-
הודעות
96 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי OmerL
-
לא ניראה לי שעזרת אפשר מקומות טיפה יותר הגיוניים?
-
הרצתי חיפוש ולא הצלחתי לימצוא תשובה לשאלתי יש לי סיאט איביזה שנת 2000, יש לה מערכת בקרת הקלים כמו שרובכם יודעים והכל כולל הכל נמצא בקופסא אחת גם הרדיו,גם המזגן, גם המסך, בקיצור... יש פה אולי חבר'ה שכבר היה להם ניסיון אם הרכב ועשו התקנת מערכת ברכב כזה? כעיקרון אחת האפשרויות זה פשוט להוסיף רדיו דיסק ולחבר אליו רמקולים זה ברור אבל המליצו לי על מקום שזה מתחת להגה ואני אישית לא היתי רוצה לשים אותו שם יש אולי למישהו עוד הצעות חוץ ממתחת להגה? תודה על העזרה..
-
אני לא כל כך מאמין שרק מנורות הם אלה שיתנו את האפקט הקסנון כמו בתמונות של Smallers באמת שלא מאמין אם אתה רוצה כבר להשקיע קנה קיט קסנון איכותי ותהנה מסכים שהוא לא חוקי, אבל אם התקנה יפה ובלי סינוורים מיותרים אף אחד לא יגע בך.. שבוע טוב
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
אני חודש שלבנות באגי זה טיפה יותר מורכב ואמור להיות יותר מושקע ממה שמדריך דרך האינטרנט יספק לך.. בכל מקרה בהצלחה
-
רכבים יפים היו שם ולגבי לחיצות חבל שלא היו... [בעיני] המכוניות שבאמת אהבתי שם זה האודי A3 אדומה של איזה צלם שהיה שם היא פשוט מדהימה, והלאון הצהובה שהיתה שם אם אני לא טועה היו שתיים בכל מקרה היו שם רכבים ממש יפים וכל מי שלא היה הפסיד יש אולי במיקרה מישהו שצילם תאוטו שלי? איביזה לבנה..
-
היה מפגש סביר אני יחסית ציפיתי לטיפה יותר אולי זה פשוט שאני לא מכיר שם אף אחד ואף אחד לא מכיר אותי וגם אף אחד לא נתן לי איפלו תמונה לאיביזה.. :\ אולי בפעם אחרת אגב אני היתי הבחור על הסיאט איביזה הלבנה אם הג'אנטים של איביזה טורבו אם קסנון
-
הלוואי וירבו שמחות כאלו :lol:
-
יש לי הרגשה שהולך להיות די נחמד אתם לא רוצים אולי שכל אחד יתרום קצת מעצמו ונביא לפחות איזה נשנוש קטן או אפילו נתארגן על האש למרות שזה ניראה לי מאוחר מידי כבר...
-
נסי חזית לאיביזה שנת 2000 יש? אם יש אפשר בבקשה הצעת מחיר בפרטי? תודה מראש..
-
גם אני יגיע פעם ראשונה :] יש כניסה לאיביזה 1.4 נכון?
-
מצאתי סירטון שתבינו בדיוק על מה אני מדבר
-
רציתי לקבל הצעת מחיר לגבי ג'אנטים מט או קרבון אני לא יודע אם אתם עושים את זה או לא כי אצלנו (באשדוד) יש כמה מכוניות שכבר נוסעות אם ג'אנטים שעליהם יש מדבקת קרבון השאלה כמה יעלה לי לעשות מדבקת קרבון על ארבע ג'אנטים? תמונות של הג'אנט http://www.up2me.co.il/v.php?file=98148524.jpg http://www.up2me.co.il/v.php?file=260197.jpg כנ'ל גם לגבי מדבקת מט תודה מראש עומר
-
לגבי ה0-100 אני אומר לכם בוודאות שזה פחות מי 15 שניות 100% ולגבי edan כנראה שאני ילך על מה שאתה אמרת אני באמת מאמין שזה רק יועיל ולגבי הדוד אני גם בעד
-
לגבי ה60 סוסים וה12 שניות זה אמיתי וריאלי לגמרי ובנוגע להחלפת מנוע כמו שאמרת, לא ניראה לי שזה שווה את זה אני יותר מתכוונת לשידרוגים כמו צ'יפים למינהם וכו'.. האם יש משהו מתאים למנוע הספציפי הזה שוב פעם אני חוזר דגם Stella 60 Hp
-
זה גם משגיסי (מי זה משגיסי?)אמר [יש לו סיאט איביזה קופרה 320 כ''ס משהו נחמד ביותר]. הוא תמיד צוחק עלי שאני מעביר הילוכים כמו זקנה. אבל על האיביזה שלי רשום ברשיונות 60 כ''ס, הגיוני?
-
שלום לכולם לפני משהו כמו שבועיים קניי (מה זה?) רכב שתמיד רציתי סיאט איביזה שנת 2000. ידנית, אבל מחוסר תקציב לקחתי את הדגם סטלה מנוע 1.4 ידנית (כבר אמרת ידנית), קופה, הכל טוב ויפה. האוטו יחסית נוסע יפה ואני די מבסוט מהמנוע. כעיקרון התחלתי להשקיע בוא (בו)מבחינה קוסמטית כגון ג'אנט 16 של איביזה טורבו, כמה חצאיות,קסון וכו'.. רציתי לדעת האם יש משהו שיכול להוסיף לרכב טיפה יותר כוח? אני לא מדבר על שיפור רציני כמו טורבו וכל השאר. פשוט היום בדקתי את הרכב והוא מגיע מ 0-100 ב12 שניות. האם אפשרי לעשות משהו שיגיע מי (מ) 0-100 ב10 שנייות? הצעות התקבלו בברכה מקווה שהניסוח שלי היה יחסית ברור לילה טוב והמשך שבוע נעים
-
שלום לכולם ברשותי כרגע קיה פרייד אוטומטית שנת 97, אני מעוניין להלחליף את הרכב לרכב ידני בלבד ונכון לעכשיו רוצה ויש את מה שצריך בשביל להשקיע ברכב הבא שלי מבחינת כוח, אחיזה וכל השאר יש אבל, התקציב שברשותי לרכב הוא עד 18,000 שקל לרכב החדש.. אני חשבתי ללכת על הונדה סיויק שנתונים הישנים יותר כמו 94-96 וכו' או פוקלסווגן גולף גם כן שנתונים 94-96 וכו'.. העניין הוא שאני מתלבט בין שני הרכבים האם למישהו היה ניסיון באחד מהרכבים הללו, אפילו לא בקטע של שיפורים אלה פשוט שהיה ברשותו את אחת מהמכוניות ויכול לייעץ לי אולי אשמח גם לקבל חוות דעת הרכבים אחרים תודה רבה מראש. עומר
-
מפגש דרום 12.11 ביער המלאכים ב13:00
OmerL פרסם הודעה בנושא של -מוטי- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אולי בפעם הראשונה אני אגיע בשביל סך הכל לראות איך זה במפגשים האלה.. אם אני אגיע אני יביא איזה 3 בקבוקי קולה קרה אני מאמין :] -
כעיקרון גשהזכרונות מתאפסים אז זה אומר שאין לך מתח קבוע, תנסי להחליף מקומות בקבלים של הפלוס קבוע ופלוס אחרי סוויץ', כאילו זה במקום של האחר
-
אהובי שי :] תודה רבה רבה לך! עזרת לי מאוד... :lol: המגבר שברשותי: http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=Mac%20Audio%20MP8000 וגם על המגבר עצמו רשום Two Chanel Amp..
-
מישהו?
-
שלום לכולם מותקן אצלי ברכב מגבר של MAC שני ערוצים MP8000, 1000 WAT המגבר נכון להיום מגביר אך ורק את הסאב היתי רוצה לדעת בוודאות אם אני יגביר על המגבר זוג רמקולים נוסף (כולל הסאב) יגרם נזק מסויים למגבר? סאב? רמקולים? ואם לא יגרם נזק... היתי שמח לתיאור קטן של איך בדיוק אני עושה זאת. תודה מראש לעונים
