Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. כמה אמורות לעלות חצאיות כאלה? 100 לחתיכה? 500 לחתיכה? אלפיים? מהו טווח המחירים פחות או יותר?
  2. יש לי סוזוקי ג'ימני 2009, בצבע אפור עכבר. האם ניתן להשיג חצאיות לדלתות של הג'ימני, בצבע אחר מלבד האפור המוכר לכולנו? אם כן כמה עולה? אם כן איפה? נניח ומצאתי, אני רשאי (מבחינת החוק) לצבוע את החצאיות בכל צבע שמתאים לי? חיפשתי בכל רחבי הרשת, אפילו הייתי במוסכים המרכזיים של סוזוקי בבאר שבע, ללא תוצאות. אשמח לכל עזרה והברקה בעניין.
  3. ותוסיף גם: מכובדי, יש לציין שהנני אדם שומר חוק, אשר נוהג כשורה, ונאמן לחוקי המדינה והתעבורה. בנוסף, מתחייב אני שלהבא ובעתיד, לא אחזור על מעשיי בשנית. לטיפולך המהיר אודה. בברכת (חג שמח? שבת שלום? שבוע טוב? תלוי מתי תשלח את הכמתב) ______________ (שמך במקום הקו)
  4. הוא ליקק את כתם האבק ואחר כך ירק על הריצפה את מה שהצטבר לו על הלשון (מלא מלא סימני קריאה) כשאאלתי: למה בנאדם, למה למען ה' עשית כזה דבר גוחה? הוא ענה בשיא הטבעיות: מה? אין לי מים קרובים ואין לי עצבים ללכת למלא מחדש.
  5. אמנון, מהמוסך המרכזי של סוזוקי בבאר שבע, אמר: "רוצה קורוזיה? רוצה שהמערכת של השפריצרים תיסתם לך? רוצה לשלם פעם בשנה 300 שקל על מרכת כזו שלמה וחדשה? תמלא מים מהברז, או המים הכחולים המטופשים האלה, ולי תהיה אחלה של פרנסה" לא שם מים רגילים, בטח לא מהברז. נקודה נוספת וזה קרה לי הבוקר, נדהמתי, פשוט לא להאמין (וחבל שלא צילמתי והעליתי לפה): ביקרתי חבר, היה מחוץ לביתו וניקה את האוטו. השתמש בדלי מים והמים ניגמרו לו (הפכו למסריחים מהרחיצה). פתאום הוא ראה, כתם כזה של אבק על החלון, אומר מראש (וסליחה שמציק), לא האמנתי. עם מה בדיוק הוא ניקה את כתם האבק? לא עם הסמרטוט המלוכך ולא הוא לא רחץ אותו, לא עם המים המלוכלכים ולא הוא לא הביא חדשים. רמז: הוא לא ירק על החלון. הפותרים נכונה, יקבלו מה שהם רוצים.........
  6. מנסיון אישי, על הרכבים שלי, של אחיות, גיסים, שכנים, חברים, וכל מי שהרשה לי לעשות את זה: קונים שני קילוגרמים של סודה לשתייה, לוקחים כף, ומתחילים להעיף. על כל החלק הפנימי של האוטו, ריפודים, לוח שעונים (מעל כן? לא על), ריצפה (תוציא השטיחים לפני כן). חלונות, מסילות החלונות, ממש הכל הכל לא לפספס אף חלק. לסגור את האוטו היטב, רצוי לכסות, וללכת לישון בלילה. קמים בבוקר, לוקחים שואב אבק (לא סמרטוט ולא שום דבר אחר) ומתחילים לשאוב. כשמגיעים לריפודים, טיפות קטנות של מים, בעזרת האצבעות הרטובות, מבקבוק המים שהבאת איתך מראש, ישר על האבקה. שאיבה של כל הריפודים. לאחר שסיימנו לשאוב את הכל ואין זכר לחומר הלבן, פתחית כל החלונות ברכב, ויציאה לכביש המהיר הכי קרוב. נסיעה ב- 100 קמ"ש למשך כחמש דקות. אחרי כל התהליך, מי שישאר לו טיפת ריח ברכב (גם אחרי עישון של קופסא שלימה), שיבוא אליי ואני קונה לו רכב חדש (ועל הדרך משאיר אצלו את הרכב שלו, שיהיה לו, מתנה ממני)
  7. יאללה גם תגובה שלי: קודם כל אני לא אעיר ולו מילה אחת, על ההתנהגות והיחס של החברים פה, לרכבם. אתם אוהבים את הרכב, יש כאלה שאוהבים את הכלב שלהם, (במו עיני ראיתי בחורה שמלקקת את הלשון של הכלבה שלה) לכסות, לא לכסות, ג'ילדה לא ג'ילדה. ולא נגעתי בכלל בכיוון של שטיחים מיובאים, ספר רכב מקורי וכ'ו. לי יש סוזוקי ג'ימני 2009. רחיצה בעצמי, פעם בשבוע, אחת לחודש (או מייד אחרי טיול בשטח והגעה הביתה), הולך לחברים ורוחץ אצלהם עם גרניק. האדם שיעשן לי ברכב, פשוט יילך ברגל (מרוסקת כי אני דורס לו את הרגל עם הרכב) אני עצמי מעשן, רק נרגילה אבל מעשן, כשאני עושה את זה, זה יהיה מעל 50 מטרים מהרכב, שלא תידבוק בו טיפת ריח של סיגריות או עשן. לחץ אוויר בצמיגים, בכל תדלוק, מנפח גם אם חושב שאין, מקסימום מלא? משחרר הפיה. שמן ומים פעם בשבוע. מתדלק רק כשהמנורה נידלקת ומייד (כי בניסוי שערכתי מסתבר, שאחרי עשרה קילומטרים של נורה דולקת, האוטו כבה לי) לא וקסים, לא טפלונים למיניהם, לא מכסה בלילה או בבוקר. מחנה את הרכב בשמש, וגם אז רק אם העיניים חיפשו היטב היטב ולא מצאו חנייה מקורה. הרעיון של קיפול המראות מעניין לי, מעכשיו איישם. מים בוישרים, רק של מי עדן (שריטה? תחליטו אתם) מלבד כל זה, מתעלל ברכב (בשביל מה יש לי רכב? לשמור אותו?) עובר במפרים גם ב- 90 קמ"ש. בקשר לנהיגה, אני יותר גרוע מכולכם: השארתי פעם את אחותי, לילה שלם אצל חברה שלה, כי לא הרשיתי לה לנהוג ברכב. הייתה צריכה להגיע לאילת, נסיעת לילה, ובגלל שלא הרשיתי לה לגעת ברכב, החברות שלה נסעו בלעדיה והיא הצטרפה בבוקר. מקרה נוסף, יצאתי פעם עם מישהי, חברים קרובים מאוד, לא בני זוג. נכנסנו לאיזה מועדון ושתיתי קצת יותר מדי. חיכינו מעל שעתיים למונית, כי לא מצאנו אחת, אני לא יכולתי לנהוג (קיבלתי סאטלה מהשתייה), כשהיא התחילה לצעוק שאתן לה את המפתחות והיא נשבעה בדורי הדורות שלה שתנהג לאט, התחילו לי כאבי ראש, שכמעט השתכנעתי. בסוף נסענו במונית
  8. "אין חכם כבעל נסיון" אם לא תנסה לא תדע. השאל לחצי יום או יום שלם, רכב מאחד מהחברים, נסה לנהוג, לאט לאט, תכיר את הרכב. נסה לחנות, נסה שטח קטן ופשוט, בדוק, השווה והחלט. אני הראשון שימחא לך כפיים, כשתראה לכולנו מה הג'ימני שלך יודע לעשות.
  9. לא שיש יותר מדי ג'ימניים בערימות למכירה (ודווקא כן יש), אבל: עזוב אותו וחפש לך ג'ימני אחר. הסבלנות משתלמת, תמיד, וכל מילה נוספת מיותרת.
  10. אין קשר לבעלים של הרכב, יש קשר לבעלים של הביטוח. תדאג שמי שרשומה עליו הפוליסה, יהיה לידך, נניח קוראים לו משה וזה אבא שלך: "שומעת פקידה מתוקה בטלפון? אבא משה שלי פה לידי, קחי תדברי איתו" כשהיא תדבר איתו, פשוט תאמר לו שיבקש ממנה להעביר את הביטוח שעל שמו (וברכב שלך) לביטוח על שמך, אותו ביטוח, אותה הפוזה, אותם הקונצים, רק שעכשיו זה יהיה לאופנוע (או כל רכב אחר), ועל שמך.
  11. היי בליקי! מצטער אבל הג'ימני שלי נעלב נורא מהדברים שכתבת עליו. שעה לקח לי להרגיע את הבחור, שלא התכוונת אליו, אלא לאחים שלו ולא אליו אישית. כשהסברתי לו שהוא כן מסוגל לעלות כל עליה, כשהזכרתי לו שהוא בעצמו נכנס לכל מעבר מים שנתקלנו בו, החיוך שב לפנ(ס)יו. לא רוצה את ג'ימני? אין בעיות, קח לך את אחיו הגדול ויטרה, אם לא תרצה להוסיף עשרת אלפים שקלים לתקציב שברשותך, ולקנות דנדש, פשוט קנה משנים קצת יותר עתיקות. ג'ימני פה לוחש לי מהחלון ומבקש להוסיף: אל תגיד לי לא, לפני שתנסה אותי, קח את אחד מהאחים שלי השייך לחברים שלך, ונסה אותם, הם לא יאכזבו, הם לא יעצרו, הם לא ישפילו ולא יבזו. ג'ימני שלי מבקש להוסיף נקודה מעניינת: אנחנו רכב מפונק ועדין, אוהבים שמתייחסים אלינו כמו לבחורה, לא אוהבים כשסוחטים אותנו, כשמעייפים אותנו, אבל יחד עם זאת, עם טיפול נכון ובזמן, אנחנו משיבים אהבה לבעלים שלנו. בהצלחה בכל דרך שתבחר.
  12. אם תהיו באיזור הדרום (או שהוא יהיה בסביבה שלכם) צלצלו ל:0573302324 אם לא יצליח לעזור לכם בעצמו, ישלח אותכם למי שכן יוכל לעזור לכם.
  13. וגם.......... ברשותי סוזוקי ג'ימני 2009. לפני כן היה לי ג'ימני 2001. כשקניתי את הדנדשה 2009, התקשרתי לחברת הביטוח, מהסלולארי, כשעמדתי ליד ה-2009 שלי, וכשהפקידה ענתה לי, הקראתי לה את המספר של הרכב שעמד מולי ואמרתי: 2001, ברגעים אלה נמכר, ברשותי 2009, זה מספר הרכב, נא להעביר ביטוחים מפה, לשם. הגברת שאלה: מי הבעלים של הרכב? עניתי שאמא שלי הייתה 2001, אני של 2009. היא ביקשה תעודת זהות של אמא, קיבלה, אמרה תודה ואפילו התנצלה על זה שזה לוקח לה זמן. ועל המקום העבירה את הביטוח ההוא, "של אמא" לרכב החדש, שעבר לשמי. לא אני לא מכיר את הפקידה, בסך הכל, אני נמצא בחברת הביטוח הזו כמה שנים. אין חשיבות לחברת הביטוח, יכולת לעשות כך, בכל חברת ביטוח.
  14. החוק אומר שמותר לרכב נכה לחנות על מדרכה בשני מצבים בלבד: "כשאין בנמצא מקום חנייה, ואין לנכה היכולת להפעיל את פתח יציאת כיסא הנכה." "כשאין מקום חנייה ותבנאי שהחנייה לא מפריעה מעבר סביר של הולכי רגל"
  15. יש מי שיעזור? זה לא יתכן שיקרעו לי את הכיס בשביל שתי חתיכות פלסטיק. רק בגלל שהרכב שלי מוגדר "נדיר למגיני רוח", אני צריךלסבול? תוכלו לעזור בבקשה?
  16. על מה לא אתפשר: מגיני רוח בהברגה בלבד, בשום פנים ואופן לא הדבקה. שיהיו בשביל הג'ימני, לא כאלה ש"נחתוך אותם עבורך ונתאים אותם לחלון." במחיר של לא מעבר ל- 400 שקלים. אגב, אני מבאר שבע אבל גם ראשון לציון למשל תופס בהחלט כי אני מבקר בה על בסיס דו שבועי. אשמח לכל עזרה ועיצה בעניין. עניין נוסף הוא הלוחות השונים, חיפושים בלוחות הנ"ל העלו חרס. אין מי שמוכר מגיני רוח ספציפית לג'ימני.
  17. תגובה בנימה אישית בלבד: ברשותי סוזוקי ג'ימני 2009. לפני כן היה לי 2001. שניהם אוטומטיים, את שניהם אהבתי (אוהב מאוד את הנוכחי). הם לא רכבים חזקים במיוחד (מנוע 1300, 85 סוסים), בכביש, באופן אישי ח*א של אוטו. לא יציב בכלל, כשמטפסים טיפה מעל 100 קמ"ש, מייד מורידים את הרגל, אחרת מקיאים. בשטח לעומת זאת, לא נתקלתי מעולם, בשום תקלה או בעייה. עליתי איתו (ועם אחיו הבכור ז"ל) במקומות, שבכל פעם מחדש חשבתי לעצמי: וואלה היום אני מסיים את החיים שלי. בכל פעם מחדש, הרכב הפתיע ולא איכזב. לאט לאט למדתי להכיר את הרכב, הקשבתי לעיצות ונסיון של אחרים ואני מאוד נהנה ממנו. בגלל שאתם מתחילים, ועוד לא ממש מבינים על מה ולמה, ראשית קנו את הרכב (אני מעדיף אוטומט), התייעצו עם הרבה אנשים ושאו את כל השאלות. כשכבר קניתם את הרכב, לימדו ראשית מהם מגבלותיו של הרכב, מה הוא מסוגל ומה הוא לא, עם הזמן שיחלוף, יבוא גם הנסיון שתצברו. תהנו
  18. דלקן זה שלו, רוצה כזה? תרכיב מיוזמתך. דיבורית? אם צריך לפרק (כלומר לא דיבורית ניידת) ויש חורים ועניינים, תבדוק מולו אפשרות, שישאיר את הדיבורית, ותשלם לו על אחת חדשה. נכון שאתה לא חייב לשלם, אז תרשה לו לפרק את הדיבורית שלו. כשאני מכרתי פעם רכב, הקונה כל כך עיצבן אותי, שלקחתי ממש הכל, ממש ממש הכל, כולל מגן השמש עשוי הקרטון שעולה שקל, כולל מראה ענקית פנימית ששמתי ברכב (שמתי לו קטנה סטנדרטית חלופית) ואפילו מערכת סטריאו (הוצאתי אותה ושמתי רדיו טייפ רגיל של קסטות) אלה לא דברים שפירסמתי שיש ברכב, אני לא חייב לאף אחד כום, הבחור רצה את הרכב, אז קנה.
  19. גם אני רוצה כאלה מגיני רוח ב ב ק ש ה ! ! אצלינו הבאר שבעים, תמיד ידפקו אותנו, 500 - 600 שקל בלי בושה!! 450? איפה? מי מסדר לי טלפון שלהם? כמה יעלה לי עם משלוחה? פאר הרכב? הא? איפה? חרשתי בכל באר שבע, אנשים משוגעים, אחרי הכל חתיכת פלסטיק, אומנם יפה ומדהימה וכזו שאני רוצה ומוסיפה יופי לרכב, אבל עדיין חתיכת פלסטיק. אשמח לכל עזרה ותגובה, ממי שיודע והתנסה.
  20. תגובה אישית שלי, ואומר מראש: יהיו כאלה שיחלקו עליי אבל שוב, זה לאור הנסיון שלי: ברשותי סוזוקי ג'ימני משנת יצור 2009. לפני כן היה לי ג'ימני משנת יצור 2001. בג'ימני הקודם היו לי נעילות אחוריות ובשלב מאוחר יותר צמיגי 50/50. מעבר לזה לא החלפתי כלום ולא הוספתי כלום ב- 2001. היום, כשאני עם הג'ימני 2009 שלי, נועל ברידג'סטון רגילים לגמרי. בנוסף (וזה מטועמי נוחות, כי אני אישית רוצח בשטח ואוהב להנות מהרכב) לג'ימני החדש שלי הוספתי מיגון תחתון מלא (של אספיר)., מלבד זאת, לא נעילות ולא כלום. בשלב מאוחר יותר אחליף (כי כרגע אין לי צורך בזה) לצמיגי 50/50 בנוגע לרכב עצמו, אם תוסיף תוספות כאלה ואחרות שאינן "מקובלות" על החברה (מכשירי תנועה), אין בעייה עם זה, רק תאמר שלום לאחריות היצרן. המיגונים שהורכבו עולים בשוק החופשי כשלושת אלפים עד ארבעת אלפים שקלים. בגלל שאני ניג'ס (סתם אוהב לשכנע) קיבלתי את זה במחיר של מחצית מהסכום. נקודה מעניינת שנגעו בה חבריי לפורום: "זה לא ג'יפ לטעמי" "יש יותר גדולים ממנו" ושאר תגובות נוספות. אישית, לא קרה לי מעולם שעצרתי, לא בכל מיני תהומות כאלה ואחרות, לא בירידות, לא במעברי מים ולא בחולות. כל ה"גדולים" לדוגמא קינג או טרופר, סופה או רנגלר, מיד היו חוטפים עליי קריזה: לך תזד*** אתה והג'ימני שלך, הרכב שלנו יותר גדול משלך, עולה הרבה יותר, ממוגן הרבה יותר ובכל זאת אתה קורע אותנו? בסופו של יום הכסף הוא שלך ורק שלך, עזוב מה ישכנעו אותך, זה בכלל לא משנה, כי ההחלטה הסופית היא שלך. צא לנסיעות מבחן עם ג'פים של חברים, שא שאלות את החברים, דוק מה עדיף לך יותר ומה פחות, מה נוח ומה פחות. נקודה פיצפונת לסיום: אם תבחר בידני ולא באוטומט, בסופו של דבר תטגן את הדסקיות אפילו יותר מביצה שתכן בשטח. אם תבחר באוטומט, תשלם הרבה יותר דלק, מאשר בידני, אבל נוחות הנסיעה היא לגמרי שונה מאשר בידני. תהנה בדרככך החדשה.
  21. פשוט תעביר לפארקינג. ואם הרכב ידני, תכניס להילוך. שום גלגל לא יזוז אם הרכב כבוי.
  22. יו אללה יוסטור. לרגע חשבתי לעצמי: "מה הוא צוחק על בנאדם שעף מג'יפ?" עד שראיתימוהבנתי מה מצחיק כל כך. יפה.
  23. היי היי ליאור בלי ליכלוכים הא? אני לא אשם שקבעתי עם ליאן שעה בבוקר והיא התעוררה כשכבר היה מאוחר ולא רצתה פתאום לבוא. נקווה שלפעם הבאה היא תבוא ותביא אית את אחותה הגדולה. ובקשר למטעמים והצידנית, אירגנתי הכל יום לפני כן, בבוקר קצת סידוריטם (שלא קשורים למפגש) וחזרתי הביתה לקחת הצידנית. להבא, אם החברה ירצו, נארגן סטייקים, 50 שקלים הסטייק. אלה סטייקים מיוחדים, כאלה שלא צריך ללעוס כדי שייבלעו, הם ממש נמסים בפה. 50 שקל הסטייק, אם תרצו תגידו. גם נגדיל את אספקת הבירות, הבאתי שוב, רק מה שהיה במקרר, להבא נתארגן חזק יותר. נקווה שבמפגש הבא אני אבוא עם השיפצורים הקטנים שאני מתחיל לעבוד עליהם עכשיו, אעדכן בהמשך. בגלל שזה מפגש ראשון שלי אין לי כל כך מושג, היו הרבה רכבים? מעט? בד"כ יש היענות גדולה יותר? מועטת פחות? אני בכל מקרה, נורא ניהנתי. נקווה שגם אתם. אחרון בקטנה: אם לא אבא של מוטי, כולנו היינו מנגבים חומוס ושותים קולה. אז תודה לאבא של מוטי. בברכה רועי
  24. אם לא אבא של מוטי, כולנו היינו אוכלים חומוס (חלק בדוך, חלק בסיבוב) להבא נארגן גם קפה עם אמגזית ותה, או שפשוט נארגן תרמוס.
×
×
  • תוכן חדש...