יש ברשותי את הרכב מזה שנתיים.
מדובר על קליאו B שנת 2002, 1.4RVT מדובר על המנוע עם ה-16 שסתומים.
גרתי במרכז עד לפני 7 חודשים ומאז אני גר בירושלים.
הרכב סוחב מעולה את העליות ואין לי בעיות אמינות (אני קניתי רכב שראיתי את היסטוריית הטיפולים המלאה שלו במורשה - גם על החלפת נוריות לוינקרים היו קבלות) והרכב היה מיד 1.
בכל מקרה בשנתיים עשיתי בערך 40K ק"מ, לא היו לי בעיות אמינות, התקלה הראשונה והאחרונה הייתה שהלך לי מחזיר שמן גיר אבל החליפו אותו והכל היה בסדר לאחר מכן, לא זכורות לי תקלות נוספות פרט לבלאי טבעי של חלקים: שקניתי את הרכב המזגן לא היה מקרר מספיק והיה צורך להחליף את הפילטר לחות שהגישה אליו בעייתית חוץ מזה הכל טוב,
גם על מערכת החשמל של הרכב שמעתי שהיא בעייתית ומהניסיון שלי (אחרי שהעמסתי עליה 3 מגברים ומחשב) היא חיה ובעטה עד ששדרגתי אותה (מרצון ותו לא).
שמעתי המון שמועות שהגיר האוטומטי של הרכבים האלו הולך לעולמו בסביבות ה- 140K ק"מ אני די קרוב לשם והגיר מתפקד בצורה סבירה ביותר. חשוב לי לציין שגם אני וגם הבעלים הקודמים של הרכב נסענו בתנועה בינעירונית מהירה ודלילה דבר שמוריד מבלאי הרכב באופן משמעותי ובמיוחד פחות שוחק את הגיר.
אני יכול להגיד שרכב עם מושבים יותר נוחים מזה אתה לא תמצא. לא באודי וגם לא בבנטלי.
זה הניסיון האישי שלי עם הרכב בלבד - על כל המשתמע מכך.
אם זה רכב כדאי או לא, מהניסיון שלי כן, אם הוא שמור ומטופל היטב.
שזה מביא אותי לנקודה האחרונה - אני פדנט בטיפולים הרכב מקבל את הטיפולים שלו בזמן בכל מה שקשור במכניקה, (ניקיון קצת פחות חשוב לי), הרכב תמיד מטופל בזמן ובאהבה ואף פעם לא מטופל באוזלת יד.
כמו כן, שמעתי גם על תקלות שהרכב נכבה באמצע נסיעה איטית או בעמידה ברמזורים - הדבר נכון קורה לי פעם בהמון זמן, משיחה עם המוסכניק שלי נאמר לי שה'מחלה' של המכוניות האלו זה החיישן הצתה, שהוא גורם להמון בעיות משונות כאלו, ולפעמים הרכב גם לא מתניע בגללו, אבל לא שווה לגעת בזה עד שהוא הולך לעולמו מהסיבה הפשוטה שגם אם שמים חיישן הצתה חדש התקלה יכולה לחזור אחרי חודשיים או שלושה - אז אני פשוט חי עם זה, וזה ממש בקטנה.
מקווה שעזרתי. נ.ב: לפני שאני קניתי את הרכב וגם אחרי כולם אמרו שהוא יעשה לי בעיות ואני יאכל איתו המון ח** אבל זה לא ככה במציאות.