Jump to content

מיסטר נייס

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מיסטר נייס

  1. חלילה אני לא דיברתי על להפוך את הרכב אפילו לדומה לאיבו כי זה לא אפשרי אלא אם כן אני מוכר את האוטו וקונה איבו אמיתית . דיברתי על לשפר תגובות מנוע, יניקת אוויר, וכו' לא רוצה שהאוטו ייסע יותר מהר, שלא יעשה לי 0-100 יותר מהר או שייקח סיבובים על 140 "בכיף"
  2. נכנסתי לאתר אבל אני לא מוצא את הערך super lancer . מה לחפש ?
  3. שלום, רציתי לדעת האם האפשרות Shuffle קיימת בר"ד מסוג Kenwood 4044 ? תודה רבה .
  4. מחיר לאנג'ל - אייז למיצובישי סופר לנסר שנת 95 ? תודה .
  5. איזה יופי של יום מסלול, נדמה כאילו זה בחו"ל כל הכבוד לכם וכל הכבוד על יופי של תמונות
  6. נמרוד תודה רבה לך ותודה על התמונות
  7. לא נפגע חס וחלילה תודה
  8. מה זאת אומרת פירקתי? אם אפרק אותם, איך ארכיב? זה עם דבק?
  9. שבוע שעבר ראיתי רכב מספר X6-666-66 בראשל"צ . גם מסוג מרצדס אני לא זוכר איזה .
  10. שלום לכולם ברכבי סופר לנסר שנת 95 רוב הגומיות ברכב כבר יבשות ומתקלפות רציתי לדעת מהיכן אפשר לקנות סט לכל אורך הרכב של גומיות ? וכיצד מחליפים אותן? *אני מדבר על הגומיות שהולכות לאורך הרכב תודה.
  11. בכל אופן. שאלתי כמה אמור לעלות פרוייקט שכזה? אשמח לתשובה
  12. תודה רבה לכם אני אשמח לדעת כמה אמור לעלות פרוייקט הסבת סופר לנסר לגיר ידני כולל החלקים והעבודה ?
  13. די נמאס לראות מכוניות קונספט שאף פעם לא יוצאות לפועל כי הם נראות כמו חלליות
  14. אחלה של תמונות GO נס ציונה .
  15. בהצלחה בשיפוץ רק וורום וורום בזהירות .
  16. רכב מדהים
  17. אני יכול להמליץ לך על צמיגי אבורוס בפ"ת מחיר לג'אנט 13 הוא 1200 ש"ח עם איזון והרכבה . הם נמצאים ברחוב עמל 2, קרית אריה - פתח תקווה . בכל אופן, מבחר ל13 אין יותר מדי . בחנות באמת סביר להניח שתמצא גג 2-3 דגמים. בנוגע לאישור - אין מה לאשר אצלך - ברישיון אצלך רשום 13 ? אם כן, שום אישור. העלת ל-14? זה מידה מקורית מהיצרן, 22 ש"ח אם אני לא טועה וזה מאושר ברישיון.
  18. רנו מגאן 2 עדיף לחפש בגרסה הקצת יותר מאובזרת שלו מגרסת ה Business תתחדשו !
  19. האם אצלכם אפשרי לסרוק את התקלה על מנת לדעת בדיוק מה צריך לתקן ? תודה
  20. לאחר שנדלקה לי נורת CHECK ENGINE ברכבי קפצתי למוסכניק והסברתי לו הוא אמר לי שזה כנראה חיישן למדה (או חיישן כמות אוויר, משהו כזה) וחיישן חדש עולה סביבות 700 ש"ח שאלתי אותו האם דחוף להחליף, תשובתו הייתה , אם הנורה לא מפריע לך, אז לא. הרכב סה"כ יזייף קצת. הסממנים שמופיעים אצלי : אם אני מתחיל נסיעה מאוד איטית ומטפס עד 65-70 קמ"ש הנורה לא נדלקת. אם אני מתחיל נסיעה באופן רגיל, זאת אומרת לא יותר מדי גז אבל לא טיפ טיפה גז, היא גם נדלקת . כשאני עובר את המהירות הנ"ל פתאום הנורה נדלקת. שמתי לב שאם אני נותן פול גז במצא נסיעה (נוגע בכפתור למטה) הנורה לפעמים נכבית וככה זה נשאר . בקיצור שעולים הטורים, גם בתחילת נסיעה וגם באמצע נסיעה - הנורה נדלקת. מה אתם אומרים? אני חייל וחשוב לי לחסוך - בגלל זה אני זקוק לעזרתכם .
  21. אני לא רוצה להחליף מנוע אלא "לשפר" את הקיים . מה ההמלצות ?
  22. ברוב המקרים כן עוזרים בהצלחה .
×
×
  • תוכן חדש...