יש לך (לי יש בכל מקרה) חיישון לחץ אויר בפילטר המקורי
כאשר אתה מפרק את הפילטר המקורי, תפרק ממנו גם את החיישן ולאחר הרכבת הפילטר הפתוח
אל תשכח להרכיב את החיישן לפילטר הפתוח בצורה נכונה..
אם אתה לא יודע איך לעשות זאת לבדך, גש למקום שיוכלו לטפל בך כי חבל שאחרי הרכבה לא נכונה
הרכב לא יפעל נכון ויגרם נזק לאחר כמה זמן
בהצלחה
Jusper תשמע כמה זמן הוא החזיק אני לא יודע אבל מה שכן עד שהוא מכר את האוטו עבר משהו כמו 4 חודשים
ואני מאמין שעד היום היא עובדת אם לא החליפו אותה..
בכל מקרה אני אומר מה שבאמת היה
וכמובן שבמצב הנוכחי של הבחור עדיף להחליך HU ולהוסיף לפחות מגבר 2 ערוצים שיגביר את הסאב..
תקשיב.. אני לא יודע מה אנשים אומרים לך פה אבל אני ניסיתי את זה באוטו של חבר
לחבר שלי היתה פיאט בראווה
היה לו סאב,מערכת,רמקולים קדמיים+אחוריים ללא מגבר
עשינו דבר כזה
חיברנו רמקולים קדמיים ישירות למערכת, אחוריים גם כן ישירות למערכת וסאב התחברנו לאחד מהרמקולים האחוריים
והוא אהב.. כמובן שאתה לא מרגיש את הסאב כמעט.. אבל תנסה, לך תדע אולי תאהב
אז ככה שלום לכולם
לאחר די הרבה התלבטויות וחיפוש אחר רדיו דיסק יחסית טוב ובמחיר יחסית די זול
מצאתי את מה שאהבתי וזהו המכשיר הנ''ל:
המכשיר נחמד מאוד וגם ניראה לא רע בכלל....
ההתקנה אני ביצעתי וזהו כעיקרון...
פשוט תגידו תתחדש ובשעה טובה :lol:
בקשר להתקנה אני לא מודאג
א. אני יכול להתקין לבד
ב. יש קרוב משפחה שהוא מתקין מקצועי..
הענייין הוא שאני מחפש באמת רכיבית טובים ולא סתם ואני מפחד לקחת סתם דברים שלא יתנו כלום
ושוב פעם אני מציין רכב קאיה פריד עם אזעקה!
שלום לכולם
אז ככה סוף סוף הגיע היום שבוא יש לי את התקציב של ה4 אלף שקל
ובוא אני צריך לבנות מערכת
רכיבים שיש לי כרגע
מגבר 2 ערוצים Mac
http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1167
רמקולים קידמיים של CADENCE שאותם אני חייב להחליף
סאב: Magnat 12
רמקולים אחוריים: 6*9 Pioneer שאותם היתי רוצה להשאיר..
מה שאני מחפש זה לשדרג את המערכת שלי כמה שיותר
להחליף רדיו, מגבר 4 ערוצים בנוסף, קומפוננט מקדימה ואפשר גם להחליף סאב...
לארבעת הרכיבים הללו יש תקציב של 4K
אשמח לייעוצים
תודה מראש..
רכב קאיה פריד אם אזעקה :-):arrow::lol:
אוקי תודה
עוד שאלה :]
איך הקומפוננט הזה:
http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=466&oid=b3ajlq55h5ju4145quvz4t45
ביחס לטמפו?...
או המלצות לקופוננטים אחרים, סתם להתעניינות...
תודה מראש
אממ אז סבבה מתאים לבינתיים...
על איזה מגבר היתם ממליצים של 4 ערוצים?
תראו אני אישית ברכב הראשון שלי לא הולך להשקיע מערכת משהו משהו..
חשבתי על הV12 של PLATINUM...
לא מצפה לניסים ונפלאות ממנו..
אבל ביחס למחיר.. עושה תעבודה?
תודה לעוזרים... :lol:
סבבה הבנתי תודה
אז ככה יש לי מקדימה רמקולים שקניתי מזמן של Cadence [הם זמניים]!!!
רמקולים של פיונר 460 WATT, לפי מה שרשום..
סאב MAGNAT
והמגבר.. אם אני מגביר איתו רק תסאב..
מה אתם אורמים אפשר לשמוע מוזיקה?
או מה היתם ממליצים להחליף?
שלום לכולם..
אז ככה התחדשתי במונו של חברת MAC
הדגם הוא MP8000 ולפי מה שרשום:
Two Channel Amplifier 1000 Watts Max.
אז ככה היתי רוצה לקבל קצת חוות דעת עליו אם אפשר כמובן..
או לפחות [תתחדש] :lol:
כמה תמונות שלו:
http://www.israup.net/images/801f713eb36664c39e4b33b03dd64056.jpg
http://www.israup.net/images/b22c1b7eccc453da9ec21ba1425c409a.jpg
http://www.israup.net/images/8fa622ae64b7168f614ad7d9c9456c71.jpg
http://www.israup.net/images/215456c82ee8279b68e2d19c97b5e209.jpg
תודה מראש :lol:
שלום לכולם
אז ככה
הביאו לי רמקולים חדשים מהסוג הזה
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=131077
לפי מה שקראתי בזאפ רוב החוות דעת חיוביות והאנשים מבסוטים מהם
יש עוד מישהו ששמע את הרמקולים האלה ויוכל לתת לי חוות דעת בנושא?
תודה מראש.. הם פשוט עוד לא מורכבים באוטו ויהיו מורכבים רק משהו כמו עוד חודש..
היתי רוצה לדעת מה תגידו לגביהם...
שוב פעם תודה..
הינה זהו היום שוב פעם ישבתי באותו אוטו ופשוט הוא לא כיוון בגלל שהוא ידע מראש שהוא בעוד שעתיים מחליף רדיו דיסק אז הוא לא השקיע לזה מחשבה..
עכשיו התיישבתי ויצאתי אם חיוך מהרכב אבל עדיין אני מאמין שאם מגבר זה ישמע הרבה יותר טוב..
עכשיו בקשר ל9*6 אחוריים..מה כדאי לי לקחת
או במקום 9*6 שווה לקחת משהו אחר בתקציב של כ500 שקל אולי אם חריגה של 700 שקל
כמו סאב? מגבר?
תודה מראש כל הצעה תתקבל בברכה