Jump to content

puntoELX

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי puntoELX

  1. אחי, אז לא משנה מה אני מביא ( בחבילת דואר ) אז אני צריך לשלם מכס איך אני משלם אותו דרך החברת משלוחים שמביאה לי את המוצר אתה יודע שמות של חברות שעוסקות במשלוחים מחו"ל תודה
  2. אני שואל אותה שאלה
  3. שלום לכולם. יש לי נזילת שמן בין הראש מנוע לבין הבלוק, במוסך ניסו לתקן את זה כבר 3 פעמים וזה מחזיק כל פעם כמה מאות קילומטרים ושוב הנזילה חוזרת. הם פירקו את הראש, לכן לדעתי כל הקומפרסיה הלכה, ואני מרגיש איבוד כוח. מה אתם מציעים לעשות, יש איזה חומר אטימה שיחזיק בחום. הציעו לי תוספת לשמן שאמורה לאטום חריצים, האם זה יעזור תודה לכולם
  4. מה אם פונטו HGT עלויות אחזקה נמוכות יחסית, צריכת דלק נמוכה ואוטו אמין (יחסית), יותר אמין מכל 206 למשל.
  5. ההבדל באיכות הקרוס בין הרוקפורד לבין AUDISONאו ORION מהסדרות הגבוהות גדול מההבדל בין הקרוס של הרוקפורד לשל REDSOUND או LAnzar איך אתה משווה בין LANZAR לבין REDSOUND
  6. גם אני בדעה כמו רוב החברה פה, אלון דור, התחנות חדשות יחסית, כתוצאה מכך הדלק מאוחסן במקום טוב יותר. כל הדלק מגיע מאותו מקור אז השאלה מה עושים איתו לאחר מכן בהובלה, באיחסון והעם מערבבים אותו.
  7. לא התמקדתי בדגם, פשוט ראיתי אותם בתערוכה שהיתה, ואהבתי. אבל אם אתם אומרים שלא כדי אז ניתן לזה לחלוף הלאה.......... חשבתי אולי להחליף את המגבר שלי למשהו אחרף בערך באותה עומצה אבל יותר איכותי ( יש לי LANZAR VIBE 420)
  8. אחי, תקנה כבלים............. תתחבר למציאות. המשטרה לא תעשה כלום. לי גנבו את המערכת והגנב הבדואי השאיר את הרישיון שלו באוטו שלי המשטרה לקחה טבעיות אצבעות ו............ כלום. היה להם את הרשיון שלו למען השם, מה עוד צריך דרך אגב גם אם ימצאו לך את המערכת לא יחזירו לך אותה, לפחות לא בשנים הקרובות, זה יהפוך למוצג משפטי ותודות למערכת המשפט הזריזה שקיימת בארץ תקבל את המערכת אחרי איזה שנה, וגם אם כן אז אםהרבה בירוקרטיה וכאב ראש. מיצטער אח שלי
  9. המחשבה חלפה במוחי.
  10. איך הם, נגיד, לעומת rockford מבחינת איכות המוצרים והמחיר. תודה
  11. מישהו מכיר את החברה הזאת cadence איך היא לעומת החברות האחרות, לאיזה חברה היא משתווה?
  12. יש סיכוי שחלק מהחברות מערבבות עם הדלק כמות קטנה של מים כדי שיהיה יותר "דלק"
  13. באיזה מהחברות דלק הכי כדי לתדלק מבחינת איכות הדלק?
  14. שלום לכולם. היתי בשבת בתערוכה והיה שם דוכן מושקע של חברת dragster. חברה שעושה עלייה לארץ מאיטליה. מישהו מכיר אותה? מה אתם אומרים עלייה?
  15. כמו שאמרו לך, עדיף להוריד או להחליש משמעותית את הרמקולים מאחור, כך תהיה לך במה קדמית טובה וגם הנסעים מאחור לא יסבלו יותר מדי.
  16. ראפ ראפ ובעיקר ראפ קצת MTV והאוסים. 2PAC,NAS,N.W.A,OUTLOWZ,MYSTIKAL,BUSTA RHYMES,ICE CUBE, XZIBIT,EMINEM,MASE,50CENT,LUDACRIS,J-D,Q-B,WARREN G, B.G, ועוד רבים וטובים, בעברית כמובן סבלימינאל קצת רוק ישראלי ומזרחית לא כבדה ובכיינית יותר מדי ואפילו שלמה ארצי.
  17. העם איתך אח שלי. לי גנבו את המערכת וקשה לתאר את התיסכול והכעס בדבר הזה.
  18. קודם כול תשקיע מקדימה ולאחר מכן מאחור, כמו כן מאחור אתה לא צריך להגזים ולקנות רמקולים 6X9 אלה עגולים קטנים יותר. קומפוננט LANZAR או BLAUPUNKT נכנסים לתקציב שלך, רמקולים טובים יחסית למחיר, לדעתי ה-LANZAR יותר טוב.
  19. מסכים עם כל מילה של MAXIM ו- EYALR לא צריך להשקיע מאחורה, אלה לחבר אותם אל ה- HU
  20. ראלימן זאת בדיוק הנקודה של NEO , מאחור לא צריכים להיות רמקולים מוגברים. הרמקולים החזקים צריכים להיות מקדימה, אז אם הוא כבר משקיע אז עדיף שיקנה זוג קומפוננטים טובים, נגיד מורל או MBQ ואת האחורים יחבר ל-HU (עדיף את הסוני) ויקנה מגבר 4 ערוצים לקדמיים ולסאב או שני מגברים קטנים אחד לקדימה ואחד בגישור לסאב.
  21. DJ_ROY צודק, רק רציתי להוסיף שהמתיחת פנים היתה בשנת 2001 ואז השתנו שמות הדגמים, 520 החליפה אץ ה-523 וה- 525 החליפה את ה-528 . במתיחת פנים שונו הפנסים הקדמיים הפגוש הקדמי והאחורי והפסים השחורים שהיו סביב האוטו הפכו להיות בצבע רכב.
  22. המערכת הנכונה לתקציב בינוני זה קומפוננט טוב מקדימה שמוגבר ע"י המגבר, רמקולים אחוריים קטנים שמחוברים ל-HU וסאב שמחובר למגבר. כך שלדעתי תיקח את הסאב ותחבר אותו למגבר ואת הרמקולים האחוריים ל-HU. כנס לאתר http://www.autosound.co.il (יש שם כתבות בנושא הרמקולים, מה עדיף חזקים מקדימה או מאחורה).
  23. ניטרו לא יגרום לבלאי גדול כל כך אם משתמשים בו נכון. צריך להיות שעון עצר כי כדי לא לגרום להרס אסור להזריק את הניטרו יותר מ-12-15 שניות. (כמובן שיהיה בלא מואץ יחסית למנוא ללא ניטרו אבל הוא לא כזה משמעותי כמו שאומרים) כל מה שאתה אומר על הילוך 5 ומנוע 3000 סמ"ק זה ממש שטויות. בכלל כתבתה לפני כמה ימים שרק קניתה את האוטו וממה שהבנתי הוא בקושי נוסע גם ככה ואתה כבר רוצה לשים לו ניטרו כודם תתקן אותו תנהג תלמד את האוטו ואחרי זה אולי, אבל לשים דבר כזה זה הוצאות בלי סוף, הגז יגמר במהרה והוא יקר. יהיה בלאי גבוה כי האוטו ישן, ועוד לא דיברתי שיש ספק ממש גדול שהמכלולים של אוטו יחזיקו מעמד תחת כזה כוח מתפרץ. תצתרך חיזוקי שילדה, הנמכה, בלמים ועוד הרבה דברים כדי שהאוטו לא יתפרק לך בלחיצה הראשונה.
  24. סוף סוף אחרי אין ספור נסיעות, בדיקות וויכוחים עם החברת ביטוח שמתי את המערכת החדשה באוטו. (אחרי שהישנה נגנבה ) רדיו דיסק BLAUPUNKT מגבר LANZAR 800W קומפוננט LANZAR הסאב יגיע בסוף החודש ביום הולדת. דרך אגב הגנב לא נתפס למרות שלמשטרה היה את הרישיון שלו רק בישראל יכול להיות דבר כזה
  25. יש באתר של החנות רכטמן מגבר LANZAR 800W 4 ערוצים ב-1250 ש"ח.
×
×
  • תוכן חדש...