Jump to content

רועי שנת 72

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של רועי שנת 72

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האוטו כבר משויף, עדיין אני מחפש המלצה לאגזוז או לפחות אזהרה מאגזוז שלא כדאי להתקרב אליו
  2. התמונות שיש לי
  3. בשעה טובה התחלתי בשיפוץ המיני. עכשיו השאלה שלי היא בנוגע לאגזוז, אני מעוניין להחליף את האגזוז הקיים אם למישהו יש המלצות או לחולופין הסתייגות מאגזוז ספציפי אני ישמח לשמוע.http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Classic-Car-Parts-/18323/i.html?Manufacturer=Mini&Condition=New&Model%252F%2520Series=1000&Type=Exhaust&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1121&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_pcats=131090&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=1
×
×
  • תוכן חדש...