Jump to content

OmerL

  • הודעות

    96
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי OmerL

  1. שלום לכולם ברשותי קאיה פריד, לחלק מכם שיודעים הבגאז' בקאיה קטן. אני מחפש סאב שיכנס לבגאז' וישאר עוד לפחות טיפה מקום, המלצות לסאבים שונים יתקבלו בברכה :arrow: תודה מראש
  2. אממ השאלה היא לא הסכום, השאלה היא האם שווה לי לקחת אוטו ב300 שקל או אפילו 250... ואני הולך להגביר איתו רמקולים אחורים 6*9 וסאב..
  3. מה אתם אורמים על המגבר הזה: Sony XM-ZR604 יש לי הצעת מחיר של 300 שקל בשבילו והוא שלי... [יד שניה מחבר]..
  4. קאיה פריד על הדשבורד למטה 4 אינץ' מאחורה ליד המגש גם כן 4 אינץ' אין בדלתות ואין על המגש
  5. סליחה על ההתפרצות אבל מישהו פה בתגובה אחת יכול להסביר לי מה זה אומר HU?
  6. אני אהבתי באמת פשוט ויפה
  7. אצלנו פה באשדוד איזה מישהו על קטנוע 250 כתום נוסעה אם מערכת כזו: http://www.lewisrides.com/scooter/hi...b-mounting.jpg וכשהוא עומד בצומת אם מוזיקה, שומעים אותו יותר חזק מכל צעיר שעומד בצומת על פול ווליום זה אפילו מצחיק לפעמים
  8. אצלי היתה מערכת בקטנוע שלי היה לי מתחת לכיסא רמקול אחד של 9*6 +2 טויטרים לאחר מכן שמתי 2 רמקולים של 4 אינצ'+2 טויטרים והיה המון הבדל, לך על ה4 אינצ'..
  9. אוקי תודה רבה עזרת לי מאוד חבר
  10. אני חושב שאתה צודק יש אולי רדיו דיסק יחסית טוב שנע בין המחיר 700-500 ש''ח? תוכל אולי להמליץ על משהו?
  11. טוב אולי אתה באמת צודק סליחה על ההתפרצות. התקשרתי ושאלתי בקשר לתיקון ואמרו לי שזה החלפת מגעים וזה נע בין 200-250 שקל לדעתי פשוט לא שווה מה אתם אומרים?
  12. אני לא מצליח להבין למה אנשים לא יכולים להגיב.. כל אחד אחר שפותח שרשור, אחרי דקה שתיים יש תגובות אצלי האשכול יכול להיות קיים חודש אם 500 צפיות ו0 תגובות.. תודה לעוזרים באמת..
  13. שלום רב לכולם יש לי רדיו דיסק, דגם Kenwood KDC-MPV7023 הבעיה היא שאין מגע בין הפאנל לבין במכשיר עצמו וכל רעידה הכי קטנה באוטו או לא משנה מה, המסך נכבה בנקישה, שתיים במסך, המסך נדלק שוב פעם עד ללרעידה הבאה. ניסיתי לעשות לו ניקוי מגעים וזה לא עוזר.. אולי יש עוד פתרונות לזה? תודה מראש עומר.
  14. +- 800 שקל אבל אני יכול להביא בפחות... העניין הוא שאני רוצה לדעת עליו קצת רקע.. זה הכל.. [נכון לעכשיו ]
  15. הרדיו דיסק אומנם לא היה אצלי אבל הוא היה אצל אחותי ברכב ותאמת המכשיר הוא מכשיר יחסית די נחמד.. לא רע בכלל אבל היו כמה פאשלות של תקיעות.. כמו למשל: להעביר שיר, מעביר לאחר כמה זמן והאנימציות במסך נתקעו...
  16. שלום וברכה לכל חברי הפורום כפי שאתם רואים אני חדש בפורום. יש לי רדיו דיסק שאני די סגור עליו: Pioneer DEHP5950IB היתי רוצה לקבל קצת רקע וחוות דעת מאנשים שאולי רכשו את הרדיו דיסק בעבר או משתמשים בוא עד היום.. יתרונ\ות? חסרונ\ות? האם שווה בכלל לקחת את המכשיר והאם הסכום שדורשים עליו שווה? תודה רבה מראש עומר.
×
×
  • תוכן חדש...