Silencer23
-
הודעות
222 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Silencer23
-
כלומר מתחת לאוטו ? שים לב לתמונה ששמתי, אתה רואה את הפלסטיק הצהוב הזה ? זה החלק שיש לו יותר מדי חופש ההילוכים עצמם מצויינים ומחליפים יפה, כשזורקים את הידית היא חוזרת יפה לניוטרל וכו'
-
הנה תמונה של כל מה שמתחת לעור ההילוכים אצלי Uploaded with ImageShack.us מישהו יכול לזהות למה זה משוחרר מזה? אני די רחוק ממוסך רון אבל אולי זה יהיה שווה טיול קטן אם זאת אכן בעיה קטנה וזולה לתיקון. אולי רון יכול להעיף כאן מבט ולהגיד לי אם שווה לנסוע למוסך שלו ? אני בטוח שהוא ראה מאות תיבות כאלה
-
הכל תקין ביותר רק מעט חופש מה המקום הראשון שהיית מחזק ?
-
אהלן יש לי בעיה קטנה במוט הילוכים זה מרגיש כאילו יש שם יותר מדי חופש, ללא שום קשר לכניסה להילוכים , מהבחינה הזאת הכל תקין לא משנה באיזו עמדה המוט הילוכים נמצא יש חופש מיותר ומרעיש נאמר לי עי מישהו שמתמצא בפולקסווגן שלעתים יש לחזק את ההיקשרות של התיבה עם הכלבים על ליפט האם זה פתרון הגיוני ?
-
אוטו אחרי כיוון פרונט וגלגלים וההגה לא מכוון
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן האוטו ממשיך ישר -
עשיתי היום לאוטו כיוון גלגלים ופרונט.ועדיין כשההגה פיזית ישר האוטו נוסע ימינה גם כשהכביש ישר לחלוטין. לאן אני צריך לפנות ?
-
רציתי לדעת היכן ניתן להשיג עט.ספריי צבע קוד LR5Y תכלת מטאלי בארץ ?
-
יש לי בעיה באזעקה ברכב, השלט תמיד מפעיל את האזעקה אבל לא תמיד את הנעילה מרכזית. רנדומלי לחלוטין. המפתח לעומת זאת תמיד סוגר הכל מה שמעיד על בעיה באזעקה או החיבור שלה עם הנעילה. האם יש פיקס מוכר? דגם הרכב פולו 97
-
רעיון למוד למסגרת פלסטיק העלובה של הפולו סימן 3 ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי מסגרת של פולו 95 היא נראית אותו דבר בול, האם זה מתאים לפולו 97 ? -
רעיון למוד למסגרת פלסטיק העלובה של הפולו סימן 3 ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישהו מכיר מקום באירופה שמוכר כאלה ? התקשרתי למאה פירוקיות לאף אחד אין את זה. -
רעיון למוד למסגרת פלסטיק העלובה של הפולו סימן 3 ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איילצבי זה כבר נעשה על רוב המסגרת, אבל כל מה שמסביב לכפתורים ( מאחורי הסוויץ של המגבים) הלך לגמרי והכל רופף. עריכה - אני מדבר על החלק של המסגרת שמונע ממנה להיות מלבן מושלם. זה פשוט לא קיים. -
שמעו, אי אפשר להשיג את החלק פלסטיק שנשבר בכל פולו שראיתי עד היום אני מחפש רעיונות למוד מקורי "עשה זאת בעצמך" שימלא את החסר כשאני אסיר את המסגרת השבורה ומלאת הסופרגלו והברגים שלי. הנה החלק: Uploaded with ImageShack.us נמאס לי מלחפש אחריו וגם כשאני אמצא כגם החדש כנראה יעלה 500 שקל וישבר אחרי חודש...
-
שווה להשקיע ברכבים מעל גיל 10 שנים ? או שלתת להם לנסוע עד שיתפוצצו ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך רכב כללי
פוסטים מעניינים ביותר ! אז כמשהו שמגיע מנקודה א' לב' שאמור להיות כמה שיותר זול לאחזקה ולקניה, וכמו כן מהבחינה של פחד שיהרס (אוטו זול שנהרס - חפיף) אתם אומרים שכדאי לטפל ולהוציא כמה מאות בשביל שימשיך לנסוע. ד"א- הרכב הוא פולו 97 עם 180 אלף קילומטר לרכב מצערת חדשה, אגזוז חדש, טיימינג תקין, צלחות דיסק חדשות, חימום וקירור ובנוסף צביעה מטאלית מלאה האם המכוניות האלה מחזיקות 250-300 אלף קילומטר עם טיפולים שוטפים בד"כ ? (כמו הרבה אודי, מרצדס ווולבואים שאני רואה ?) כי אם כן, אז שווה בהחלט להשקיע ב3 שנים הבאות ברכב זה -
רעשים בפניה חדה, ושאלה על רצועת מנוע
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות ? מה היה המחיר של מיסב האלטרנטור והאם עיקוב תיקון לפני הטיפול הבא יזיק לרכב או רק לאותו חלק שממילא מלא בבלאי ? (בהנחה שזה החלק הזה, או ציריה, או משהו באיזור שם) המשולשים אני בטוח שתקינים כי הם הוחלפו לפני חודשיים. -
רציתי לשאול כמה מכם בעלי המכוניות בנות 10+ (עד שנת 2000) משקיעים בתיקונים ואחזקת הרכב לשנה אני כבר שבוע קורא את הפורום הטכני ולא ראיתי פוסט אחד של מכונית מה5 שנים האחרונות. קראתי על עשרות המלצות להחליף רצועות טיימינג, רצועות מנוע, מצערות שהלכו, רדיאטורים וכו' וכל תיקון כזה זה בסביבות ה1500 ש"ח. אני שואל דבר אחד- האם לא עדיף מבחינה סטטיטית לתת לאוטו לנסוע, מקסימום שמן מים וטיפולים זולים של בטיחות, עד שיתפוצץ ואז להביא אחד חדש ? אני מדבר על מכוניות ששוות מתחת ל10.000 ש"ח משנים 93-2000 כמו שלהרבה אנשים כאן יש
-
בזמן האחרון, מדי פעם, אולי פעם ביום בפניה של פול הגה ימינה שיחד עם ירידה או עליה יש רעש של חריקה של מיטה מכיוון הגלגל הקדמי. בפול הגה לצד בכביש ישר עם גז חזק אין כלום. זה קורה רק בשילוב של עליה או איפה שיש המון לחץ וגם לא תמיד מה עלולה להיוץ הבעיה ? בנוסף יש רעש של רמזור עיוורים מהחגורת מנוע (טקטקטק) בנוסף לרעש של עגלה עם סוסה. בדיקה במוסך של החגורות באוטו יצאה תקינה. כל החגורות חדשות. האם ניתן לשמן שם משהו כדי להפסיק את זה ? זה לא המאוורר- בדקתי. תודה
-
אני מחפש פולו מפורקת מהשנים האלה כדי לקחת כמה דברים ואני לא מוצא. המכוניות האלה לא נהרסות ?
-
בלמי התוף האחוריים של האוטו שלי עושים "חששש" קטן כשאני עוזב את הברקס, בכל מהירות, גם בעמידה. אין שום בעית ביצועים, אבל הרעש גורם לאנשים לחשוב שזאת מכונית תופת או משהו מעזה. מה גורם לזה ככל הנראה ? תודה !
-
פולו סימן 3 ( 95-99) - רצועה רופפת, טיפול ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למי שיש את אותה בעיה מגוגל וקורא את זה- הבעיה תוקנה. החיישן שליד הברקס הימני הקדמי היה קרוע, שיפוץ קל וריסט של המערכת העיף את הנורה והABS עובד תקין. -
פולו סימן 3 ( 95-99) - רצועה רופפת, טיפול ?
Silencer23 פרסם הודעה בנושא של Silencer23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה ! אני אחליף פילטרים ובלמים היום. לגבי הABS, על איזה סכומים מדובר והאם כל מוסכניק יודע איפה נמצאים החיישנים ? אם לא, האם יש לך הכוונה מסויימת כדי שאני אוכל להראות לו ? -
רציתי לשאול מספר שאלות על הפולו MK3 1997. 1. האם חייבים להחליף פילטר שמן ואוויר כל 10 אלף ק"מ ? או שזה לפי בדיקה כי רוב הסיכויים שהם בסדר ? הסיבה שאני שואל היא שבדיקה לפני הקניה של החלקים (הרכבה של מוסכניק חבר) תעלה עוד כסף, בעוד שקניה ללא בדיקה תחסוך. בכלליות- האם הבן אדם שמוכר לי את הפילטרים יכול להגיד לי ב2 דקות אם אני זקוק להם ? זה יחסוך הרבה כאב ראש. 2. יש איזה רצועה רופפת שאני שומע כל הזמן, חשבתי שזה מאוורר אבל הוא בסדר גמור. בכל מקרה זה נשמע כמו איזה משהו לא משומן, עגלה של סוס כזה, וזה לא נעים. הוחלפה רצועת מנוע לפני 4 חודשים, והמנוע, טורים והשאר תקינים לחלוטין. האם יש אפשרות לשמן אותה או למתוח אותה ללא קניה של רצועה חדשה ? (כמובן שאבדוק שאין קשר לטיימינג בנוסף, אבל תאורטית זה עניין של שימון לרוב ?) 3. נורת הABS דולקת, אני יודע בוודאות שהברקסים והדיסקים גמורים ועקומים. האם ההחלפה תעיף את הנורה (זה קשור?) או שזה כשל מערכתי אחר ? תודה !
-
היי מסגרת הפלסטיק הדק מסביב לקונסולה המרכזית בפולו 97 שלי נשברה. רציתי לשאול איפה ניתן להשיג כזאת ? האם מישהו שמע או יודע. תודה !
-
אני מתלבט ברכישת VW POLO. ה2001 עולות בסביבות ה24-26 שלף ש"ח לאוטו במצב בסדר עם 1.4 ו75 כ"ס. הפולו 98 רצות בסביבות ה13-15 ויש שמורות, עם מנוע 1.6 ידני. אני על תקציב וגם ככה המכוניות ישנות, אז רציתי לדעת אם יש הבדלים משמעותיים חוץ מהצורה בין המכוניות. 1. צריכת דלק 2. עצמת מנוע 3. עיצוב פנים (שלפי מה שאני רואה בגוגל אותו דבר כמעט ? יש חלונות חשמל, הגה כח, LCD בדאש, מזגן, וקאפ הולדר) אין לי בעיה להביא את ה2001, פשוט זה איזה 8K יותר, האם שווה ? תודה רבה על כל עצה !
-
רציתי לשאול מחיר מוערך ממוצע של תיקוני צבע ל2 דלתות קדמיות, 2 מראות צד, וטמבון של פולקסווגן פולו 2002 ? קיימים קילופים באיזורים הנ"ל. בנוסף מחיר מוערך לדנט בדלת.
