Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אני רוצה לשים דיימונד ויזן ותודה רבה עזרת לי מאוד
  2. הג'אנטים מקוריים?
  3. איפה אני יכול לבדוק אילו נורות צריך לרכב? נגיד פנסי ערפל,אור גבוה ונמוך,לוחית רישוי,פנים הרכב. היה לי את האתר הזה פעם: http://www.philips.co.uk/c/car-lamps/14238/cat/ (תלחצו מצד שמאל לסימן שאלה מסומן בכחול המילה GO לחצו עלייה ותראו אילו מנורות אתם צריכים העניין הוא שאני לא יודע לאיזה מספר של הסיאט האיביזה החדשה נכנסת
  4. תגידו איפה אני רואה איזה נורות צריך לרכב? נגיד לפנסי הערפל,אור גבוה, אור נמוך,לוחית רישוי,תאורת פנים הרכב,תאורת מטען אחורי וכו'?
  5. וואו איזה כיף אני מחכה עד ה1.3.12 לצבע השחור הלוואי ויקדימו את המשלוח הזה גם כן
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=413282 במחיר של 32000 באמת עומד על כל הדרישות שלך חסכונית ואמינה מאוד
  7. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=413282 במחיר של 32000 באמת עומד על כל הדרישות שלך חסכונית ואמינה מאוד
  8. נשמח לקבל פרטים על מה מדובר?
  9. זה אומר שאם אני רוצה לשים את הרדיו שלי אני לא צריך לקנות את המתאם?
  10. אוקיי אם אתה בטוח אז מצויין.
  11. איזה מוזר מה סיאט הפסיקה לעשות את זה וואו.
  12. חבר'ה עוד שאלה בבקשה, איזה ג'נטים אני צריך לקנות R15 5 ברגים אבל כמה 5X100 ? כמה בידיוק?
  13. שאלה לי אליכם, היום רכשתי את הסיאט ולא שילמתי על המיגון שמבקשים 660 שקל. השאלה שלי האם המפתח יגיע עם הציפ הזה של ההתנעה (כמו אמובילייזר) אני מתכוון לזה: תסתכלו רק על הצ'ופציק השחור הזה. שנמצא על המפתח זה יגיע לי גם? או שבגלל שלא שילמתי על מיגון גם זה לא יהיה?
  14. אוקיי תודה רבה אך עוד שאלות בבקשה, האם הסוכן נותן איזה מתנה על הרכישה משהו שיכול לתת לי לפנק אותי באיזה מתנה כמו חיישני רוורס משהו לרכב. ויהיה רשום ברישיון שיש לרכב ג'אנטים מגנזיום או שאצטרך לרשום אותם לבד ברישיון?
  15. חבר'ה זקוק לעזרה בבקשה וכל מי שעונה לי אשמח אם יוכל לצטט את דבריי שאוכל בצי'ק לזהות שהתשובה מיודעת לי. אני בראשון בע''ה רוכש את האיביזה בצבע שחור. שאלתי בנוגע לתוספת של מגנזיום הראו לי חוברת ונתנו לי לבחור בין 2 ג'נטים אחד עם 8 צלעות והשני עם 10 צלעות. מספר שאלות בבקשה שלא מצאתי מענה באשכול מרובה התגובות הזאת. *רציתי לדעת האם הג'אנט הזה מקורי של סיאט? *האם ברישיון יהיה רשום ג'אנטים מגנזיום? *האם הרכב מגיע עם רדיו מובנה או שרדיו נשלף ואפשר לשים איזה רדיו שאני ארצה (כי הסוכן אמר לי שזה מגיע עם רדיו קנווד). *ראיתי שרק בדגם ריפרנס זה מגיע עם 4 רמקולים זה נכון? בנוסף אשמח מאוד האם מישהו שרכש את הרכב בצבע שחור יוכל להעלות כמה שיותר תמונות של הרכב מבפנים מבחוץ, ומי שרכש עם מגנזיום אשמח אם יוכל להעלות תמונות תודה רבה לעוזרים
  16. מישהו בבקשה זה חשוב לי??
  17. מישהו שקנה אותה יכול לצלם לי אותה בבקשה מבפנים מבחוץ כמה שיותר תמונות יותר טוב. תודה
  18. עד מחיר של 60-65 ראיתי רק את האיביזה החדשה שהיא כמעט 70000 אבל היא ממש לא לטעמי. חשוב לי ברכב מראה ספורטיבי (כרגע אני מוכר איביזה 2003 3 דלתות) ואני רוצה להישאר עם המראה הספורטיבי ראיתי את כל הספארק הפיקנטו והאלטו ממש קופסאות שימורים ולא בטיחותיות בכלל אני רואה אותם במוסכים מפורקות אחרי תאונות קלות. אשמח לטיפים. תודה לעוזרים
  19. אוי סליחה סליחה חשבתי שזה פה. ולגביי השואל היא לא לטעמי
  20. עד מחיר של 60-65 ראיתי רק את האיביזה החדשה שהיא כמעט 70000 אבל היא ממש לא לטעמי. תודה לעוזרים
  21. ובנוגע לשאלתי אשמח לדעת האם מישהו יוכל לתת מענה עבורה
  22. אני מתכוון לצורה של ה-3 דלתות לזה אני מתכוון אפשרי? אם כן אז אני מזמין את הצבע והכל או סתם משריין לי מקום איך זה עובד?
  23. תגידו כבר ניתן להזמין את הרכב הזה או שעדיין לא? ואם לא מתי יהיה אפשר כבר להזמין אותה?
  24. החלטתי סופית לחכות לפיקנטו 3 דלתות שתגיע
×
×
  • תוכן חדש...