Jump to content

puntoELX

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי puntoELX

  1. puntoELX

    כפתור טורבו למכונית....

  2. ישנו מנחת בדרום נטוש, אין אף אחד. עכשיו עלה רעיון של לארגן מיפגש שם באיזה יום שבת. המקום ממש גדול, אורך של כ-800 ורחב מאוד, איכות האספלט טובה. תפתחו קצת את הראש ותחשבו מה אפשר לעשות שם
  3. קומפוננט לא תוכננו לתת בס והם גם לא יתנו לך אותו, במיוחד ללא מגבר.
  4. מגנט אכן חברה טובה אבל רק בליינים הגבוהים שלה, רוב המוצרים שנמכרים באינטרנט וברוב החנויות הם מסדרות נמוכות והם מיוצרים בסין.
  5. אחי, יש את הסאב הזה לחבר שלי, הוא ממש לא מדויק וחלש למרות שאתה מצפה ממורל להרבה הסאב הזה נותן מעט, לא יודע אם זה בגלל התיבה השטוחה או זה פשוט הסאב כזה. הוא נראה מאוד מרשים וגדול אבל הבעיה שהוא רק ניראה ככה
  6. מה אם BLAUPUNKT , מכשירים נחמדים ונותנים תמורה מצויינת לכסף.
  7. אתם יכולים לתת לי בבקשה קישורים לאתרים של MBQUART ,FOCAL תודה.
  8. אלו כנראה הסדרות הנמוכות, כי המחירים שלהם נמוכים. POKO ציין שיש סדרה שלהם BULL POWER שמיוצרת בסין, אז אני משער שזאת זאת, אבל רציתי להיות בטוח. POKO אתה מכיר את הסדרות האלה
  9. אלו סדרות הפתיחה, אולי חוץ מה-DLS (אני לא בטוח) אבל אלו חברות מצוינות ואין לך מה לדאוג.
  10. אייל אין לך חוות דעת על המוצרים שרשמתי
  11. מגבר של lanzar vibe 420,410\ קומפוננט DLS , MB QUART DSD , מורל מילניום או דוטק סאב פיוניר 600W כמובן שזה ישפיע כי יש לך חלל גדול ברכב. ברכב קומפקטי ישמעו יותר טוב כי יש אקוסטיקה טובה יותר (תתקנו אותי אם אני טועה, אני לא ממש בטוח)
  12. האאא..... זהו, זה ממש לא נישמע לי הגיוני.
  13. POKO חיכתי לתגובה שלך. מה אתה אומר על המוצרים הללו. תודה
  14. אם הוא עובד כמו שצריך אז בטח שהוא שווה את המחיר. אם אתה לא מעוניין אז אני אקנה אותו.
  15. בתקציב של עד אלפיה אתה יכול לקנות קומפוננט של DLS מסדרה נמוכה או של LANZAR VB, אם אתה רוצה יש גם ציוד משומש ופה כבר יש לך את מורל ו- MBQ. לי אישית יש את הלאנזר 120W RMS המידים ו הטויטרים 75W RMS אני מרוצה מהם.
  16. אם אני לא טועה הגודל הוא 6.5 או 6 אינץ' החברות המומלצות הן מורל, MBQ תלוי מה אתה אוהב ואיך, ומה אתה שומע. בסכום הזה אתה יכול גם להוסיף מגבר די טוב.
  17. למה בדיוק JVC כאלה גרועים. לחבר שלי יש את הדגם הזה והוא טוב יחסית כמובן למחיר שלו. ואם אתה ממליץ לו על רדיודיסק של JENSEN אז מצבך לא טוב. (הם די אופטימים וכותבים שיש לרדיודיסק 4 מגברים של 50RMS X4 )
  18. CORSA אחי איפה מצאתה קומפוננט ב-200 ש"ח + כסף להחליף מגבר תגיד לי גם אני אקנה
  19. מישהו מכיר את הדגמים הבאים: קומפוננט- MAGNAT XTEMIC-216 70RMS מגבר- MAGNAT XCITE 560W מגבר- 4000 MAGNAT CLASSIC סאב- MAGNAT REFLAX 300 איך הקומפוננט הזה לעומת ה- VB1 של לנזר. המגברים הללו לעומת ה-VIBE של לנזר והסאב לעומת הפיוניר 600W תודה רבה רבה לכל העונים
  20. כמו שראלימן אמר הקיקר ילך כסאב, עוד אופציה טובה לסאב היא JL AUDIO הוא בערך ברמה של הקיקר, תלוי בטעם שלך. לגבי הקומפוננט, מורל ו-M.B.Q הכי ממומלצים פה בין חברי הפורם (לפחות ממה שהבנתי) רוקפורד פחות טובים לדעתי. מגבר של מורל לא קיים לפי מיטב ידעתי, אתה יכול לקנות במחיר הזה רוקפורד או ליטנינג אודיו.
  21. puntoELX

    נזילת שמן

    אתם צודקים לגבי המוסך (הוא חרא) אבל האוטו עדיין באחריות (פונטו ספייס 2001) לכן הם שולחים אותי לשם. במוסך הם שמים מן חומר איטום בין הראש לבלוק אבל כמו שכבר אמרתי זה ממש לא עוזר
  22. הציוד הכי איכותי שאתה יכול לקנות חדש ושיהיה איכותי זה מגבר LANZAR VIBE420 או 430 וסאב של פיוניר. אם אתה מוכן גם לקנות ציוד משומש אז כבר יש לך הרבה יותר אופציות טובות, עוד מעט יכנסו התותחים של הפורם ובטח יציפו אותך בהצעות ואפשוריות
×
×
  • תוכן חדש...