טוב אז תורי הגיעה, היום התגייסתי, איך שאני חוזר מהבקו"ם, היד עדיין כואבת מהזריקות אני מוצא את האוטו שלי עם חלון שבור באוטו, מציץ פנימה וחושך
בעינים כול האוטו זכוכיות, אין את כל הפלטה האחורית עם הרמקולים,
עקרו מהמקום את המגבר לקחו את הסאב וכמובן את הרדיו דיסק
מתנה מצויינת לגיוס...
אבל לבדואי (זה היה בב"ש) הטיפש הבן זו** נפל הרישיון אז יודעים מי גנב
אבל המשטרה לא עושה כלום ואני חושב שגם לא תעשה.
שוטרים מניאקים יודעם רק לתת דוחות.
חוץ מזה לשתות קפה ולשבת על התחת ולא לעשות כלום