Jump to content

razirene

  • הודעות

    71
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי razirene

  1. לצערי איבדתי את הצרור היחיד של המיני שלי גם לדלתות יש מפתח,לסוויץ' מפתח שונה ולמיכל הדלק מפתח שונה סה"כ 3 סוגי מפתחות שונים מה אני עושה במצב כזה? תודה לעוזרים
  2. נראה ממש טוב תתחדש
  3. מה שהוא אמר...
  4. אני לא יודע אם האוטו יהיה מוכן אבל מאוד רוצה לקחת חלק מוכן להיות בסטנד ביי או לפנות את מקומי אם הרכב לא יהיה מוכן בכל מקרה אשמח גם לעזור אם צריך בפן הלוגיסטי. מגיע עם מיני 1000 שנת 84 רז
  5. מתחיל לעניין אותי כל העסק תעדכנו אותי.. איזה אבן אני צריך להפוך כדי לשים יד על מנוע של מטרו טורבו????????????
  6. כ ב ו ד !!!
  7. razirene

    טסט למיני

    יאללה טל תרים מפגש...
  8. razirene

    טסט למיני

    איך אני יודע איזה מידות צמיג אני יכול לשים במיני במובן החוקי כמובן.... כל מידה שיש אני יכול לשנות ואז לשנות את הרישום בטסט?
  9. razirene

    טסט למיני

    חבר מאוד קרוב שהוא גם בוחן אמר לי שחייב כנפיים לכל רכב שהגלגלים שלו בולטים מחוץ לבודי של הרכב צ'טערת בכל מקרה,אני הייתי מחפש לרכוש את הכנפיים האלה עוד כחודשיים שלוש אני מתכנן לתת גיחה ללונדון להביא חלקים,תראה במה מדובר אם אני יכול לדחוף אותם לתיק,אשמח לעזורץ בכל מקרה,אם אתה צריך צמיגים רק לטסט,צור קשר בפרטית
  10. גם כצופה מאוד נהנתי בפעם הבאה אני והמיני בפנים,עמוק בפנים !!!!
  11. שיפוץ מדהים
  12. אין לי תגובה או הארה לגבי יבוא רק רציתי לומר שהאוטו מהמם!!!!
  13. בכל מקרה את העבודה שלך עשית נאמנה פשוט תמונות מופלאות..
  14. אחלה תמונות היה ממש כיף
  15. razirene

    מנוע למיני

    על איזה חברה אתה מדבר שעושה את השיפוץ המכאני,יש המלצות כלשהן???
  16. razirene

    מנוע למיני

    תודה על ההערה
  17. razirene

    מנוע למיני

    אתקשר בבוקר,תודה
  18. razirene

    מנוע למיני

    וואלה תודה אני אקפוץ מחר
  19. אחרי שבדקתי את כל האפשרויות הקיימות ככל הנראה הלך הראש מנוע במיני השאלה המתבקשת היא מה עושים האם לנסות ולשפץ את הראש או שיש מישהו פה בארץ שמוכר מנוע למיני או שניתן לייבא לארץ ומאיפה? אם מישהו יכול לעזור אז אשמח מאוד
  20. שנה טובה ומצויינת
  21. איזה יפה...
  22. השינוי הוא רק לרכבי אספנות? המיני שלי משנות השמונים לא כלולה בעיסקה??? כמו שחטפני אומר- " אוף,חבל!"
  23. עוד פעם אתה מצלם את החנייה שלי?? מ ד ה י ם !
  24. אחרי בדיקה עם מכר שהוא בוחן רכב נאמר לי מפורשות שלא חובה שיהיו לוחיות זהות מבחינת צורת הלוחית או אם יש דגל או לא
×
×
  • תוכן חדש...