Jump to content

מיסטר נייס

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מיסטר נייס

  1. טוב מאוד שהם הסתירו את הלוחיות רישוי
  2. מיצובישי סופר לנסר
  3. שלום לכולם, היום התכוונתי להחליף נורות חניה אצלי ברכב. להפתעתי גיליתי שבפנס ימין הבית נורה הוחלף בתור "קומבינה" כלשהי, והמנורה היא נורה רגילה. אני רוצה להחליף נורה וזקוק לבית מנורה סטנדרטי (שמתאים ללדים הכחולים/אדומים/ירוקים) שכולם שמים. איזור נס ציונה-רחובות-ראשון לציון. תודה רבה !
  4. שבסוף לא תישארו בלי רמקולים...
  5. מת על חיפושית! מת!
  6. בוקים זה פיתרון טוב, אני מכונאי רכב ויש לי בשפע במחלקה נקווה שמהפקד שלי יאשר לי להלוות קצת...
  7. תודה רבה לכם.
  8. כיצד אפשר להרים את הרכב כדי לראות טוב? ג'ק לא מספיק גבוהה.
  9. האיזור הוא מתחת לכיסא הנהג וטיפה אחורה. כן הרעש מתגבר שלוחצים על הגז.
  10. שלום לכולם וקודם כל שבוע טוב! ביום חמישי האחרון הנעתי את האוטו ושמעתי רעש מאוד מוזר. כאילו הרכיבו לי פילטר פתוח מאוד זול שרק עושה רעש ותו לא. רציתי לדעת מה כדאי לי לבדוק? תודה לכולם.
  11. במהירות של 90-ומעלה ישנם רעידות בנסיעה הרעידות גם מורגשות לדוגמא שעולים למחלף או משהו בסגנון במהירות של 80 וההגה קצת פונה. עשיתי מספר פעמים איזון גלגלים בפנצ'ריה ועדיין לא עוזר. (אני חייב לציין שבאותה פנצ'ריה וכל פעם כאילו חיפפו) רציתי לדעת מה אתם חכמי הפורום יכולים להמליץ לי ?
  12. כל הכבוד! כבר הרבה זמן שאני רוצה לעשות פרוייקט כזה לרכב שלי
  13. יש לי רדיו דיסק kenwood 4044 ורציתי לדעת היכן אוכל לרכוש שלט אלחוטי ? תודה .
  14. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=295118
  15. תודה רבה וכל הכבוד לאוטו'ס
  16. גם אצלי ברכב מותקנות הנורות הנ"ל ! מאירות למרחק מדהים, פתאום כל הנסיעה משתנה . יש להם גוון לבנבן משהו, באמת איכותיות.
  17. תקנה phillips diamond visision נורות בעלות גוון לבן/כחלחל, נורא חלשות אבל אם אתה מעדיף שיראו לבן מאשר שתראה למרחק ובטוח זה בשבילך .
  18. תראה, אם אתה אוהב את האוטו ולא רוצה לרדת בשנה/באיכות לפי דעתך, הייתי נשאר עם הרכב אבל, בתקציב שתמכור בעזרת השם תוכל להביא גם רכב שנת 2000-2003 במצב מצויין ושמור, אם תקפיד לחפש לאט לאט ולא למהר עם הקניה. בהצלחה .
  19. מיסטר נייס

    הסופרב הגיעה :)

    תתחדשו !
  20. תודה רבה לך ! מה כולל פרוייקט להחזיר את הסוסים שברחו? מה החלקים,עבודה? אני אשמח להסבר מפורט זה מאוד מסקרן אותי . את הסופר לנסר שיווקו עד 97 . שוב תודה .
  21. מיסטר נייס

    [חדשות רכב] Audi RS5

    שיניתי קצת: הפכתי צד בתמונה שיתאים לרקעים למשתמשי ווינדוס בעברית.
  22. מיסטר נייס

    [חדשות רכב] Audi RS5

    מדהימה.
×
×
  • תוכן חדש...