Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. תודה, אבדוק ואדווח.
  2. כן אני מחפש אחד כזה, פשוט שאני מכניס דיסק רגיל הוא נמצא "בפנים" משהו כמו 10 שניות ואז יוצא החוצה. האם זה יספיק לניקוי?
  3. היי, ברכב ישנה בעיה בקריאת CD (לא משנה אם הינו צרוב, מקורי או MP3). הכונן קורא את הדיסק, מציג את מספר השירים/תיקיות בצג אך מוציא את הדיסק החוצה. מישהו מכיר את התופעה או הפתרון?
  4. שלילי, בגלל זה היה הסמיילי העצוב, חשבתי שאצליח לחסוך קצת יותר.
  5. מישהו מוכן להביא מוסכים כאלה לאזור הצפון?
  6. כן שמתי לב, מצאתי רק באיביי צרפת, 17€ לפני משלוח
  7. תודה, בדיוק גם מצאתי! עכשיו נשאר למצוא מחיר הגיוני יותר...
  8. היי, החלק (מחזיר אור) המופיע בתמונה חסר לך רק בצד אחד. לא קריטי אך מפריע בעין. מישהו יודע מה שם החלק (באנגלית) על מנת שאוכל לחפש אותו באיביי? תודה ושבוע טוב!
  9. תודה על הקובץ, אצלי מופיעה רק האפשרות של locking the boot, כל שאר האופציות לא קיימות. גם אפשרות לשדרג/לעדכן גירסא נכשלה...
  10. תודה, אך לא בא לי להתחיל להסתובב ביותר מידי מוסכים בשביל לטפל בבעיה. זו נראית לי עבודה של 5-10 דקות למי שיודע לטפל בה.
  11. נמל 24 או בעצמאות 30?
  12. תודה רבה, אצור איתם קשר
  13. היי, הבקשה בכותרת, האם מישהו מכיר ויכול להמליץ? בעיה של נעילה חשמלית של הדלתות האחוריות ברכב(פיג'ו 407)
  14. עדכון: קפצתי למוסך מורשה הקרוב לבית מגורי (מוסך המהנדסים בעכו) חיברנו למחשב, האופציה עכשיו זמינה אך האפשרות היחידה הקיימת בה היא נעילת תא המטען (??). האם יש כאן עוד בעלי 407 שיכולים לאמת אילו הגדרות עובדות אצלהם? בעיה נוספת שמצאתי היא אי היכולת לנעול את הדלתות האחוריות מפנים. אצלי הנעילה היא חשמלית (ולא באמצעות מפתח) אל לחיצה על הכפתור רק משמיעה רעש עמום של שחרור נעילה אך לא מבצעת נעילה בפועל. מישהו מכיר את התופעה?
  15. תודה רבה! לצערי מוסכים כמו גבע, אורן שירותי רכב אין באזור הצפון ולכן עלי להיכנס למוסך מורשה
  16. חיובי הרכב חדש במשפחה, ואכן נמסר לי שהצג הינו של C5, האם הגיוני?
  17. לא שידוע לי לגבי החלפת הצג אבל אברר. האם תוכל לומר לי מהן ההגדרות שצריך לשנות?
  18. היי, מצורפת תמונה שתוכל להסביר טוב יותר את הבעיה. אינני יכול לבחור באופציה Define the vehicle parameter, היא מופיעה בכתב מקווקו ואינני יכול לבחור בה ולכן לא יכול לשנות את ההגדרות (נעילה אוטומטית וכו'). האם זו בעיה ידועה שיש לה פתרון כלשהו? תודה!
  19. מוסך לוטוס בכפר יאסיף. מתמחה בסיטרואן ופיג'ו על כל מחלותיהן.
  20. idannave

    זוג+2, עד 50K

    יש א' להקפיץ?
  21. שלום לכולם ושנה אזרחית טובה, בחמש שנים האחרונות התניידנו בקסארה פיקסו מודל 2003, שטפו טפו הניעה כל יום ונסעה ללא בעיות מיוחדות למרות כל ההפחדות והאזהרות של הסובבים אותנו ("סיטרואן? - אני מקווה שיש לך מוסכניק צמוד" וכו'). אבל אחרי 170,000 ק"מ החלטנו שהגיע הזמן להשתדרג. התקציב - 50,000 שכולו ינתן ע"י חמי שיחיה, הוא מעדיף לבצע את התשלום דרך מימון לכן רק חברות ליסינג למיניהן עומדת על הפרק ולצערי לא קנייה מאדם פרטי. העדפה - כאמור אני לא "מפחד" מצרפתיות וכל דבר שלא יפסל ע"י ההנהלה (אשתי) יבוא בחשבון. עדיפות למרווח במושב האחורי כי ילד אחד בכסא בטיחות והשנייה בבוסטר. ראיתי פיג'ו 407 שנת 2009 עם טסט לשנה ו80 ומשהו אלף ק"מ יד ראשונה שעומדת בתקציב, האם מומלצת? כדאית? תודה לכולם!
  22. הלוואי שהיו כאלה נורמליות למכירה. המצב ביד2 לא מזהיר...
  23. כמו שאמרתי המחירון הוא רק שיקול אחד, יש גם רצון להתקדם בשנתון ולרדת בק"מ.
  24. אכן נהנה מהרכב ומרוצה אך מרגיש שאפשר להתקדם קצת בשנתון וכו'.
  25. היי, אנחנו משפחה בת ארבע נפשות (שני ילדים עם כסאות בטיחות) ומתניידים בשלוש וחצי שנים האחרונות בקסארה פיקאסו שנת 2003. הרכב יד שנייה עם 150 אלף ק"מ ומעולם לא עשה שום בעיות, ומבקר במוסך רק לטיפולים ולפני הטסט השנתי. אנחנו מרוצים מאוד מהרכב אבל נראה לי שאני עומד בפני נקודת האל-חזור. בכלל התמחור השערורייתי של יצחק לוח לרכב זה יתכן כי עוד מספר שנים כבר לא ישתלם לי למכור אותו כי המחיר יהיה ממש ברצפה, לכן עוברות בראשי מחשבות על מכירה של הרכב. האופציות שחשבתי עליהן: סיטרואן C5 שנת 2006 -ברגע שמתאהבים בסיטרואן, בנוחות שהיא מציעה ביחס עלות-תועלת קשה לעבור לרכב אחר. כרגע הילד הקטן כבר ללא עגלה לכן אין כ"כ צורך בתא מטען גדול. רנו סניק - כמו הסעיף הקודם, ברגע שמתאהבים בפורמט של מיקרו-וואן עם שלל פינוקים ואיבזורים קשה לעבור לרכב סטנדרטי. האם בכלל ניתן להשוות בין שני הרכבים? בסדר גודל של 22-25 אלף ש"ח, האם ניתן לחשוב על רכב משפחתי אחר? תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...