שלום רב לכולם
יש לי רדיו דיסק, דגם Kenwood KDC-MPV7023
הבעיה היא שאין מגע בין הפאנל לבין במכשיר עצמו וכל רעידה הכי קטנה באוטו או לא משנה מה, המסך נכבה
בנקישה, שתיים במסך, המסך נדלק שוב פעם עד ללרעידה הבאה.
ניסיתי לעשות לו ניקוי מגעים וזה לא עוזר..
אולי יש עוד פתרונות לזה?
תודה מראש עומר.