Jump to content

puntoELX

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי puntoELX

  1. puntoELX

    מכונית החלומות שלך!

    המכונית בשבילי זאת ALFA ROMEO 147 GTA בצבע לבן למה? כי אני פשוט מת על האוטו הזה, עיצוב מרהיב מנוע נפלאה והנאה מנהיגה. בכסף שישאר בצד ( האלפא עולה טיפה פחות מוויפר וקורבט ) אני יקנה JEEP CJ6 לשעשועי שטח בסוף שבוע
  2. עד שסוף סוף היה ישראלי בחלל
  3. puntoELX

    תורי הגיע

    בכל הסיפור הזה דבר אחד לא ברור לי !!!!! איך התגייסת וכבר חזרת מהבקו"ם ? באתי לבקו"ם עשיתי בדיקות זריקות ראיונות וכו' ביום רביעי, ואמרו לי להתיצב יום ראשון בבסיס (פלמחים) טירונות עשיתי כבר בחופש הגדול (למדתי בטכני חייל האוויר) נ.ב. היום לקחו טבעיות אצבעות מאוטו ויעשו השוואה עם הבחור ברשיון שנמצא אני מקווה שהוא יתפס, דרך אגב את המערכת אני כבר לא יראה בזמן הקרוב כי היא תשמש כמוצג משפטי עם יעצרו את הגנב ובישראל כל הפרוצדורה הזאת לוקחת שנים
  4. מה אתם אומרים על המגברים הבאים: DHD, MAGNAT, PYLE תפרטו בבקשה תודה
  5. puntoELX

    תורי הגיע

    הלכתי לתחנה, קצת צעקות, קללות, בכי, צעקות של אמא, ו.... סוף סוף הם מתחילים להריץ ענינים. השארנו את האוטו בתחנה ובבוקר לוקחים ממנו טבעיות אצבעות אני מקווה שיעלו על המניאק הזה. בזמן האחרון זה הפך כבר למכה אי אפשר לקנות מערכת בלי שישימו עליה עין והופ.... היא נעלמת
  6. puntoELX

    תורי הגיע

    אחי הלוואי והיתי יודע באיזה חור הוא גר, בטח איזה אוהל עלוב בשום מקום עם כמה הונדות סיווק לידו. לא משנה לכמה חברה אני אקרא הם תמיד יותר (אל תישכח שהם בדואים, לכל אחד 5 נשים ומכל אחת איזה 8 ילדים ) כל החמולה עוד תעלה עלנו. חוץ מזה הדפוקים האלה לא פוחדים בגרוש מהמשטרה. חצי מהמשטרה באזור פה הם בעצמם בדואים ואצלהם לכולם יש איזה קשר משפחתי עם השני.
  7. puntoELX

    תורי הגיע

    טוב אז תורי הגיעה, היום התגייסתי, איך שאני חוזר מהבקו"ם, היד עדיין כואבת מהזריקות אני מוצא את האוטו שלי עם חלון שבור באוטו, מציץ פנימה וחושך בעינים כול האוטו זכוכיות, אין את כל הפלטה האחורית עם הרמקולים, עקרו מהמקום את המגבר לקחו את הסאב וכמובן את הרדיו דיסק מתנה מצויינת לגיוס... אבל לבדואי (זה היה בב"ש) הטיפש הבן זו** נפל הרישיון אז יודעים מי גנב אבל המשטרה לא עושה כלום ואני חושב שגם לא תעשה. שוטרים מניאקים יודעם רק לתת דוחות. חוץ מזה לשתות קפה ולשבת על התחת ולא לעשות כלום
  8. puntoELX

    מפגש איטלקי

    לי יש פונטו ספייס ELX ידנית אומנם לא ממש ספורטיבית אבל נולדה באיטליה
  9. דרך אגב, כתבו ב"רכב" "שהפונטו מפצה על יכולתה בעיר בכביש הנכון" כלומר היא כן מהנה לנהיגה והשלדה כן מוצלחת. אז לא רק "אוטו" חושבים שהפונטו טובה
  10. אני מסכים איתך ב-100% אבל לפונטו יש גם מה להציע בנושא ההתנהגות והשלדה. אני מצטט מגליון אוטו 199 "אלא שבכבישים הנכונים יש לאבארט כושר עינוג מכובד ביותר, תודות למנוע, בגלל השלדה, למרות ההגה. אז נכון שהיא לא מושלמת (נוחות נסיעה, הגה) אבל היא אוטו לא רק לקו ישר.
  11. פן ירבו אנשים כמוך בהצלחה
  12. לדעתי אוטו טוב מנוע 1.6 110 כ"ס, 0-100 ב-9.9 שניות 200 קמ"ש מהירות מירבית. האוטו נוח יחסית ומהנה לנהיגה. די אמין (קצת בעיות חשמל) למרות שבטופ גיר אמרו שאכן יש בעיה במנוע ה-1.6 ולכן הם העדיפו את ה-1.4 אבל עדין לא שמעתי על הבעיה הזאת מקרב כמה בעלי 206 שאני מכיר אבל במחיר הזה לא עדיף לקנות טויוטה יאריס Tsport או פונטו אבארט שניהן יותר מהירות מה-206 (במיוחד הפונטו) ויותר מהנות לנהיגה (במיוחד הטויוטה).
  13. אני יכול להגיד לך כמה דברים על הפונטו כי היתה לי כזאת. קודם כול היא מרווחת, לדעתי אפילו יותר מהאסקורט (למרות שהיא יותר קטנה מבחוץ). היא היתה אצל אמא שלי שנתיים ולפעמים אני נהגתי בה, היא עברה 90000 ק"מ בלי שום תקלות מלבד הטיפולים השוטפים ומסתבר שהיא אמינה. (לחבר שלי יש אסקורט 95 והוא לא מוציא אותה מהמוסך!) הביצויים בפורד יותר טובים בגלל מנוע גדול יותר, דבר אשר מעלה את צריכת הדלק שלו לעומת הפונטו שהיא יותר חסכונית. ואם אני לא טועה אז גם עלויות הביטוח בפונטו זולות יותר. אפשרות נוספת בסכום הזה היא פיג'ו 205 , היא אומנם פחות מרווחת מהפונטו ולגבי האמינות, אז היא די אמינה (איך שאוטו שנת 95,96 יכול להיות) המנוע יותר חזק מאשר בפונטו (פונטו בגרסאות S60 ו-55) צריכת הדלק קצת יותר גבוהה אבל על הכביש הפיג'ו יותר מהנה לנהיגה.
  14. אחי לגבי הקישור שנתתה לחנות אוטו M, אלו ביכלל פנסי ערפל לג'יפים ולא למכוניות כמו בורה. 6 אינץ' זה ממש גדול לפנסים שאתה מחפש. תלך לאוטו דיפו באזור שלך ותקנה שם פנסים שאתה מחפש, הם עולים בערך 100-150 ש"ח
  15. אחי מיצטער לאכזב אותך אבל הרמקולים שקניתה שם (כביכול "pioneer") לא גנובים אלה מזויפים פעם הגעתי לשם עם עוד חבר שעובד בחנות למערכות סטאריו לרכב ובדקנו טוב את את הרמקולים (הבנו רמקולים מקוריים דנדשים באריזה) ועשינו השווה בינהם, בקיצור ביעסנו את המוכר חבל על הזמן רמקול מקורי עשוי ממימברנה בהזרקה וישר נופל לעין שהצבע של שני הרמקולים שונה (המקורי צבע כסף והמזוייף בצבע חום), כמו כן כתוב על המזוייף pioneer באיכות מאוד נמוכה לעומת המקורי. ובקשר לסאבים שמוכרים שם, קורה דבר מאוד מוזר שבחנות אחת אומרים לנו שהסאב של clarion ובחנות השניה בדיוק אותו סאב הוא פתאום של rockford ובשלישית המוכר פשוט אומר לי שזה בלי חברה קצת מוזר לא לסיכום: אל תיקנו שם למרות המחירים המפתים.
  16. מצטער אחי לי אישית ניסו לפרוץ לאוטו 3 פעמים אבל טפו טפו טפו הם ניתפסו באמצע העבודה על האוטו לגבי הביטוח, אם אתה אומר שיוצא יותר זול אז תתקן דרך הביטוח, ובקשר לירידת ערך תברר בביטוח,אולי ניתן לציין שזאת לא תאונה אלה ניסיון פריצה בלי נזק לשאר המיכלולים ברכב אצלנו בדרום הבדאוים גונבים כל דבר שזז
×
×
  • תוכן חדש...