Jump to content

OmerL

  • הודעות

    96
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי OmerL

  1. יש לך (לי יש בכל מקרה) חיישון לחץ אויר בפילטר המקורי כאשר אתה מפרק את הפילטר המקורי, תפרק ממנו גם את החיישן ולאחר הרכבת הפילטר הפתוח אל תשכח להרכיב את החיישן לפילטר הפתוח בצורה נכונה.. אם אתה לא יודע איך לעשות זאת לבדך, גש למקום שיוכלו לטפל בך כי חבל שאחרי הרכבה לא נכונה הרכב לא יפעל נכון ויגרם נזק לאחר כמה זמן בהצלחה
  2. דימה: אין שום בעיה JUSPER: תשמע זה עניין שלו.., הוא אוהב ככה.. אתה לא יכול להתווכח איתו
  3. אני אישית יודע איך זה ישמע ואני אישית ממש אבל ממש לא ממליץ לך על זה תשמע לדעתי אין לך פה הרבה בחירות אני חושב שכדאי לך להשקיע קצת ולהנות מהתוצאה..
  4. Jusper תשמע כמה זמן הוא החזיק אני לא יודע אבל מה שכן עד שהוא מכר את האוטו עבר משהו כמו 4 חודשים ואני מאמין שעד היום היא עובדת אם לא החליפו אותה.. בכל מקרה אני אומר מה שבאמת היה וכמובן שבמצב הנוכחי של הבחור עדיף להחליך HU ולהוסיף לפחות מגבר 2 ערוצים שיגביר את הסאב..
  5. תקשיב.. אני לא יודע מה אנשים אומרים לך פה אבל אני ניסיתי את זה באוטו של חבר לחבר שלי היתה פיאט בראווה היה לו סאב,מערכת,רמקולים קדמיים+אחוריים ללא מגבר עשינו דבר כזה חיברנו רמקולים קדמיים ישירות למערכת, אחוריים גם כן ישירות למערכת וסאב התחברנו לאחד מהרמקולים האחוריים והוא אהב.. כמובן שאתה לא מרגיש את הסאב כמעט.. אבל תנסה, לך תדע אולי תאהב
  6. ההתקנה כוללת את החוטים חבר! אני מאמין בסביבות ה300 שקל+- וזאת התקנה טובה.
  7. שני דגמים האלה זהים כמעט לדגם שקניתי שהוא JVC KD R300 כמעט בהכל! וההבדל מחירים ענק!
  8. אז ככה שלום לכולם לאחר די הרבה התלבטויות וחיפוש אחר רדיו דיסק יחסית טוב ובמחיר יחסית די זול מצאתי את מה שאהבתי וזהו המכשיר הנ''ל: המכשיר נחמד מאוד וגם ניראה לא רע בכלל.... ההתקנה אני ביצעתי וזהו כעיקרון... פשוט תגידו תתחדש ובשעה טובה :lol:
  9. תוריד דלתות.. זה עומד על ברגיםם
  10. ניראה טוב עוד תמונות????
  11. בקשר להתקנה אני לא מודאג א. אני יכול להתקין לבד ב. יש קרוב משפחה שהוא מתקין מקצועי.. הענייין הוא שאני מחפש באמת רכיבית טובים ולא סתם ואני מפחד לקחת סתם דברים שלא יתנו כלום ושוב פעם אני מציין רכב קאיה פריד עם אזעקה!
  12. אוקי סבבה אז איזה קומפוננט הביא? איזה מגבר? ואיזה רדיו דיסק? חשוב לי איכות ועוצמה אבל יותר איכות
  13. אוקיי תודה רבה אני לא סגור על זה שאני ילך על יד שניה כי אני מעדיף חדש עוד תגובות?
  14. שלום לכולם אז ככה סוף סוף הגיע היום שבוא יש לי את התקציב של ה4 אלף שקל ובוא אני צריך לבנות מערכת רכיבים שיש לי כרגע מגבר 2 ערוצים Mac http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1167 רמקולים קידמיים של CADENCE שאותם אני חייב להחליף סאב: Magnat 12 רמקולים אחוריים: 6*9 Pioneer שאותם היתי רוצה להשאיר.. מה שאני מחפש זה לשדרג את המערכת שלי כמה שיותר להחליף רדיו, מגבר 4 ערוצים בנוסף, קומפוננט מקדימה ואפשר גם להחליף סאב... לארבעת הרכיבים הללו יש תקציב של 4K אשמח לייעוצים תודה מראש.. רכב קאיה פריד אם אזעקה :-):arrow::lol:
  15. אוקי תודה עוד שאלה :] איך הקומפוננט הזה: http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=466&oid=b3ajlq55h5ju4145quvz4t45 ביחס לטמפו?... או המלצות לקופוננטים אחרים, סתם להתעניינות... תודה מראש
  16. אממ אז סבבה מתאים לבינתיים... על איזה מגבר היתם ממליצים של 4 ערוצים? תראו אני אישית ברכב הראשון שלי לא הולך להשקיע מערכת משהו משהו.. חשבתי על הV12 של PLATINUM... לא מצפה לניסים ונפלאות ממנו.. אבל ביחס למחיר.. עושה תעבודה? תודה לעוזרים... :lol:
  17. סבבה הבנתי תודה אז ככה יש לי מקדימה רמקולים שקניתי מזמן של Cadence [הם זמניים]!!! רמקולים של פיונר 460 WATT, לפי מה שרשום.. סאב MAGNAT והמגבר.. אם אני מגביר איתו רק תסאב.. מה אתם אורמים אפשר לשמוע מוזיקה? או מה היתם ממליצים להחליף?
  18. למה הכוונה סט רמקולים חזק? אין אפשרות להגביר כפי שאמרתי סאב+זוג רמקולים?
  19. בעיקרון רק תסאב, סאב של MAGNAT יש אפשרות להגביר איתו עוד משהו? כמו רמקולים קדמיים?
  20. שלום לכולם.. אז ככה התחדשתי במונו של חברת MAC הדגם הוא MP8000 ולפי מה שרשום: Two Channel Amplifier 1000 Watts Max. אז ככה היתי רוצה לקבל קצת חוות דעת עליו אם אפשר כמובן.. או לפחות [תתחדש] :lol: כמה תמונות שלו: http://www.israup.net/images/801f713eb36664c39e4b33b03dd64056.jpg http://www.israup.net/images/b22c1b7eccc453da9ec21ba1425c409a.jpg http://www.israup.net/images/8fa622ae64b7168f614ad7d9c9456c71.jpg http://www.israup.net/images/215456c82ee8279b68e2d19c97b5e209.jpg תודה מראש :lol:
  21. תסע לכל חנות של מתקינים אצלך בעיר ותבקש שיחליפו, כל הסיפור זה הפירוק וההרכבה של הפלסטיקים של הלוח שעונים..
  22. שלום לכולם אז ככה הביאו לי רמקולים חדשים מהסוג הזה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=131077 לפי מה שקראתי בזאפ רוב החוות דעת חיוביות והאנשים מבסוטים מהם יש עוד מישהו ששמע את הרמקולים האלה ויוכל לתת לי חוות דעת בנושא? תודה מראש.. הם פשוט עוד לא מורכבים באוטו ויהיו מורכבים רק משהו כמו עוד חודש.. היתי רוצה לדעת מה תגידו לגביהם... שוב פעם תודה..
  23. הינה זהו היום שוב פעם ישבתי באותו אוטו ופשוט הוא לא כיוון בגלל שהוא ידע מראש שהוא בעוד שעתיים מחליף רדיו דיסק אז הוא לא השקיע לזה מחשבה.. עכשיו התיישבתי ויצאתי אם חיוך מהרכב אבל עדיין אני מאמין שאם מגבר זה ישמע הרבה יותר טוב.. עכשיו בקשר ל9*6 אחוריים..מה כדאי לי לקחת או במקום 9*6 שווה לקחת משהו אחר בתקציב של כ500 שקל אולי אם חריגה של 700 שקל כמו סאב? מגבר? תודה מראש כל הצעה תתקבל בברכה
  24. עוד הצעות? אני שמעתי את המורל טמפו ללא מגבר ובעוצמה יחסית גבוה הם נחנקים מאט ואני ממש לא רוצה את זה... אם מגבר זה לא יקרה?
  25. תעשה כמו חבר שלי.. הוא לקח בד שחור דק מסויים ועטף את כל המגש האחורי שלו באוטו.. לא רואים כלום
×
×
  • תוכן חדש...