בתאריך מאי 8 2021
התכנים של teyal היו האהובים ביותר!
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של teyal
נהג שודים מדופלם (7/14)
703
מוניטין
-
ברכבים שלי הבוחנים בכל המכונים שהייתי בכלל לא בודקים מספר מנוע. כנראה מפני שבלי מצלמה אנדוסקופית אין להם סיכוי לראות אותו.
-
כנ"ל החלפתי 2 אלקטרות בני כעשור בתדיראן אלפא פרו אינוורטר 180 והחוייה שלי מאוד דומה לשלך. לטענת ספק המזגנים מניסיונו האינוורטר של תדיראן (למעשה גריי...) הוא המוצלח ביותר.
-
אני משתמש בבוש GDS-1000 חיה רעה. החיסרון, שצריך סוללת 8 אמפר על מנת להפיק ממנו את מירב הביצועים. היתרון, שהוא חולק סוללה ומטען עם הפטישון, הדיסק, המברגה והפנס. לגזור ברגים לא יצא לי, ישלו 3 מצבי כוח. פות"ש: ממליץ לך מאוד להיכנס לערוץ torque test channel ביוטיוב. הם עושים השוואות מאוד מקצועיות של כל הכלים האלו.
-
כנ"ל אבל גם רשיון לווספה הוצאתי בח"א. קיבלתי רשיון אזרחי עד 500 סמ"ק, שלאחר מכן שונה ל 54 כ"ס. אצלכם לא היו שיעורי ווספה? גם היום יש את זה. הילדים שלי עשו תיאוריה בתיכון.
-
עברתי טסת ב 1987. מעניין בוקי כי כל מה שציינת לא היה. לא מינימום שיעורים, לא מלווה, לא נהג חדש, לא הגבלת נוסעים. למעשה אחרי הטסט היית נהג רגיל לכל דבר ועניין. למדתי על סובארו DL 84.
-
אני חותך את הפייה של הסיליקון בעובי של 2-3 מ"מ. מורח ישירות מהפיה על הבית קאמשפט בלי למשוח ואז מצמיד את המשטחים. כמובן שמהדק ב 10NM מהפנים החוצה בדומה להידוק של ראש מנוע.
- 54 תגובות
-
- tsb b1bw012yq0
- 3008 dv6 timing
- (ועוד 4 )
-
שריטה לכנף אחורית עם השארת פתק התנצלות ופרטים - מה הייתם עושים?
teyal פרסם הודעה בנושא של YPV בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמובן, אתה יכול לקבל גם הצעת מחיר על סמך התמונה. -
שריטה לכנף אחורית עם השארת פתק התנצלות ופרטים - מה הייתם עושים?
teyal פרסם הודעה בנושא של YPV בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מתקשר לאדם שהשאיר את הפתק. מסכם איתו שאתה מתקן אצל פחח מטעמך והוא/הביטוח שלו משלמים. -
סחטיין על ההתעמקות חנות החלפים השכונתית מחזיק רק את האפור. וכאמור, יש לי ניסיון מעולה איתו. גם באטימת קרטרים לפני זה עבדתי כמו כולם עם הויקטור ריינז וההבדל באמת מורגש.
- 54 תגובות
-
- tsb b1bw012yq0
- 3008 dv6 timing
- (ועוד 4 )
-
- 54 תגובות
-
- tsb b1bw012yq0
- 3008 dv6 timing
- (ועוד 4 )
-
ב TSI החיבור בין אלומיניום לאלומיניום מאוד דומה וגיליתי, שהסליקון של ELRING (שהוא המקורי למעשה) הרבה יותר טוב מויקטור ריינז, גם בהיבט היישום וגם בהיבט העמידות.
- 54 תגובות
-
- 1
-
-
- tsb b1bw012yq0
- 3008 dv6 timing
- (ועוד 4 )
-
מאמר: איך נפלו גיבורים - או איך התחדשתי ב- BYD SEAL כפולת מנועים
teyal פרסם הודעה בנושא של הלוחש למכוניות בתוך רכב כללי
יש אוכל גורמה בשובך? חשבתי שבשובך יש רק גרגירים. (בודק איות זו לא מילה גסה. כל ההודעות שלך מלבד הסגנון המתלהם רצופות בשגיאות כתיב) -
בעולם הרכב, יש מספר לא מבוטל של דוגמאות של אילוצים הנדסיים אחרים שלא בהכרח עושים טוב לרכב. במקרה הזה, אני מניח שמנוע בעל קיבולת נמוכה יותר של שמן, זוכה לציון ירוק גבוה יותר.
-
זה כמו זע"ט של המנופים?