Jump to content

razirene

  • הודעות

    71
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי razirene

  1. זה בערך מה שאני עושה למרות שאני כולה יוצא מאשדוד
  2. מצער לשמוע תהיו חזקים
  3. איזה מפגש מושקע כל הכבוד ושאפו על התמונות
  4. אני חושב שזה פשוט לא יפה כמו אישה זקנה שעשתה הגדלת חזה אבל היום אנשים נלחמים על כל שקל כדי לשרוד בעסקים הפרטיים אז אי אפשר לשפוט ת'בנאדם
  5. אולי פעם אחת ולתמיד משהו יסביר לבור שכמותי מה התהליך העדכני שרכיב למכונית שהוזמן מחו"ל עובר?? אולי עדיף לעשות קניות מרוכזות או שיש כל מיני פרצות?
  6. גן עדן אין סיקור בוידאו?
  7. razirene

    מטפים בתצוגות

    לפי פרסומי החברה כל שצריך אחרי שימוש במוצר הנ"ל הוא סילון מים ,היינו לחץ מים לנקות את החומר רק עיניין המרחק נראה לי מרתיע. רק אדם שהשתמש במוצר הזה יוכל לומר אם זה פרקטי לשימוש בשריפת רכב או מנוע הרכב
  8. razirene

    מטפים בתצוגות

    נראה מעולה יאללה תרימו את הכפפה לרכישה קבוצתית אני בפנים
  9. איזה יופי.... אלה תמונות מהמפגש באנגליה?
  10. עם התמונות האלה זה נראה שאתה צריך כולה שטיפה וכמה מנורות...
  11. רועי שלום הרבה בעיניין השיפוץ אני לא מבין אבל רק רציתי לומר בהצלחה
  12. razirene

    חו"ד על מרצדס W123

    שאלה קטנה של בחור שלא מבין הרבה הבחור שמוכר את המרצדס ביד 2 אומר שהרכב שנת 80 אך הוא נותן קצת הצצה במספר ורשום 83 זה נכון או שאני חולם
  13. גם אני בעיניין אני אגיע בטוח
  14. שלום לכולם אחרי שחיפשתי בפורום ולא מצאתי רציתי לדעת מה הדרך הזולה והיעיליה לייבא חלקים לרכב מחו"ל בעיקרון יש לי מיני והיא צריכה לעבור שיפוץ לא קטן בכל החלק המכאני. הזמנתי כמה חלקים מאתר אנגלי והכל נעצר לי במכס והיה סרט לשחרר את החלקים. יש עיצות?
  15. שמי רז יחזקאל כרגע רוכב על CBR 929 שנת 01 ביום יום תראו אותי על המיני החדשה ישנה שלי שנת 84
×
×
  • תוכן חדש...